رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
siminafz

خرید فرش سفید برای دکوراسیون لوکس و مدرن

پست های پیشنهاد شده

White-carpet-imerdas-595x400.png

رنگ س??ید همیشه در بین ا??راد به عنوان یک رنگ محبوب و دوست داشتنی بوده و هست. رنگی که همه چیز رو درون خود جای داده؛ پاکی و پاکیزگی، روشنی و آرامش. است??اده از این رنگ برای هر ??ضایی، ایده*آل و مناسب خواهد بود اما به شرطی که در کنار رنگ های دیگر قرار بگیره و ترکیبی زیبا رو بسازه. ??رش هم همانطوری که می دونید لازمه هر نوع خونه ای هست و در زیبایی نقش مهمی داره حالا تصور کنین که از نوع س??ید هم انتخاب بشن اون موقع است که همه چیز جذابیت خاصی خواهد داشت.

 

اما باید بدونین که با خرید ??رش س??ید هیچ محدودیتی در انتخاب باقی وسایل و چیدمان براتون ایجاد نخواهد شد و احساس راحتی و آسایش زیادی در دکوراسیون منزلتون و ??ضای اطرا?? احساس میکنین. اگر که دوست دارین خونه ای رویایی و خیره کننده داشته باشین، خرید ??رش جردن س??ید و چیدمانی هیجان انگیز رو ??راموش نکنین.

 

پذیرایی شیک و جذاب با خرید ??رش س??ید

 

پذیرایی یا سالن نشیمن، قلب هر خونه ای به حساب میاد. نشیمن جایی هست که محل دورهمی ها و کنار هم قرار گر??تن اعضای خونه هست. همه ما دوست داریم ??ضایی رو برای خودمون به وجود بیاریم که هم احساس راحتی کنیم و هم از آخرین ایده ها و جدیدترین دکوراسیون بهره ببریم پس باید دکوراسیونمون جوری دیزاین بشه که بدرخشه و در معرض دید و توجه قرار بگیره که یکی از المان های ایجاد ??ضایی دلنشین و آرامش بخش، همین رنگ س??ید میتونه باشه که به راحتی با هر رنگ دیگه ای هماهنگ میشه و جلوه خاصی به ??ضا میده.

 

از ??رش با رنگ س??ید و روشن کمک بگیرید

 

درسته که خرید ??رش س??ید معایبی هم داره از جمله اینکه زود به زود کثی?? و چرک میشه اما خوبی هایی هم داره که با هیچ رنگی قابل قیاس نیست. به علاوه ??رش س??ید ??ضای خونتون رو بزرگتر و بازتر نشون میده، قابل توجه کسانی که ??ضای بسته و کوچیکی دارن. البته باید بدونین که یه دکوراسیون کاملا س??ید ممکنه کمی بی روح و خسته کننده به نظر برسه اما چطور میتونیم این حس کسلی و یکنواختی رو از بین ببریم؟ بر ??رض اگر که ??رشتون س??ید بود برای به وجود آوردن ??ضایی مت??اوت و متناقض خوبه که برای دیگر وسایلتون رنگ تیره تری رو انتخاب کنین تا دیدی مت??اوت در دکوراسیونتون به وجود بیاد. مثلا چون ??رش و مبلمان به هم نزدیک هستن و دو تا از وسایل مورد توجه و اصلی در پذیرایی به حساب میان خوبه که این دو وسیله، رنگبندی متضادی داشته باشن اینجوری پذیرایی یا نشیمن خونمون شیک تر و جذاب تر به نظر خواهد رسید.منبع:??رش جردن

  • Like 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...