رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
roshan

فال روزانه شما سه شنبه 25 مرداد 90 از زبان حافظ

پست های پیشنهاد شده

??ال روزانه شما سه شنبه 16 اوت 2011

 

??روردین:

ممکن است شخصی از اطرا??یان شما شخصیت واقعی خود را نشان ندهد یا حداقل این طور به نظر میرسد. ذهن شما بدنبال کش?? چیزهایی است که نمیدانید. شاید به سرانجام كارهايی میاندیشید که دیگران برضد شما انجام میدهند. این لزوما یک بیماری روحی روانی نیست و به آن بدی هم که شما ??کر میکنید به نظر نمیرسد. حتی با بهترین مقاصد نیز ممکن است امروز واقعیات تبدیل به مجموعهای از پیچیدگیها شود. خوشبختانه شما قادر هستید که با کمیتمرکز به کارهایتان سروسامان دهید.

حا??ظ:

دامن م??شان از من خاکی که پس از من زين در نتواند که برد باد غبارم

حا??ظ لب لعلش چو مرا جان عزيز است عمری بود آن لحظه که جان را به لب آرم

تعبیر:دوران هجر کم کم به سر خواهد آمد و به آرزوی خود می رسی. اعتماد دوستان را با ر??تار بی ریای خود جلب کن. اعتماد به ن??س داشته باش تا شاهد مو??قیت را در آغوش گیری.

اردیبهشت:

شما میتوانید در رابطه با آن چیزهایی که میخواهید بسیار مصمم و قاطع باشید همچنانکه سیاره حاکم شما با ونوس سیاره امیال و آرزوها در یک جهت قرار گر??تهاند. بعضی اوقات شما بسیار مایلید که ا??کارتان را تغییر دهید و دوست دارید که از ??رصتهایی که شرایط برای تان مهیا میکنند نهایت است??اده را ببرید. بنابراین سرسختی هایی که شما را به جایی نمیرسانند را از وجودتان پاک کنید و انعطا?? پذیر باشید.

حا??ظ:

زهره سازی خوش نمیسازد مگر عودش بسوخت کس ندارد ذوق مستی ميگساران را چه شد

حا??ظ اسرار الهی کس نمیداند خموش از که میپرسی که دور روزگاران را چه شد

تعبیر:با غم و غصه، هیچ کاری درست نمی شود. همچنین با دست روی دست گذاشتن چیزی جز اتلا?? و هدر دادن وقت بدست نمی آید. نا امیدی آ??تی بزرگ است. آن را از خود دور کن و به خود متکی باش و اراده ای محکم داشته باش.

خرداد:

مجردهای این ماه در مسیر پولدار شدن و تو??یق در کارهای اجتماعی و تخصصی هستند. توجه عمیق به سلامت جسمی و روحی باید سرلوحه زندگی متولدین مرداد ماه قرار گیرد، خصوصا" آنها که در سنین بالای پنجاه قرار دارند باید با ورزش و تغذیه مناسب این مراقبت را دقیق تر سازند حتی اگر ممکن است پیاده روی را پیشه کنند .

حا??ظ:

هر کس که ديد روی تو بوسيد چشم من کاری که کرد ديده من بی نظر نکرد

من ايستاده تا کنمش جان ??دا چو شمع او خود گذر به ما چو نسيم سحر نکرد

تعبیر:تا رسیدن به هد?? راه درازی در پیش داری. انتظاری که از کمک دیگران داشتی برآورده نشده. بهتر است به همت و اراده خود تکیه کنی و راه چاره را پیدا کنی. مطمئن باش که به مقصود خود خواهی رسید

تیر:

شما میتوانید در رابطه با آن چیزهایی که میخواهید بسیار مصمم و قاطع باشید همچنانکه سیاره حاکم شما با ونوس سیاره امیال و آرزوها در یک جهت قرار گر??تهاند. بعضی اوقات شما بسیار مایلید که ا??کارتان را تغییر دهید و دوست دارید که از ??رصتهایی که شرایط برای تان مهیا میکنند نهایت است??اده را ببرید. بنابراین سرسختی هایی که شما را به جایی نمیرسانند را از وجودتان پاک کنید و انعطا?? پذیر باشید.

حا??ظ:

منعم مکن ز عشق وی ای م??تی زمان معذور دارمت که تو او را نديدهای

آن سرزنش که کرد تو را دوست حا??ظا بيش از گليم خويش مگر پا کشيدهای

تعبیر:با تمام وجود به کار خود ادامه بده تا به مقصود برسی. صبر و تحمل داشته باش و با آرامش به کار خود ادامه بده.

