رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام وقتتون بخیر دوستان عزیر امروز میخوام مقاله کاربردی با شما دوستان عزیز در انجمن پی سی دی به اشتراک بزارم که برای بنده بسیار کار بردی بوده که از وب سایت الو رایانه کمک گپی کردم امید وارم که برای شما هم کاربردی باشه

اگر از کسانی باشید که از گوشی های iPhone استفاده می کنند. حتما کلمه apple ID را شنیده اید.ما در ادامه این مقاله به شما توضیح خوهیم داد که اپل ای دی چیست و روش ساخت آن را بصورت رایگان به شما توضیح خواهیم داد.

آپل ای دی (apple ID) چیست ؟

یه کی از سوال های که کاربران شرکت آپل مطرح میکنند این است که آپل ای دی چیست و چه کاربردی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که apple ID (آپل ای دی) هویت شما جهت استفاده از محصولات شرکت اپل است.که تمامی کاربران اپل که از محصولات ذکر شده در ذیل میبایست apple ID (آپل ای دی) تهیه نمایند

آیفون  iPhone

آیپد  iPad

آیپاد  iPad

اپل واچ  Apple Watch

تمامی کامپیوترهای مک شامل مک بوک macbook iMac .Mac Pro .Mac Mini


روش ساخت آپل ای دی بصورت رایگان

بعضی از افراد فکر میکنند که برای دریافت  apple ID (آپل ای دی) نیاز به گیفت کارت یا کارت اعتباری ، مستر کارت یا ویزا نیاز است.اما اینگونه نیست و مواظب افراد سود جو باشید که جهت ایجاد apple ID (آپل ای دی)  هزینه های هنگفتی دریافت میکنند در واقع خود شرکت اپل اعلام کرده که برای apple ID (آپل ای دی)  کارتی وجود ندارد. در ادامه روش ساخت رایگان apple ID  را مشاهده کنید.

برای ساخت apple ID  شما میتوانید دو روش اقدام کنید.

روش اول:

ساخت آپل ای دی از طریق نرم افزار آیتونز و یا از طریق وب سایت apple اقدام کنید.ما در این مقاله روش ساخت apple ID را از طریق وب سایت آموزش میدهیم و در اپدیت های مقاله روش اول را هم قرار میدهیم. برای شروع وارد این لینک بشوید.پس از مراجعه به لینک با تصویر زیر مواجه میشوید. که باید بر روی گزینه Create Your Apple ID کلیک کنید.

spacer.png

پس از زدن گزینه Create Your Apple ID  به صفحه ای  وارد می شوید که از شما اطلاعاتی همچون نام، نام خانوادگی ، شماره همرا و… دریافت می کنند که شما باید این اطلاعات تکمیل کنید و روی گزینه Continue کلیک نمائید.

spacer.png

پس از زدن گزینه Continue ایمیلی برای شما ارسال می شود که هاوی کد ۶ رقمی است که این کد را باید در صفحه جدیدی که برای شما نمایش میدهد وارد کنید . پس از وارد بر روی  گزینه Continue کلیک کنید.

spacer.png

پس از انجام مراحل بالا شما فقط ۷ مرحله دیگر باید انجام دهید تا  ساخت apple ID شما  به پایان برسد. مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

 ۱شما وارد  برنامه iTunes شوید و از منو Account روی گزینه Sign in کلیک کنید.

۲- در پنجره نمایش داده شده ایمیل و رمزی که در مراحل قبل وارد کردید را وارد کنید و روی دکمه Sign in کلیک کنید.

۳- پنجره‌ای باز می‌شود که برای بررسی اکانت شماست، در این پنجره روی دکمه Review کلیک کنید.

۴- سپس آدرس ایمیل شما نمایش داده خواهد شد. سپس کشور آمریکا را انتخاب کنید و تیک گزینه Term & Conditions را هم بزنید. سپس روی دکمه continue کلیک کنید.

۵- سپس باید اطلاعات پرداخت را وارد کنید. شما نیازی به وارد کردن اطلاعات پرداخت ندارید.برروی  گزینه Payment   Methode  را روی حالت None بگذارید.

۶- مرحله بعدی انتخاب آدرس است. برای انتخاب آدرس آمریکایی می‌توانید به وب سایت fakeaddressgenerator.com مراجعه کنید و یک آدرس تصادفی را ایجاد کنید و انتخاب کنید. این اطلاعات را باید در قسمت Billing Address وارد کنید و روی دکمه Continue کلیک کنید.

۷- حالا مجدداً یک کد ۵ رقمی به ایمیل شما ارسال خواهد شد که باید آن را در این مرحله وارد کنید.

پس از وارد کردن کد ۵ رقمی ساخت  apple ID شما به پایان رسید ایمیلی  در نهایت دریافت میکنید شما باید ایمیل دریافتی را تائید کنید. پس از انجام تمامی این مراحل اپل آیدی شما ساخته شده است.

ویرایش شده توسط mho1398
نبودن تصاویر
  • Like 3

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...