رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohamadrad

ترفندهاي xbox 360 و ps3

پست های پیشنهاد شده

تر??ندهاي XBOX 360 و PS3

بعضي از کنسولهاي بازي داراي قابليتهايي هستند که توسط شرکتهاي توليد کننده در اختيار مخاطبين قرار نمي گيرند شايد هم بعضي از اين موارد را حتي آنها هم نمي دانند و تجربه گيمرها و برنامه نويسان باعث بدست آمدن اين قابليتها مي گردد.با من همراه شويد تا شما را با بعضي از اين امکانات آشنا کنم.

———XBOX360———

 

 

1-اتصال XBOX360 به دو ص??حه نمايش يا تلويزيون: با در اختيار داشتن کابل دو سر ويديو و اتصال سر زرد به يک تلويزيون و اتصال سر(قرمز يا سبز يا آبي) به تلويزيون ديگر مي توانيد يک LAN کوچک درست کرده و با ديگران به بازي بپردازيد. البته اين کار باعث از دست دادن کي??يت HD از بازي مي شود.

2-اتصال XBOX360 به شبکه بيسيم بدون داشتن آداپتور Wi-Fi: در اينصورت بايد از لپ تاپ يا مودمهاي Wi-Fi است??اده کنيد. در اينحالت به Control Panel ر??ته بعد به بخش اتصالات شبکه (Network Connections و يا Network & Sharing Center) برويد و در پنجره سمت راست بر روي يکي از اتصالات بيسيم شبکه يا اتصالات شبکه محلي، راست کليک کرده و عبارت Bridge را کليک کنيد.اتصال را قطع (Disconnect) کرده و مجددا به شبکه بيسيم وصل (Connect) شويد.با است??اده از کابل، XBOX360 را به پورت اترنت لپ تاپ يا کامپيوتر وصل کرده و به جستجو در اينترنت بپردازيد.

3-برگرداندن تنظيمات ويديو به حالت اوليه: اگر کنسول خود را به خانه دوستان خود برده و آنرا به دستگاههاي مختل?? پخش وصل کرده ايد ممکن است بعد از مدتي تنوانيد ويديو ديگري را ببينيد و يا ص??حه نمايش پر پر بزند براي ر??ع مشکلاتي از اين دست هر گونه ديسکي را از کنسول خود خارج کرده و دستگاه را خاموش و دوباره روشن کنيد.در هنگام بارگذاري برنامه هاي اوليه سيستم دکمه Y را پايين نگه داريد و بعد دکمه جهت سمت راست را ??شرده و نگهداريد. ديگر نگران نباشيد تنظيمات ويديو کنسول به حالت اوليه خود برگشته است.

4-اجراي مديا ??ايلها و ويديوهاي آنلاين از طريق XBOX360 : برنامه Tversity باعث مي شود که محدوده ??رمتهاي قابل اجراي کنسول XBOX360 و حتي PS3 و Wii از ميان برداشته شود وشما قادر خواهيد بود ويديوهاي موجود بر روي وب و هر گونه ??رمت ويديو و موسيقي را از طريق کنسول خود اجرا کنيد.شما حتي مي توانيد از طريق آدرسهاي ويديو (URL) موجود بر روي کامپيوتر خود نيز به اجراي آن ويديوها بپردازيد.

5-آپديت سيستمي کنسول از طريق ديسک: اگر شما از طريق اينترنت کنسول خود را آپديت نکرده ايد يا هرگونه مشکلي در آپديت کردن آن داريد بهتر است با است??اده از کامپيوتر به سايت کنسول خود وارد شده و از بخش آپديت کنسول خود، برنامه آپديت را بر روي يک سي دي رايت کرده و سپس آن سي دي را در کنسول خود گذاشته و آنرا روشن کنيد حال کنسول شروع به آپديت شدن خواهد کرد.

