رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
مهمان مهمان

سئو کردن وب سایت یا بازاریابی شبکه های اجتماعی ؟

پست های پیشنهاد شده

مهمان مهمان

استراتژی های بسیاری وجود دارند که به شما می توانند کمک کنند که مشتریان و طر??داران خود را بیشتر کنید . مبحث بازاریابی آنلاین و تبلیغات اینترنتی گزینه ای سرنوشت ساز برای هر شرکت و کسب و کاری می باشد .

 

شما می توانید به سئو کردن وب سایت خود بپردازید و هر روز مقاله نویسی کنید و از طریق موتورهای جستجو مشتری بگیرید یا حتی روزانه چندین ساعت از وقت خود را شبکه های های اجتماعی نظیر ??یس بوک و تویتر بگذرانید .

 

اما واقعا به کدامیک اهمیت بیشتری بدهیم و روزانه برای کدامیک وقت بیشتری صر?? کنیم سوالی هست برای همه ی بازاریابان اینرتنتی .

آیا تنها برای یکی از اینها وقت بگزاریم کا??یست؟

 

باید از هر دوی این ابزارهای بازاریابی اینترنتی است??اده کامل کرده و بهترین نتیجه را بدست آورید.

 

- سئو – این تاکتیک بازاریابی چه کاری برای کسب و کار آنلاین شما انجام می دهد؟

 

هنگامی که سئو و یا بازاریابی موتورهای جستجو به درستی و به صورت اصولی انجام شود، می تواند به سرعت تبدیل به بهترین در موتورهای جستجوی گوگل، یاهو و Bing شود. این امر چقدر برای شما و وب سایت تان مهم است؟ مطمئناً اهمیت زیادی دارد!

 

داشتن رنکینگ بالا و رتبهء یک در موتور جستجو برای شما ترا??یک وب سایت مناسبی به ارمغان خواهد آورد.

 

در عین حال باید بدانید انجام دادن این امر چقدر برای شما آسان است؟ آیا شما تخصص خاصی برای بالا بردن رتبه وب سایت تان در ص??حه اول گوگل را دارید؟ ??کر می کنید چقدر زمان برای انجام آن لازم است؟ هنگامی که به صورت نیمه وقت روی کسب و کار آنلاین خود کار می کنید، زمان و انرژی کا??ی برای انجام سئو و برای بدست آوردن نتایجی که دلخواه شماست در وب سایت تان نخواهید داشت.

 

در صورت داشتن بودجه لازم می توانید از یک متخصص بهینه سازی وب سایت (سئو) است??اده نمایید. سئو یک استراتژی بلند مدت برای کسب و کار آنلاین می باشد. همچنین نسبت به بازاریابی رسانه های اجتماعی نیاز به تلاش بیشتری دارد. باید بر روی عبارات کلیدی مختل??ی تمرکز کرده و محتواهای زیادی برای وب سایت تان تهیه نمایید.

 

- رسانه های اجتماعی- آیا این استراتژی برای کسب و کار اینترنتی شما کار می کند؟

 

بازاریابی رسانه های اجتماعی مانند ??یس بوک و تویتر نتایج سریعتری برای شما به ارمغان خواهد آورد. مطمئناً مدیریت این کار برای شما ساده تر بوده و برای هدایت ترا??یک وب سایتی که شما به دنبالش بوده اید زمان زیادی نخواهد برد. امتیاز دیگری که بازاریابی رسانه های اجتماعی نسبت به استراتژی سئو دارد این است که کاملاً رایگان می باشد. نیازی نیست که برای ساخت ص??حهء ??یس بوک و یا ایجاد گروه هزینه ای پرداخت نمایید.

 

شما شخصاً می توانید کارهای مربوط به ایجاد پرو??ایل و یا fan page ها در رسانه های اجتماعی تان را انجام دهید و زمان زیادی هم برای انجام این کار صر?? نخواهید کرد. در عین حال حتی اگر بتوانید به سرعت مقدار زیادی ترا??یک وب سایت از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی ایجاد کنید، دقیقاً شبیه همان نوع ترا??یکی که از طریق سئو ایجاد می شود نخواهد بود.

 

رسانه های اجتماعی برجسته به صورت یکسان رتبهء شماره یک در لیست گوگل را ندارد. اگر در حال تمرکز بر روی بازاریابی رسانه های اجتماعی هستید، در واقع در حال ایجاد و کسب و شهرت برای خود هستید. رسانه های اجتماعی هنگامی برای کسب و کار شما م??ید خواهد بود که به طور منسجم آن چیزی که مخاطبین و طر??داران شما نیاز دارند ارائه کند.

 

باید به صورت روزانه و یا ه??تگی اطلاعات لازم را به مخاطبین خود ارائه نمائید. مثلاً اگر محصولات ویدئویی ارائه می کنید، باید به صورت ویدئویی و به صورت منسجم و متوالی اطلاعات را در ص??حات شبکه های اجتماعی تان ارائه نمایید. کلید مو??قیت در بازاریابی رسانه های اجتماعی، برقراری ارتباط به صورت مداوم با مخاطبین می باشد.

 

- ??کر می کنید بهترین مسیر کدام است؛ رسانه های اجتماعی یا سئو؟

 

شما می توانید از هر دو استراتژی برای ارتقاء سطح کسب و کار آنلاین خود است??اده نمایید. همانطور که از نتایج جستجو در گوگل می توانید ببینید، بسیاری از نتایج رنکینگ بالا از Like های ??یس بوک و ارسال مطالب بر روی ص??حهء ??یس بوک تان ایجاد می شود.

 

موتورهای جستجو از سئو برای در جریان بودن آنچه در عرصه رسانه های اجتماعی می گذرد است??اده می نمایند. هنگامی که شما از هر دو مورد رسانه های اجتماعی و سئو است??اده می کنید، خواهید دید که چگونه برای انجام دقیق آن کارهای مشابهی برای هر دو استراتژی باید انجام دهید.

 

منبع : سیماسیستم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون باید به روش های نوین بازاریابی حتما ??کر کرد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...