رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
siminafz

برای خرید فرش ماشینی چقدر بودجه لازم است؟

پست های پیشنهاد شده

carpet-62-imerdas.com--660x400.jpg

خرید لوازم خانگی از جمله ??رش، زمان و صبر زیادی می*خواهد چون تنوع در طرح*ها و* کی??یت ??رش زیاد است و گاهی انتخاب از بین همه آن*ها کار ساده*ای نیست. برای خرید درست و بهینه؛ اولین قدم، تشخیص کالای مورد نیاز است و بعد از آن باید متناسب با نیازتان، هزینه*ای را برای آن در نظر بگیرید.

 

در بین انواع ??رش* ماشینی علاوه بر تنوع در ظاهر و کی??یت، قیمت*ها نیز بسیار متنوع است و شرایط ایده*آلی را برای مشتری ??راهم می*سازد تا با توجه به بودجه خود بتواند خرید مورد نیازش را انجام دهد. گاهی این ت??اوت قیمت به عواملی مثل جنس و طرح بستگی دارد اما گاهی ??رش*های با شکلی یکسان، تنها به دلیل ت??اوت شانه و** تراکم اختلا?? قیمت پیدا می*کنند.

علت ت??اوت قیمت بین ??رش*های ماشینی کلاسیک

 

??رش*های ماشینی کلاسیک اکثرا با نخ مرغوب اکرولیک با??ته می*شوند که طی ??رآیندی به کمک حرارت در برابر کشش،* رطوبت، *سایش و … مقاوم شده و ثبات رنگی پیدا می*کنند. در این میان چیزی که ت??اوت اصلی قیمت را ایجاد می*کند میزان شانه و **تراکم ??رش است.

 

شانه یا تعداد گره در یک*متر از عرض ??رش و **تراکم یا همان تعداد گره در یک*متر از طول ??رش از عوامل اصلی اختلا?? قیمت ??رش*های ماشینی هستند چرا که هرچه میزان شانه و **تراکم ??رش بیشتر باشد ظری??**تر، ریز با??ت**تر، ??شرده**تر و با کی??یت**تر می*شود که همه این*ها به طور مستقیم روی قیمت ??رش خاطره کویر اثر می*گذارد.

 

تاثیر شانه ??رش در قیمت:

 

بیشترین شانه ??رش ماشینی که تاکنون با??ته شده ??رش ۱۵۰۰ شانه با **تراکم ۴۵۰۰ است که بسیار ریز با??ت و ظری?? است و از جهت ظاهر به ??رش دستبا?? شباهت زیادی دارد. پس می*توان گ??ت اگر ??رش دستبا?? می*خواهید ولی بودجه کا??ی برای خرید آن ندارید، می*توانید ??رشی با شباهت زیاد به آن یعنی ??رش ۱۵۰۰ شانه یا ??رش ۱۲۰۰ شانه با قیمت کمتری تهیه کنید.

 

تاثیر تراکم ??رش در قیمت:

 

نکته دیگری که شانه و** تراکم ??رش در آن اثر دارد میزان ضخامت و منسجم بودن ??رش است. ??رش ۷۰۰ شانه در مقایسه با ??رش ۱۰۰۰ شانه، ??رش ۱۲۰۰ شانه و ??رش ۱۵۰۰ شانه ضخامت بیشتری دارد و از طر??ی گرد و غبار، راحت**تر به داخل آن ن??وذ می*کند اما در عین حال کی??یت خوبی داشته و قیمت آن متوسط است. اما در ??رش*های ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه به دلیل با??ت متراکم؛ گرد و غبار نمی*تواند به داخل آن ن??وذ کند و همین*طور بسیار ظری?? هستند پس در نتیجه جزء گران**ترین ??رش*ها در بین ??رش*های ماشینی کلاسیک به شمار می*روند.

 

دلایل ت??اوت قیمت بین ??رش*های ماشینی ??انتزی و مدرن

 

بحث ت??اوت قیمت تنها در بین ??رش*های ماشینی کلاسیک مطرح نیست و شامل ??رش مدرن، ??رش ??انتزی، ??رش نسل نو و … نیز می*شود. نخ*های اکرولیک، گران**ترین نخ برای تولید ??رش ماشینی هستند و سایر نخ*ها در رنج قیمت پایین**تری قرار دارند که به همین دلیل خرید ??رش مدرن و ??انتزی ارزان**تر از کلاسیک تمام می*شود. اما در بین همین ??رش*ها نیز ت??اوت قیمت*هایی وجود دارد که به شانه، تراکم و جنس نخ بستگی دارد.

 

این ??رش*ها معمولا با شانه ۳۲۰ و ۵۰۰ در **تراکم*های ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ با??ته می*شوند و نخ*های آن پلی*استر، ??یلامنت،* پلی پروپیلن،* bcf و … است که هرکدام ویژگی*های خوب خود را دارند.

 

قیمت مناسب این ??رش*ها باعث شده تا برای ??ضاهایی مانند آشپزخانه، *اتاق خواب، پادری، اتاق کودک و … که امکان آسیب رسیدن به ??رش بیشتر است مورد است??اده قرار گیرند.

 

بحث ??رش کلاریس جداست چون آن*ها نیز با نخ*های اکرولیک تهیه می*شوند. تنها ت??اوت اصلی آن با ??رش ماشینی کلاسیک در نحوه رنگ*رزی این ??رش*هاست. ??رش کلاریس در دسته ??رش*های گران قرار دارد اما در عوض این امکان را به شما می*دهد که طرح دلخواه خود را روی آن چاپ کنید.

 

??رش را اینترنتی و ارزان بخرید

 

چیزی که باعث محبوبیت انواع ??رش*های ماشینی می*شود همین تنوع در طرح و قیمت است که می*تواند نیاز هر خانواده ای را برطر?? کند با این وجود یک راه موثر برای کاهش هزینه خرید ??رش ارزان وجود دارد که آن است??اده از ??روشگاه اینترنتی ??رش است. ??روشگاه آنلاین، هزینه*های زیاد ??روشگاه*های ??یزیکی را ندارند و ??رش را مستقیم از کارخانه عرضه می*کنند که به همین دلیل می*توانند ??رش*ها را با قیمت کمتری به شما ب??روشند.منبع:??رش خاطره کویر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...