رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Pani

كاهش وزن پس از بارداري با چند اقدام ساده ؟

پست های پیشنهاد شده

تمام ولع و اشتياقي كه براي خوردن شيريني و كيك شكلاتي در دوران بارداري داشته ايد، پس از اينكه نوزاد خود را به دنيا آورديد بدون شك وزن شما را ا??زايش داده و قطعا آرزو مي كنيد كه دوباره به وزن قبل از بارداري خود بازگرديد.

 

به گزارش ايسنا، در اين مقاله كه در سايت بهداشتي كامن سنس منتشر شده چند نكته ساده و م??يد ارائه شده كه بي ترديد به شما كمك مي كند اين وزن اضا??ي را كاهش داده و مادري سالم تر باشيد:

 

- حتما نوزاد را از شير خودتان تغذيه كنيد. اين كار نه تنها براي كودك م??يد است بلكه به كاهش وزن مادر نيز كمك مي كند. پزشكان معتقدند كه تغذيه با شيرمادر در هر روز 500 كالري از بدن مادر را مي سوزاند.

 

- آب زياد بنوشيد. روزانه 10 تا 12 ليوان آب بنوشيد. اگر رنگ ادرارتان زرد شده نشان مي دهد كه آب زيادي از دست داده ايد. آب زياد بنوشيد و كمك كنيد بدنتان دوباره تازه و سرحال شود.

 

- از مواد غذايي متعادل است??اده كنيد. از آنجا كه به تازگي مادر شده ايد قطعا نمي توانيد رژيم بگيريد اما مي توانيد تغذيه سالم داشته باشيد. بين مواد غذايي كه مي خوريد تعادل برقرار كنيد و در رژيم غذايي خود ميوه، سبزي، گوشت لخم، ماهي و لبنيات كم چرب را بگنجانيد. سعي كنيد بيش از همه ميوه و سبزي بخوريد.

 

- ورزش كنيد. البته اشتباه نكنيد چون نيازي نيست كلاس ورزش برويد بلكه توصيه مي شود همراه با نوزاد خود ورزش كنيد. براي مثال مي توانيد با هم و با است??اده از كالسكه به پياده روي برويد.

 

- ??قط وقتي واقعا گرسنه هستيد، بخوريد اما هيچ وقت مدت طولاني گرسنه نمانيد و از وعده هاي غذايي خود صر?? نظر نكنيد. به خاطر داشته باشيد كه كودك شما به دليل تغذيه از شيرمادر نياز به مواد مغذي دارد پس وعده*هاي غذايي خود را صحيح و به موقع است??اده كنيد.

 

- اجازه ندهيد مشكل اضا??ه وزن شما را نگران كند. از اين تكنيك ها لذت ببريد و با كودك خود با يك برنامه ريزي صحيح اوقات خوشي داشته باشيد و هرگز ??راموش نكنيد كه نبايد پرخوري كنيد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...