رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
siminafz

راهنمای خرید بهترین فرش اتاق کودک

پست های پیشنهاد شده

baby-rug-imerdas.com_-660x400.jpg

 

همه ما وقتی در مورد اتاق کودک صحبت می*کنیم در ذهنمان ??ضایی ایمن و زیبا را تجسم می کنیم تا از طر??ی هم محیط آرامی داشته باشد و هم جذابیت و شادابی، که کودک از آن لذت ببرد اما برای ایجاد ??ضایی این*چنین؛ رعایت نکاتی مانند است??اده درست از رنگ*ها،* خرید وسایل مناسب، چیدمانی درست و … ضروری است و قطعا برای هر یک از این کارها باید به اندازه کا??ی زمان بگذارید.

 

در این میان یکی از اجزای اصلی اتاق کودک که نقش پر رنگی در نمای دکوراسیون دارد، ??رش کودک است که به تنهایی می*تواند حال و هوای اتاق کودک را عوض کند. در این زمینه شرکت*های زیادی به تولید ??رش کودک با طرح*هایی زیبا و جذاب پرداخته*اند اما توجه به ظاهر ??رش کا??ی نیست و برای خرید ??رش کودک باید نکات زیادی را در نظر بگیرید تا انتخاب درستی داشته باشید.

 

بایدهای خرید ??رش کودک

 

درست است که ??روش اینترنتی ??رش کودک باید ظاهری شاد و جذاب داشته باشد اما این، همه موضوع نیست و مهم**تر از ظاهر آن، جنس و کی??یت ??رش است.

 

برای خرید ??رش کودک باید به ویژگی*هایی مانند جنس نخ است??اده شده در ??رش اهمیت دهید و بهترین نوع آن را تهیه کنید چون این موضوع در ایجاد حساسیت کودکان تاثیر دارد.

در انتخاب ??رش کودک باید از خرید ??رش*هایی با پرز بلند خودداری کنید زیرا در این ??رش*ها تجمع آلودگی بیشتر است و نظا??ت آن*ها دشوار**تر می*باشد. ??رش*هایی که پرز دهی دارند و یا با نخ*های نامرغوب با??ته می*شوند برای سلامت کودکان مضر هستند.

??رش اتاق کودک باید بیشترین قسمت ک?? اتاق را پوشش دهد اما لازم نیست تا زیر تخت خواب*ها و کمد نیز پهن شود بلکه بهتر است ??رش، کمی از دیوار و سایر وسایل ??اصله داشته باشد.

باید ??رشی برای اتاق کودک بخرید که کمی ضخامت داشته باشد به این جهت که است??اده از ??رش*های خیلی کوچک و نازک، اتاق کودک را سرد می*کند و با هر بار قدم برداشتن روی آن، سردی زمین حس می*شود.

 

طرح*های ??رش کودک

 

از کی??یت ??رش که بگذریم نوبت به ظاهر آن می*رسد که تاثیر چشمگیری در نمای اتاق دارد. گستردگی تنوع در انواع ??رش عروسکی بسیار زیاد است و طرح*هایی مانند شخصیت*های کارتونی،* انیمیشن*ها، حیوانات، بازی و… وجود دارد که همگی بسته به سن و سلیقه ??رزندتان می*تواند برای اتاق کودک مناسب باشد. همچنین هنگام خرید ??رش ماشینی برای کودک با طرح*های مت??اوت**تری نیز روبه*رو می*شوید، که بیشتر جنبه آموزشی دارند و در واقع با یک تیر دو نشان می*زنید و می*توانید برای آموزش، از این ??رش*ها کمک بگیرید.

 

??رش*های نسل جدید یعنی ??رش کلاریس که به صورت جوهر ا??شان تولید می*گردند این امکان را به شما می*دهند که هر طرح مورد علاقه*ای را برای اتاق کودک خود انتخاب کنید حتی می*توانید ??رشی با طرح نقاشی*های ??رزندتان و یا تصاویر او س??ارش دهید.

 

تنها ت??اوت ??رش* کلاریس کودک با ??رش*های دیگر در نحوه با??ت آن*هاست که رنگرزی در این ??رش*ها همزمان با با??ت انجام می*شوند.

 

بهترین شیوه خرید ??رش کودک

 

امروزه اینترنت تقریبا به جزئی جدا نشدنی از زندگی انسان*ها تبدیل شده است و اساس خیلی از کارهای روزمره را تشکیل می*دهد. پس خیلی دور از ذهن نیست که این تکنولوژی برای خرید ??رش نیز به کمک شما بیاید. خرید اینترنتی ??رش کار سختی نیست ??قط کا??یست یک ??روشگاه معتبر پیدا کنید و بعد با حوصله ??رش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

??روشگاه اینترنتی ??رش مرداس یکی از ??روشگاه*های معتبر در زمینه ??روش آنلاین ??رش است که با در نظر گر??تن شرایط خرید اقساطی، دغدغه هزینه خرید ??رش را برای خریداران کاهش داده و برای اطمینان شما از کی??یت ??رش، شناسنامه اصالت و ضمانت نامه کی??یت ارائه می*دهد.

 

شما بعد از انتخاب ??رش می*توانید آن را درب منزل به طور رایگان تحویل بگیرید و همان* لحظه وجه آن را پرداخت کنید که با این ت??اسیر جایی برای نگرانی باقی نمی*ماند.منبع:??روش اینترنتی ??رش کودک

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...