رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
fns4565

معرفی اپلیکیشن هوش مالی ماهان تیموری

پست های پیشنهاد شده

mahan-teymouri-hoosh-mali-1.jpg

 

در اپلیکیشن هوش مالی ماهان تیموری می آموزیم ا??رادی که هوش مالی بالایی دارند، برای پول کار نمی کنند؛ بلکه پول است که برای آنها کار می کند.این اپلیکیشن هوش مالی پلاس ماهان تیموری که از طریق سایت نیوسئو قابل دانلود است، بیشترین دانلود را در بین اپلیکیشن های مشابه دارد و در حدود 50.000 نصب ??عال دارد.

 

هوش مالی مجموعه‌ ای از مهارت هاست؛ ازجمله مهارت در درآمدزایی و ا??زایش آن، مهارت در مدیریت دخل ‌و خرج، مهارت در پس‌ انداز، مهارت در سرمایه‌ گذاری و… که هر ??ردی برای بهود شرایط مالی خود به آن ‌ها نیاز دارد. اپلیکیشن هوش مالی دربردارنده بهترین دوره های آموزشی استاد ماهان تیموری است که به ساده ترین شکل ممکن آماده دانلود و است??اده شبانه روزی است.

 

اپلیکیشن هوش مالی در دو نسخه اندروید و ios عرضه شده که هر دوی آنها در سایت نیوسئو قابل دانلود هستند.

 

mahan-teymouri-hoosh-mali-2.jpg

 

اپلیکیشن باهوش شو ماهان تیموری یا اپلیکیشن هوش مالی پلاس ماهان تیموری، در واقع دوره هایی هستند در داخل همین اپلیکیشن اصلی هوش مالی که به راحتی قابل است??اده برای عموم است. دوستان عزیز نیوسئو، نیازی نیست برای هرکدام از اپ های استاد ماهان تیموری به دنبال یک اپلیکیشن جدا بگردید.

 

هوش مالی ماهان تیموری همواره برای بسیاری از اساتید بزرگ ایران جذاب بوده و این مهم سبب شهرت وی در عرصه ثروت سازی شده است.

 

به قول ماهان تیموری:

 

وقتی بچه بودم پدرم می گ??ت پول خوشبختی نمیاره، ولی از وقتی پولدار شدم مطمئن شدم که پول خوش بختی میاره.

 

درواقع ا??راد زیادی هستند که توانایی های زیادی دارند ولی نمی توانند با علم خود ثروتمند شود. در دوره هوش مالی، استاد تیموری و سایر اساتید به شما یاد می دهند که چگونه دانش و تخصص خودتان را به درآمد عالی تبدیل کنید و زندگی لذت بخش برای خود ??راهم سازید.

 

mahan-teymouri-hoosh-mali-3.jpg

 

دوره هوش مالی به صورت آنلاین برگزار می شود و در طی 10 ماه، هر ماه چندین ساعت آموزش از طریق اپلیکیشن های ANDROID و IOS در اختیار شما قرار می گیرد. وجه تمایز دوره این است که به سوالات پرتکرار پاسخ داده شده تا در زمان شما صر??ه جویی شود.

 

ماهان تیموری به عنوان بنیان گذار هوش مالی، تضمین بازگشت وجه در صورت عدم رضایت شما (به هر دلیلی) را در دوره داده است و اعلام کرده است که: معیار تشخیص تنها و تنها نظر شخصی شماست و هیچ سوالی پرسیده نخواهد شد. [h=2]دانلود اپلیکیشن هوش مالی ماهان تیموری[/h]

جهت دانلود اپلیکیشن اندروید هوش مالی و یا دانلود اپلیکیشن IOS هوش مالی به سایت نیوسئو مراجعه نمایید.

 

دانلود نرم ا??زار هوش مالی ??علا در دو نسخه بالا ارائه شده است و ممکن است براساس نیازهای شما دوستان عزیز در آینده نسخ دیگری هم آماده و تقدیم حضور شما شود.

 

اپ هوش مالی توسط برنامه نویسی نیوسئو آماده سازی و توسعه داده شده است و همواره در حالی بروزرسانی است.

 

اپلیکیشن هوش مالی دانلود های بسیار زیادی دارد و توسط ابرسرورهای ایرانی پشتیبانی می شود. دانلود رایگان دوره هوش مالی ماهان تیموری کاملا غیرقانونی بوده و البته باتوجه به امنیت بالای این اپلیکیشن بیشتر به کلاه برداری نزدیک است تا واقعیت.

 

پکیج هوش مالی ماهان تیموری ??قط و ??قط از طریق سایت ماهان تیموری و اپلیکیشن هوش مالی قابل خریداری و است??اده است و در هیچ جای دیگری ارائه نشده است؛ پس لط??ا دقت ??رمایید.

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...