رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

آوارگي خانواده* 4 نفره در پارك نازي آباد

پست های پیشنهاد شده

به گزارش خبرگزاری ??ارس، برپایی چادر در پارک*ها همیشه برای گردش و استقرار یک روزه بوده است ولی چادری چند ماه است که خانواده 4 ن??ری را در گوشه*ای از پارک در خود جا داده و سق??ی برای این خانواده شده است.

 

در پارک نازی آباد خانواده*ای 4 ن??ره با دو کودک 4 و 6 ساله چند ماه است که در شرایط سخت در حال زندگی هستند.

 

پدر 40 ساله این خانواده در گ??ت*وگو با خبرنگار ??ارس درباره مشکلات زندگی در پارک می*گوید: در یک شرکت خصوصی پخش مواد غذایی کار می*کردم که به علت برخی از مسایل اخراج شدم.

 

وی ادامه می*دهد: من در یک ماه 40 میلیون تومان ??روش داشتم که باید حدود یک میلیون و500 تومان به خودم برمی*گشت ولی آخر ماه ??قط 300 هزار تومان دستم را می*گر??ت که این مبلغ هم به جایی نمی*رسید، 300 هزار تومان ??قط پول اجاره خانه*ام بود.

 

پدر این خانواده یادآور شد: پس از اخراج کار نداشتم چندماهی بود که اجاره خانه را پرداخت نکرده* بودم ولی صاحبخانه وضع مالیش خوب بود ولی متاس??انه یک روز، تمام اسباب و اثاثیه مرا در کوچه ریخت و یک مهلت کوچک هم به من داد.

 

وی که زیر لب مکرر می گ??ت که شرمنده زن و بچه*ام شده*ام ادامه داد: صاحبخانه پول پیش را بابت اجاره بهاء برداشت و به خاطر اینکه 50 هزار تومان کم بود از بنده شکایت کرد و حکم جلب مرا گر??ت که همسایه*ها پول جمع کردن و 50 هزار تومان را به صاحبخانه دادند تا رضایت داد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قوم و خویشی در تهران برای کمک ندارید گ??ت: بچه تهران هستم، پدر و مادرم زنده هستند و وضع مالی خوبی دارند، پدرم مربی ورزش*های رزمی و بازنشسته است.ولی به خاطر ازدواجی که داشتم با من لج کردند و کمکی نمی*کنند.

 

پدر خانواده با بغض ادامه می*دهد: دیگر به تنگ آمده*ام، نمی*دانم باید چه کنم، سهم من و خانواده*ام از زندگی آوارگی است؟

 

وی یادآورشد: محیط پارک آنقدر ناسالم است که جرأت ندارم خانواده*ام را یک ساعت تنها بگذارم، شهرداری و نیروی انتظامی اذیت می*کنند به جای اینکه اقدامی برای ر??ع مشکلات ما کنند با بدترین شکل برخورد می*کنند.

 

وی می*گوید: همه با یک نگاه ترحم*انگیز و توهین به ما نگاه می*کنند و رد می*شوند انگار ما ??قط مرده*ای متحرک هستیم.

 

پدر این خانواده دیگر قادر به صحبت کردن نبود، از مادر این خانواده درباره مشکلاتشان پرسیدم وی می*گ??ت: صاحبخانه دارای شش خانه بود ولی می*خواست به خاطر 50 هزار تومان شوهر من را به زندان بندازد و ما را بی*سرپرست کند.

 

مادر این خانواده می*گوید: بچه*های من 6 ماه است بیمار هستند که با کمک خیرین و بعضی ا??راد رهگذر درمانشان کردم ولی هنوز دختر و پسرم بیماری اسهال و است??راغ دارند.

 

وی می*گوید: دستشویی پارک هم خراب است و برای است??اده از سرویس بهداشتی به بیمارستان امیرالمومنین که روبه*روی پارک است، می*رویم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...