مرداد:

شما باید شکرگذار خدا برای این نعماتی که دارید باشید چیزهایی مثل خانه و خانواده؛ مخصوصا اگر ساختمان استواری برای زندگی تان داشته باشید. اما اکنون ممکن است احساسات پیچیده ای درباره تعهدات شخصی خود داشته باشید که شما را از داشتن آزادی آنطور که میخواهید باز میدارد. ??قط به یاد داشته باشید که روابط خانوادگی مانند یک چاقوی دو لبه هستند و پاداش های آنها بدون مسئولیت داشتن امکان پذیر نیست. سعی کنید امروز مواظب سخن گ??تن خود باشید چرا که ??ردا نتایج آن را خواهید دید.

حا??ظ:

شد لشکر غم بی عدد از بخت میخواهم مدد تا ??خر دين عبدالصمد باشد که غمخواری کند

با چشم پرنيرنگ او حا??ظ مکن آهنگ او کان طره شبرنگ او بسيار طراری کند

تعبیر:با مشورت کردن با دوستان خوب و مش??ق می توانی زودتر به هد?? برسی. نا امیدی را از خود دور کن. غم و ناراحتی نمی تواند راه تو را سد کند

 

شهریور:

به جای انکه صبر کنید و ببینید که وقایع امروز شما را به کجا میبرد زمانیکه بیدار شدید اول برنامه ریزی کنید. شما باید قادر باشید که بین وظای?? تان تعادل برقرار کرده و آنها را برای مدت زمان کمیکه در اختیار دارید اولویت بندی کنید. اگر نتوانید زمان تان را بدرستی مدیریت کنید ممکن است ??رصتها و امکاناتی که اکنون در اختیار شماست از بین بروند. خوشبختانه شما میتوانید بوسیله متعهد بودن به برنامه ریزی که اول صبح کرده اید از این احساسات ناخوشایند جلوگیری کنید.

حا??ظ:

ز شوق نرگس مست بلندبالايی چو لاله با قدح ا??تاده بر لب جويم

بيار می که به ??توی حا??ظ از دل پاک غبار زرق به ??يض قدح ??روشويم

تعبیر:شک و دودلی را از خود دور کن و بدون ت??کر و اندیشه کاری را شروع نکن. در هر کار صداقت و درستی را پیشه کن و از ریاکاری و ریاکاران دوری کن. خود را به دست سرنوشت نسپار و کار امروز را به ??ردا نینداز

مهر:

بسیاری از متولدین این ماه برای آینده خود برنامه وسیع و گسترده ای تدارک دیده و برای به ثمر رساندن این برنامه ها از هیچ کوششی دریغ ندارند و مو??ق هم خواهند شد. عشق در نمایی تازه وارد زندگی متولدین این ماه میشود و آنها را به ت??کر و تصمیم گیری تازه ای وامیدارد .

حا??ظ:

??رصت شمر طريقه رندی که اين نشان چون راه گنج بر همه کس آشکاره نيست

نگر??ت در تو گريه حا??ظ به هيچ رو حيران آن دلم که کم از سنگ خاره نيست

تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هد?? تو را بهتر و زودتر به هد?? می رسانند. در امر ازدواج مو??ق خواهی شد.

آبان:

ممکن است امروز احساس متضادی داشته باشید چرا که احساس میکنید حجم زیادی از شلوغی و همهمه در اطرا?? تان آغاز و ناگهان محو میشود. شما از اینکه در کارتان وق??ه ایجاد شده همزمان احساس خشنودی و ناراحتی میکنید. اما نگران نباشید؛ انرژی بالای شما هنوز همین دور و اطرا?? است. ضمنا از این ??رصت است??اده کنید و خود را شارژ کرده و انرژی خود را ا??زایش دهید. در روزهایی که پیش رو دارید این انرژی احیا شده بدردتان خواهد خورد.

حا??ظ:

روی زرد است و آه دردآلود عاشقان را دوای رنجوری

بگذر از نام و ننگ خود حا??ظ ساغر میطلب که مخموری

تعبیر:با تظاهر و ریا نمی توان به جایی رسید. در هر کاری صداقت لازمه ی کار است. بهتر است اول نقائص خود را برطر?? سازی و سپس محکم و استوار به دنبال هد?? خود بروی. جوانب کار را بسنج و به خود مغرور نباش تا اشتباهی از تو سر نزند.

