رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
siminafz

تنوع سلیقه مردم دنیا در زمینه فرش

پست های پیشنهاد شده

handmade-carpet-11-imerdas.com_-530x400.jpg

??رش ایرانی در بازار جهانی جز بهترین*ها است اما این موضوع بیشتر به تولیدات ??رش دستبا?? مربوط می شود و شاید در زمینه ??رش ماشینی آنقدر*ها که باید جایگاه بالایی نداشته باشیم. این موضوع به کی??یت ??رش مربوط نمی شود چرا که ما در زمینه ??رش ماشینی نیز کی??یت بسیار بالایی داریم اما شاید طرح و سلیقه مورد پسند مردم دنیا را به خوبی نشناخته ایم که همین موضوع می تواند ما را در بازار جهانی ??رش ماشینی به عقب براند. یکی از مهم*ترین عوامل در کنار کی??یت و قیمت ??رش ، شناخت سلیقه مخاطب است که در واقع تعیین کننده ??روش محصول است. ابتدا مخاطب باید ??رش را بپسندد تا ویژگی*های دیگر آن را بررسی کند از این رو بررسی سلایق مردم در زمینه ??رش*های ماشینی اهمیت ویژه ای دارد.

 

سلیقه مردم آمریکا در انتخاب ??رش دستبا?? ایرانی

 

کشور آمریکا تنوع بومی زیادی دارد و مردم از نژاد*ها و قومیت*های مختل??ی در آن زندگی می کنند به همین دلیل سلیقه آن*ها در انتخاب ??رش با هم مت??اوت است اما آنچه بیشتر آن*ها می پسندند، ??رش*هایی با رنگ*های روشن و ملایم است و بهتر است که رنگ*های به کار ر??ته در ??رش با هم تضاد زیادی نداشته باشند و به خوبی در هم ادغام شده باشند. رنگ*های کرم، بژ، صورتی کمرنگ، قهوه ای روشن از رنگ*های مورد علاقه ??رش این مردم است. آن*ها در انتخاب ??رش* دستبا?? ایرانی به سراغ طرح*های سنتی و اصیل ایرانی می روند اما در ??رش*های ماشینی طرح*های ساده*تر را می پسندند. توجه مردم آمریکا به کی??یت زیاد است و ارزان بودن ??رش دلیلی خوبی برای خرید ??رش نیست.

 

سلیقه مردم انگلیس در انتخاب ??رش دستبا?? ایرانی

 

سلیقه مردم انگلیس کمی مت??اوت است و آن*ها سعی می کنند در همه چیز مطابق مد روز پیش بروند البته این مورد ??رش کمی مت??اوت است، علاقه مردم انگلیس برای خرید ??رش دستبا?? ایرانی ، به ??رش*هایی مانند ??رش*های تبریز بیشتر است و هرچند که در بین ??رش*هایی با این سبک باز هم به سراغ جدیدترین*ها می روند. ابعادی از ??رش که بیشتر است??اده می کنند، ابعاد کوچک مانند ۶ متری یا قالیچه است. از طر??ی انگلیس از جمله کشورهایی است که استقبال خوبی از تابلو ??رش*ها دارند.

 

سلیقه مردم ??رانسه در انتخاب ??رش

 

مردم ??رانسه از طر??داران ??رش* دستبا?? ایرانی هستند اما قیمت ??رش نیز برایشان مهم است. آن*ها به ??رش*های ساده و روشن علاقه دارند مانند صورتی و آبی علاقه دارند هرچند که در مورد ??رش*های دستبا?? به سراغ طرح*های محلی مانند طرح*های ??رش در جنوب شرق ایران می روند.

 

سلیقه مردم آلمان در انتخاب ??رش

 

مردم آلمان به ??رش ایرانی علاقه زیادی دارند و نمایشگاه*های متعددی در زمینه ??رش دستبا?? در این کشور برگزار می شود. آن*ها به ??رش اهمیت می دهند و کی??یت آن برایشان مهم است. رنگ*های ملایم و سبک در ??رش برایشان بسیار جذاب است. معمولا به سراغ ابعاد کوچک*تر ??رش مانند ??رش*های ۶ متری می روند. توجه به هنر،* ??رهنگ و اصالت ??رش ایرانی از ویژگی*های آن*ها در خرید ??رش است.

 

شناخت سلیقه*های مت??اوت مردم در دنیا کمک می کند تا در زمینه ??رش ماشینی بتوانیم ??رش*هایی باب سلیقه آن*ها تولید کنیم که قطعا بر بازار ??روش ??رش ماشینی تاثیر چشم گیری دارد. نکته مهم دیگری که در زمینه تولید ??رش*های ماشینی در بازار جهانی اهمیت دارد است??اده از ??رش است. با توجه اینکه در بعضی از کشورها مردم در خانه و روی ??رش با ک??ش راه می روند،* ترجیح می دهند قیمت ??رش*ها مناسب باشد تا در ??واصل زمانی کمتری آن*ها را تعویض کنند که موضوع در کشورهای آسیایی مانند* ترکیه، هند و خود ایران معمولا مصداق ندارد.منبع:قیمت ??رش

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...