رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

970 كمپ ترك اعتياد در نوبت اخذ مجوز قرار دارند

پست های پیشنهاد شده

خبرگزاری ??ارس: مدیرکل سازمان*های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر گ??ت: 240 کمپ ترک اعتیاد دارای مجوز سازمان بهزیستی در کشور وجود دارد. و 970 کمپ در نوبت اخذ مجوز قرار دارد.

 

 

محمد صادق ??تح*اللهی در گ??ت*وگو با خبرنگار بهداشت و درگ??ت*وگو با ??ارس؛ اظهار داشت:3دسته مرکز ترک اعتیاد در کشور وجود دارد. در دسته اول مراکزی هستند که مجوز دارند و تعداد آنها مشخص است.

 

وی ا??زود: دسته دوم مراکزی هستند که مجوز ندارند اما کار آنها درست است و به دلیل مشکلات اداری و سختگیری*های موجود نتوانسته*اند مجوز بگیرند و دسته سوم مراکز و کمپ*های هستند که شاخصه*های آنها مت??اوت است و در زمینه انتقال و نگهداری معتادان به صورت اجباری کار می*کنند، تعر??ه*ها را رعایت نمی*کنند و از شیوه*های درمانی غیرانسانی مانند کتک*زدن و زنجیر*درمانی است??اده می*کنند.

 

??تح*اللهی تصریح کرد: عناوین مراکز اقامتی، کمپ ترک اعتیاد و خانه*های بهبودی در عمل ت??اوتی با هم ندارند و باید در نظر داشت که از مراکز غیرقانونی ترک اعتیاد به دلیل زیرزمینی بودن آنها آماری وجود ندارد.

 

وی ا??زود: بر اساس آمار موجود 240 کمپ ترک اعتیاد دارای مجوز سازمان بهزیستی در کشور وجود دارد و 970 کمپ در نوبت اخذ مجوز قرار دارد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...