رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
siminafz

فرش سرمه ای رو با چه مبلمانی ست کنیم؟

پست های پیشنهاد شده

carpet-51-imerdas.com_-500x400.jpg

دغدغه خیلی از ما خانم های خانه دار تزئین و هماهنگ کردن ??ضای داخلی خونه به خصوص پذیرایی هست یعنی جایی که همه ما اهمیت زیادی براش قائلیم. ترکیب های ماهرانه ای که میتونیم به وسیله ??رش و مبلمان توی این ??ضا ایجاد کنیم همه چی رو متحول خواهد میکنه. در واقع اگر نتونیم اجزائی مثل مبلمان و ??رش رو با هم ست کنیم خونه ای ناهماهنگ و زشت خواهیم داشت . البته هماهنگی در پذیرایی یا هر جای دیگه بسته به نوع مبلمان و نوع و طرح ??رش مشهد اردهال مت??اوت خواهد بود و ??رق خواهد کرد مثلا خود من چون ??رش سرمه ای خریده بودم تا مدت ها درگیر این بودم که چه مبلمانی رو میتونم با این رنگ ??رش ست کنم؟

 

??رش های تیره با کمی دقت در دکوراسیون جذاب می شوند

 

همانطور که میدونین ??رش سرمه ای یکی از رنگ هایی هست که در چند سال اخیر خیلی زود تونسته بین ایرانیان محبوب بشه. این نوع رنگ، اکثرا در خونه هایی که سبک کلاسیک دارن است??اده میشه اما بعضی اوقات حتی تو ??ضاهای مدرن هم خیلی زیبا با همه چیز هماهنگ شده چون یه رنگ شیک و سنگین هست و میتونه به ??ضامون اصالت بده و معمولا به خاطر تیره بودنش با همه چیز ست میشه.

اگر که همیشه رنگ مشکی براتون جذاب و دوست داشتنی بوده باید بدونین که این رنگ بعد از مدتی شما رو خسته و دلزده میکنه و در روحیه شما اثر میذاره. هم چنین رنگ مشکی، بیشتر ??ضا رو بسته و تاریک نشون میده پس سرمه ای یه جایگزین خیلی خوب برای رنگ مشکی میتونه باشه.

??رش سرمه ای با چه مبلمانی ست میشه؟

 

??رش سرمه ای با مبلمان س??ید

 

اگر که ??رش سرمه ای رو برای پذیرایی انتخاب کردین این نوید رو بهتون میدم که برای انتخاب مبلمان، دستتون خیلی بازه و میتونین مدل های متنوعی رو با این ??رش ها ست کنین. مبلمان چوبی هم گزینه خوبی برای ??رش سرمه ای خواهد بود.

 

رنگ س??ید چون در تضاد با رنگ سرمه ای هست به خوبی میتونه خانه رو برجسته و خاص نشون بده اگر که برای خرید مبلمان س??ید، مشکلی ندارین حتما از این رنگ است??اده کنین. برای اینکه مبلمانی یک دست س??ید نداشته باشین میتونین کوسن ها رو با رنگ های ترکیبی دیزاین کنین.

 

??رش سرمه ای با مبلمان زرشکی

 

معمولا خانه هایی که از ??رش سرمه ای است??اده میکنن بیشتر دکوراسیونی کلاسیک و با شکوهی دارن این نوع ??رش ها در هر جایی که است??اده بشن اصالت رو به خوبی نشون خواهند داد. زرشکی جزء رنگ های پرطر??داری هست که با رنگ سرمه ای هماهنگی زیادی داره اگر که رنگ ??رش سرمه ای رو انتخاب کردین مبلمان زرشکی با رگه های مشکی میتونه براتون مناسب باشه.

 

??رش سرمه ای با مبلمان خاکستری

 

اگر که خونه ای بزرگ دارین است??اده از مبلمان خاکستری در کنار ??رش سرمه ای یه دکوراسیون مجلل و البته مدرن رو براتون خواهد ساخت البته بهتره که از رنگ های ترکیبی دیگه هم در کنار این وسایل است??اده کنین مثلا پرده ها و کوسن ها رو با رنگ س??ید تکمیل کنیم.منبع:??رش مشهد اردهال

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این مطلب خیلی عالی بود.اگه علاقه مند به دیدن انواع مبلمان راحتی و سلطنتی هستید و می خواید که مبل هاتون رو با وسایل خونه با بهترین رنگ ها باهم ست کنید میتونید به سایت ما سر بزنید.ما در زمینه خرید مبل به صورت اینترنتی ??عالیت می کنیم.

http://moblodecor.com

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...