رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohamadrad

دانلود بازی Battlefield 3 برای Xbox 360

پست های پیشنهاد شده

Battle_Field_3_Cover_Xbox_-_Game2Download.jpg

بازی Battlefield 3 یک بازی ??وق العاده زیبا و اکشن است که توسط کمپانی EA Digital Illusions Creative Entertainment تولید و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند Electronic Arts آن را به تازگی برای PC منتشر کرده است. 5 سال از انتشار بازی Battlefield 2 می گذرد که این نسخه یکی از زیباترین و هیجان انگیزترین بازی های سال بود حال انتظار ها به پایان رسید و پس از مدت ها انتظار میلیون ها گیمر، اکنون DICE بار دیگر دست به شگ??تی زده و با انتشار نسخه سوم Battlefield مطمئنا میلیون ها گیمر را میخکوب خواهد کرد، Battlefield 3 با است??اده از تمام تکنولوژی های جدید توسعه یا??ته توسط DICE ساخته شده است.

این نسخه ی جدید دارای موتور گرا??یکی Frostbite می باشد که به همین مناسبت نامش Frostbite 2 انتخاب شده است به جرات می توان گ??ت که به لط?? قدرت باور نکردنی موتور گرا??یکی DICE این بازی به سرعت رغبای خود را شکست می دهد و خود را در صدر بهترین بازی اکشن اول شخص شلیک کننده قرار خواهد داد ، بازی دارای صحنه ها کاملا واقع گرایانه و حر??ه ای است که نظیر آن را در هیچ بازی اکشنی تا به حال ندیده اید ، از همه مهمتر تخریب پذیری ??وق العاده بالا و شگ??ت انگیز بازی است که هر گیمری را محو خود خواهد کرد در این نسخه DICE بیشتر تمرکزش را روی نورپردازی و انیمیشن ها برای ساخت ا??کت های و صحنه های جذاب قرار داده و برای این کار از تکنولوژی Electronic Arts به نام ANT بهره گر??ته که برای بازی های ورزشی مانند FIFA است??اده شده است بازی دارای مراحل سراسر هیجان و ??وق العاده است که مطمئنا هر گیمری از آن لذت خواهد برد. DICE تمرکزش را روی نورپردازی و انیمیشن ها برای ساخت ا??کت های و صحنه های جذاب در Battlefield 3 قرار داده است. برای انیمیشن ها ، DICE از تکنولوژی Electronic Arts به نام ANT است??اده کرده است که برای بازی های ورزشی مانند FIFA است??اده شده است.

برای دانلود و ادامه توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید...

اما کار این تکنولوژی دقیقا چیست؟ یعنی دیگر ترکیب انیمیشن ها بدون هیچ گونه اشکال کوچکی انجام می پذیرد. برخی از سیستم های گرا??یکی بسیار انعطا?? ناپذیر هستند ولی ویژگی ترکیب انیمیشن ها در هر زمانی امکان انتقال آنها به یکدیگر را به صورت بسیار روان و سریع را ??راهم می کند.

انیمیشن ها بسیار تاثیرگذار طراحی شده اند و صحنه های نبرد اول شخص توجه هر کسی را جلب می کند. DICE وقت بسیار زیادی برای مکانیسم جنگی این بازی صر?? کرده است.وقتی شما شروع به تیر اندازی می کنید ص??حه شروع به لرزیدن می کند و صدای اسلحه بر بلندگوی کامپیوتر شما چیره می شود. مبارزات با اسلحه کاملا واقع گرایانه هستند و متوجه نخواهید شد که صداها ضبط شده می باشند.

 

» تصاویری از محیط بازی:

 

Battle_Field_3_scr1_s.jpg Battle_Field_3_scr2_s.jpg

Battle_Field_3_scr3_s.jpg Battle_Field_3_scr4_s.jpg

 

دانلود - Download Link

حجم: 15 گیگابایت

پسورد: -

منبع: سیب دانلود

 

متشکر شوید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...