رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
decorprint

کاغذ دیواری سفارشی از تزئین تا کاربرد

پست های پیشنهاد شده

حتما برای شما هم پیش آمده که در خانه هایتان ??ضاهایی را نیاز داشتید و کمبود آن را حس کرده اید و یا تمایل داشته اید به جای یک ??ضای بلند و باریک ??ضایی خودمانی تر و متعادل تر داشته باشید.

 

در این موارد توجه به دیوارها می تواند خیلی از این نواقص را ر??ع کند. آیا تا به حال ??کر کرده اید انتخاب یک پوستر دیواری س??ارشی با طرحی از گل های بهاری برای ا??رادی که وارد خانه شما می شوند، میتواند نمادی از یک خوش آمد گویی باشد ، در واقع با است??اده هوشمندانه از کاغذ دیواری س??ارشی میتوانید ??ضاهای مورد نیاز در خانه تان را تعری?? کنید.

است??اده از کاغذ دیواری س??ارشی مزیت دیگر هم دارد و آن اینکه با پوشاندن دیوارها با یک کاغذ دیواری سه بعدی خوش نقش و رنگ نیازی به جدا سازی ??ضا با پارتیشن و یا المان هایی مانند یک مبل تک خاص و یا یک گلدان بزرگ نمی باشد ، که این مزیت زمانی به چشم می آید که شما ??ضای بزرگی در اختیار ندارید.

??ضای اتاق خواب از جمله مکان هایی است که با یک کاغذ دیواری سه بعدی جذابیتی صد چندان پیدا خواهد کرد ، که البته توجه داشته باشید ، اگر دیوار اتاقتان را با یک کاغذ دیواری س??ارشی با زمینه رنگی تیره پوشانده اید ، برای ح??ظ تعادل ??ضا حتما باید از یک روتختی رنگ روشن است??اده ??رمایید.

البته توجه به این نکته ضروری است که به دلیل حساسیت ??ضای اتاق خواب حتما از کاغذ دیواری قابل شستشو است??اده ب??رمائید ، که ما در دکورپرینت این مهم را برای شما ??راهم آورده ایم.

و در آخر جسور باشید و از رنگ های تیره و طرح های پر نقش و نگار هراسی نداشته باشید ، بسیاری از ما از اینکه دیوار منزلمان را با یک کاغذ دیواری با رنگ مشکی بپوشانیم واهمه داریم ، زیرا به این باور رسیده ایم که رنگ مشکی ??ضا را کوچکتر نشان می دهد.

اما به خاطر داشته باشیم که رنگ مشکی به دلیل عمق و ن??وذی که دارد جذابیتی با شکوه به ??ضای شما می بخشد. اما باید به اندازه و با احتیاط از آن است??اده شود پس پوشاندن یک دیوار با یک کاغذ دیواری س??ارشی با زمینه رنگی مشکی آن جذابیت و شکوه را بدون هیچ آسیبی برای شما ??راهم می آورد.

منبع : کاغذ دیواری سه بعدی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...