رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

انگشت*نگاري از كاروان ذوب*آهن در فرودگاه سئول

پست های پیشنهاد شده

به گزارش خبرگزاری ??ارس، کاروان تیم ??وتبال ذوب*آهن برای رویارویی با سوان سامسونگ بلووینگز کره*جنوبی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ساعت 22:40 شب گذشته از تهران عازم دبی شد و پس از توق?? 3 ساعته، ساعت3:30 بامداد امروز راهی سئول شد.

کاروان ذوبی*ها پس از س??ر 8 ساعته به سئول با اتوبوس راهی سوان محل برگزاری دیدار با سامسونگ کره*جنوبی شد. ژکاروان ذوب*آهن مسیر 60 کیلومتری سئول تا سوان محل برگزاری دیدار با سامسونگ را با اتوبوس طی کرد و پس از استقرار در هتل به استخر و سونا ر??ت.

 

* در ??رودگاه شهر سئول در اقدامی عجیب از بازیکنان و همراهان ذوب*آهن انگشت*نگاری به*عمل آمد که باعث اعتراض عسگری یکی از مقامات باشگاه ذوب آهن و اصغر ??روتن سرپرست ذوب*آهن شد. این اقدام کره*ای*ها، سبب شد مسئولان این تیم به یکی از کارمندان س??ارت ایران در سئول که برای خوشامدگویی کاروان ایران به ??رودگاه آمده بود، اعتراض کنند.

 

* برای ماچادو بازیکن پرتغالی، ایگور کاسترو، دسوزا و یورگن کده بازیکنان و مربی خارجی ذوب*آهن قبل از حضور در کره ویزا صادر نشده بود و این موضوع باعث شد ابراهیم*زاده سرمربی ذوب*اهن نگران شود. در نهایت ویزای این مربی و بازیکنان در ??رودگاه سئول صادر شد.

 

** این تیم امروز تمرین ندارد و تمرینات از ??ردا پیگیری خواهد شد.

 

*زمانی که کاروان ذوب*آهن قصد ورود به هتل محل اقامت خود را در شهر سوان داشت از مقابل استادیوم این شهر عبور کردند که همزمان با دیدار سامسونگ و سئونگ*نام بود. این دیدار در نهایت با برتری 3 بر 2 سامسونگ به پایان رسید.

بازی ذوب آهن و سوان سامسونگ چهارشنبه ه??ته جاری در چارچوب مرحله ر??ت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برگزار میشود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...