رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
kimsep

اقامت کشور سوئیس و اروپا به روش ازدواج، والدین یا فرزند

پست های پیشنهاد شده

از دیگر راه‌های کسب اقامت اروپا می‌توان به اقامت از طریق ازدواج با یک شهروند سوئیسی اشاره کرد. اگر ??رد با یک شهروند سوئیسی ازدواج کند، مدت زمانی که برای دریا??ت اقامت در این کشور نیاز دارد به مراتب کمتر خواهد بود و ??رزند او اقامت دائم در این کشور را خواهد گر??ت. چنانچه شما به مدت ۵ سال در سوئیس زندگی کرده باشید و ۳ سال از ازدواج شما با یک شهروند سوئیسی گذشته باشد نیازی به داشتن مدرک زبان سوئیسی برای کسب اقامت خود نخواهید داشت؛ با این حال باید تابع قوانین این کشور باشید و برای امنیت کشور و مردم خطری نداشته باشید. اما اگر خارج از کشور سوئیس هستید و با یک تبعه سوئیسی ازدواج کرده‌اید باید مدت ۶ سال از ازدواج شما بگذرد تا اقامت این کشور را به شما بدهند.

 

مزایای اقامت اروپا از کشور سوئیس

مهاجرت به سوئیس دردسرهای مختص به خود را دارد و زمان زیادی برای اخذ اقامت این کشور سپری خواهد شد، اما مجوز اقامت شما پس از مهاجرت به سوئیس امتیازات ویژه‌ای را به شما خواهد داد. شما پس از اخذ اقامت اروپا از طریق کشور سوئیس می‌توانید مشغول به کار شوید و با توجه به توانایی‌هایی که کسب کرده‌اید استخدام شوید. همین طور می‌توانید با توجه به زمینه ??عالیت و ایده‌های خود جهت راه اندازی شرکت خود نیز اقدام کنید. می‌توانید در هر نقطه از کشور سوئیس زندگی کنید و از مزایای ر??اهی و کمک‌های اجتماعی این کشور بهره‌مند شوید. بدون محدودیت می توانید به خرید املاک و مستغلات اقدام کنید. علاوه بر این، حق آموزش دارید و مدارک تحصیلی شما به رسمیت شناخته خواهد شد و می‌توانید کمک‌های مالی دریا??ت کنید.

 

یکی از مزایای مهمی که با اقامت در سوئیس دریا??ت خواهید کرد، ح??ظ تابعیت دوگانه شما است که به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر شهروندی کشور سوئیس، ملیت اصلی خود را ح??ظ کنید. داشتن حق رای و استخدام شدن در مراکز دولتی هم از دیگر امتیازات اقامت در کشور سوئیس است. اما در عین حال مردان سوئیسی در سن ۱۸ الی ۳۴ سال باید خدمت سربازی خود را در این کشور سپری کنند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...