رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
ar6iya

دانلود نسخه آزمایشی فایرف*** ۸

پست های پیشنهاد شده

ساعاتی پیش، موزیلا به عنوان توسعه دهنده مرورگر ص??حات وب ??ایر??***، برنامه زمانی و همچنین اهدا?? انتشار نسخه آزمایشی ??ایر??*** ۸ را اعلام کرد.

 

به گ??ته موزیلا، ??ایر??*** ۸ با چند هد?? عمده منتشر خواهد شد که از جمله آنها می توان به گزینه های جدید جستجو، مدیریت بهتر زبانه ها (Tab) و همچنین مدیریت بهتر ا??زونه ها، اشاره داشت.

aurora.png

نسخه آزمایشی ??ایر??*** ۸ جهت دانلود علاقه مندان از هم اکنون آماده است و امکان اجرای آن بر روی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و Mac وجود دارد

 

 

 

در جدیدیترین نسخه آزمایشی ??ایر??*** ۸، کاربران می توانند به جستجو در توییتر بپردازند. همچنین دستورات hashtags# و usernames@ کار شما برای جستجو را آسانتر خواهند کرد.

همچنین می توانید کنترل بیشتری بر روی زبانه های ??ایر??*** داشته باشید، بطور مثال نحوه بارگزاری زبانه ها توسط شما کنترل می شود. نتیجه اضا??ه شدن این بخش به ??ایر??***، ا??زایش سرعت آن در زمانی است که تعداد زیادی زبانه باز باشد.

یکی دیگر از امکانات این نسخه، کنترل پیشر??ته ا??زونه ها است که از طریق پیام هایی، ??ایر??*** آخرین وضعیت ا??زونه ها را به کاربر اطلاع می دهد. بطور مثال هنگامی که ??ایر??*** شروع به اجرا می کند، اگر سایتی به صورت ناخواسته ا??زونه ای را نصب کرده باشد، ??ایر??*** تا شما اجازه ندهید، آنرا ??عال نمی کند.

 

download

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...