رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

شايسته پيروزي بوديم؛ مي*توانستيم سه گل بزنيم

پست های پیشنهاد شده

به گزارش خبرگزاري ??ارس، كارلوس كي*روش پس از تساوي يك بر يك برابر قطر گ??ت: شروع بازي خيلي سخت بود. عملكرد حري?? را ارزيابي مي*كرديم تا اينكه بعد از 10 دقيقه اول ??شار را آغاز كرديم و بر بازي مسلط شديم و بيشتر ات??اقات نيز به سود ما بود.

 

وي ا??زود: يك گل هم زديم ولي مسئول نتيجه تساوي قطر هستيم زيرا خودمان به قطري*ها اجازه داديم كه به ما گل بزنند.

 

كي*روش درباره نيمه دوم گ??ت: در آغاز نيمه دوم حقمان بود دو يا سه گل بزنيم. قطر نيز از برخي ??رصت*هاي پيش آمده حملات خطرناكي ترتيب داد و مسابقه براي دو تيم سخت بود. متاس??انه در چنين وضعيت آب*وهوايي ارائه بازي خوب بسيار دشوار است. در 30 دقيقه آخر بازي بازيكنان از لحاظ بدني با دشواري روبه*رو شدند و من به بازيكنان ايران و قطر به دليل تلاششان تبريك مي*گويم.

 

سرمربي پرتغالي تيم ملي از تعويض علي كريمي د??اع كرد و گ??ت: كريمي تلاش زيادي به خرج داد و خسته شد براي همين تعويضش كردم. پس از تعويض، تيم ايران حملات خطرناكي انجام داد كه اين نشان دهنده درستي تعويض بود.

 

كي*روش در خصوص سخناني كه قبل از بازي در خصوص برد ايران برابر قطر اعلام كرده بود گ??ت: آنچه در كن??رانس خبري گ??تم كاملا روشن بود. گ??تم ما تلاش مي*كنيم بهترين تيم در خانه را شكست بدهيم و اگر بهتر بازي كنيم پيروزي از آن ما خواهد بود، گ??تم ما ??رصت خوبي براي پيروزي داريم. آنچه گ??تم طبيعي بود زيرا تيم من مي*توانست پيروز باشد و در چنين حالتي طبيعي است كه قطر بايد بازنده باشد. گ??تن چنين سخناني عيبي ندارد و هر مربي مي*تواند بگويد كه تيمش مي*تواند پيروز باشد و اين طبيعي است.

 

وي تاكيد كرد: قطري*ها خوب بازي كردند با اين حال ما در طول 90 دقيقه مسلط بر بازي بوديم و گل قطر نيز از روي اشتباهات تيم ما رخ داد. در ??وتبال اشتباه رخ مي*دهد و هر بازيكني در جهان ممكن است اشتباه كند و هيچ كس مصون از اشتباه نيست. ما سه ??رصت حقيقي براي گل زدن داشتيم ولي گل نزديم و هنگامي كه از وجود جواد نكونام در نيمه اول محروم شديم، اين براي ما زيان بزرگي بود.

 

كي*روش گ??ت: من از عملكرد بازيكنانم راضي هستم ولي ??رصت پيروزي را از دست داديم. بايد به اين امر اعترا?? كنيم. ايران مستحق پيروزي بود زيرا مبارزه كرد و در نيمه اول و دوم تلاش خود را كرد ولي ??وتبال است و تيم قطر نيز تلاش خود را كرد و مستحق يك امتياز بود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...