رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
sinaweb

بهره برداری کامل از خط 4 تندرو از پارک وی تا ترمینال جنوب

پست های پیشنهاد شده

به گزارش خبرگزاری ??ارس، سید جع??ر تشکری هاشمی با بیان این مطلب اظهار داشت: به زودی شاهد بهره*برداری کامل خط 4 اتوبوس*های تندرو از پارک وی تا ترمینال جنوب خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: با توجه به س??رهای دانشجویی در مسیر بزرگراه اشر??ی اص??هانی صورت می*گیرد، 25 دستگاه اتوبوس 2 کابین به خط 10 اضا??ه شد که بر این اساس خدمات رسانی شبانه روزی در این خط محقق شده است.

 

معاون شهردار تهران تصریح کرد: خدمات رسانی شبانه در خط 10 اتوبوس*های بی.آر.تی به وسیله 10 دستگاه اتوبوس صورت می*گیرد که در صورت ا??زایش مسا??ران تعداد اتوبوس*های ??عال نیز ا??زایش خواهد یا??ت.

 

وی تأکید کرد :همچنین در خط 2 سامانه اتوبوس*های تندرو نیز 50 دستگاه اتوبوس دوکابین جدید به کارگیری شده است تا ضمن ا??زایش ظر??یت ناوگان، سطح خدمات رسانی به شهروندان در مناطق جنوب شهر را ارتقا دهیم و در راستای سیاست عدالت محوری گام برداریم.

 

تشکری هاشمی خاطر نشان کرد: به تدریج اتوبوس*های جدید دوکابینی که وارد کشور می*شوند، بعد از خطوط تندرو، به خطوط ویژه و سایر خطوط اتوبوسرانی وارد خواهند شد تا خدمات رسانی مناسبی را در تمامی خطوط این شبکه داشته باشیم.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...