6-پاک کردن حا??ظه پرسرعت و نهاني کنسول (cache): اگر کنسولتان کند و به ن??س ن??س ا??تاده بدليل پر شدن ??ضاي ديسک از ??ايلهاي بيهوده بازيهاي قبلي يا دانلودهاي اينترنتي است.اما در نظر داشته باشيد حذ?? اين ??ايلها ممکن است باعث پاک شدن بسته هاي الحاقي (Patch) بازيها نيز گردد بنابراين بهتر است يک ??ايل پشتيبان از آنها تهيه کنيد.به بخش System و بعد Memory و HD ر??ته و دکمه Y را ??شرده و بعد دکمه X و دوباره X و کليد سمت چپ و بعد کليد سمت راست و دوباره X و X را ??شرده و در انتها پيغامي راجب Maintenance را خواهيد ديد.که نمايانگر اتمام عمليات پاک کردن ??ايلهاي اضا??ي مي باشد.

7-جستجوي آسان تر وب از طريق کنسول: XBOX360 ??اقد يک جستجوگر اينترنتي مناسب داخلي است.اما با داشتن يک PC و پلاگين MCE Browser plug-in ، و نصب آن بر روي مديا سنتر ويندوز مي توانيد از آن طريق مديا سنتر ايکس ب*** خود را آپگريت کرده و به جستجو در اينترنت بپردازيد.

8- ويديوهاي Netflix : با داشتن يک PC و پلاگين vmcNetflix ، و نصب آن بر روي مديا سنتر ويندوز مي توانيد از آن طريق مديا سنتر ايکس ب*** خود را آپگريت کرده و ويديوهاي Netflix را ذخيره کرده و به مديريت ويديوهاي Netflix و دانلودهاي کامپيوتر نيز بپردازيد.

9- اتصال iPod به کنسول: با اتصال مديا پلير iPod از شرکت اپل بکمک کابل ديجيتالي صدا يا از طريق پورت USB مي توانيد از تمامي امکانات پخش صدا و موسيقي مديا پلير خود بهره ببريد.البته براي بدست آوردن ??رمتهاي بيشتر بايد بهXbox Live کنسول ر??ته و ??ايل Optional iPod Support را دانلود کنيد.بنابراين براي پيدا کردن آن ??ايل بايد به قسمت Marketplace و بعد Game Downloads برويد.

———PS3———

 

 

1-کليد پاور و اجکت را با هم ??شار دهيد که باعث پاک شدن گرد و خاک داخل کنسول مي گردد.اين امکان براي مدلهاي CECHG به بالا بوده که حتي مدل اسليم هم بدليل نداشتن کليد پاور نمي تواند از آن سود برد.

2-در هنگاميکه کنسول روشن است کليد پاور را براي 6 ثانيه نگه داريد که باعث خاموش شدن کنسول مي گردد.

3–در هنگاميکه کنسول روشن است کليد اجکت را براي 6 ثانيه نگه داريد که باعث مي شود نيروي بيشتري به ديسک در بيرون آمدن از ديسک گردان وارد گردد.بعضي از اين تر??ندها در هنگام خرابي احتمالي کنسول مناسب مي باشند.

4- در هنگاميکه کنسول روشن است کليد اجکت را براي 12 ثانيه نگه داريد که باعث راه اندازي مجدد بلوري (Blu-ray) کنسول مي گردد.

5- در هنگاميکه کنسول خاموش است کليد پاور را به اندازه دو سيگنال صوتي نگه داريد تا تنظيمات ويديو کنسول به پايين ترين مقدار خود تغيير يابد.

6- در هنگاميکه کنسول خاموش است کليد پاور را به اندازه سه سيگنال صوتي نگه داريد تا کنسول به بخش خطاياب (Diagnostic) خود وارد شود.

7-دکمهPS را بر روي کنترلر کنسول به مقدار 10 ثانيه نگه داريد تا کنترل حرکتي (Sixaxis or Dualshock 3) کنسول خاموش شود.

8-براي وارد شدن به بخش سرويس کنسول (Service Mode)، وقتيکه سيستم خاموش است ابتدا يک حا??ظه خارجي (JIG) را به پورت USB وصل کرده و بعد از ??شردن کليد پاور به سرعت کليد اجکت را ??شار دهيد تا کنسول در هنگم بوت شدن به بخش سرويس خود برود.با است??اده از اينکار مي توانيد برنامه Firmware کنسول خود را با است??اده از USB تغيير داده (Reflashing) يا آپديت کنيد.

 

متشکر شوید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...