آذر:

گیر کردن در جزییات ممکن است شما را آزار دهد به خاطر اینکه شما معمولا ترجیح میدهید که روی مسائل کلی و بزرگ تمرکز کنید. با این وجود ممکن است با مسئله مهم و ضروری مواجه شوید که به مسائل اساسی بازگردید همچنانکه از یک موضوع حساس در یک روز شلوغ وپرکار پیروز بیرون آمده اید. در نهایت شما میخواهید که از زندگی لذت ببرید بنابراین یک تعادل سالم بین جاه طلبی ها و ا??کار ماجراجویانه خود ایجاد کنید.

حا??ظ:

چه ساز بود که در پرده میزد آن مطرب که ر??ت عمر و هنوزم دماغ پر ز هواست

ندای عشق تو ديشب در اندرون دادند ??ضای سينه حا??ظ هنوز پر ز صداست

تعبیر:غرور و تکبر را از خود دور کن و شک و دودلی را از خود بران. به سخن ناصحان مش??ق گوش کن. اگر چه توجهی به مال دنیا نداری اما کوشش و تلاش را در زندگی خود ??راموش نکن. در غیر این صورت دچار مشکل خواهی شد.

دی:

اگر متولدین این ماه روحیه ملایم و پر از عاط??ه خود را بدست حوادث و ??راز و نشیب های زندگی بسپارند و سعی کنند به بی ت??اوتی ها نزدیک شوند مسلما" دیگر آن محبوبیت گذشته را نخواهند داشت و در مسیری سرد و بدون عشق پا می گذارند.

حا??ظ:

به تخت گل بنشانم بتی چو سلطانی ز سنبل و سمنش ساز طوق و ياره کنم

ز باده خوردن پنهان ملول شد حا??ظ به بانگ بربط و نی رازش آشکاره کنم

تعبیر:توقعات بی جا و آرزوهای دست نیا??تنی را از سر خود بیرون کن و عاقلانه بیندیش. در زندگی میانه رو باش تا دچار مشکل و سختی نشوی. شجاع باش و از ناملایمات زندگی، خود را نباز.

بهمن :

در خانه کارهای زیادی دارید که ملزم به انجام آنها هستید اما علاقه ای به شروع کار ندارید. اما شما میدانید که این تنبلی تمام چیزهایی که امروز میخواهید به آنها برسید را به تعویق میاندازد. حتی اگر باید به این تنبلی خود غلبه کنید مسئولیتهایی را که در خانه دارید را به جای به تاخیر انداختن انجام دهید و به جای اینکه ??قط درباره وظای?? تان صحبت کنید آنها را انجام دهید. آغاز کردن کار آسان نیست اما زمانیکه کار را شروع کردید احساس خوب و مثبتی در رابطه با خودتان خواهید داشت.

حا??ظ:

بيا به ميکده و چهره ارغوانی کن مرو به صومعه کان جا سياه کارانند

خلاص حا??ظ از آن زل?? تابدار مباد که بستگان کمند تو رستگارانند

تعبیر:از هرجا می توان به اشتباه و خطای خود پی برد و راه درست را انتخاب کرد. از تجربه ی دیگران است??اده کن. به تنهایی نمی توانی این راه مشکل را طی کنی. هوشیار و عاقبت اندیش باش و ??ریب لحظه های زودگذر و ??ریبنده را نخور

اس??ند:

در میان خانواده های متولد این ماه همیشه موجی از شادی و هیجان و در ضمن قهر و آتشی و اختلا??ات کوچک وجود دارد که در پایان به این گروه رنگی از حرکت و جنبش میزند. در زمینه های سرمایه و پول و ثروت متولدین این ماه دارای بخت بلندی هستند اگر خوب کارنامه شان را ورق بزنیم متوجه میشویم که معمولا در کسب و کار و خرید و ??روش کمتر دچار ضرر و زیان میشوند .

حا??ظ:

سپهر برشده پرويزنيست خون ا??شان که ريزهاش سر کسری و تاج پرويز است

عراق و ??ارس گر??تی به شعر خوش حا??ظ بيا که نوبت بغداد و وقت تبريز است

تعبیر:دشمنان ظاهرالصلاح در کمین تواند. کاملاً با احتیاط با آنها ر??تار کن. از ریاکاران دوری کن. با کمک عقل می توانی از گرداب مشکلات رها شوی. هر کسی را محرم اسرار خود قرار نده.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...