رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohamadrad

دانلود مستقیم بازی Assassin’s Creed: Revelations برای Xbox 360

پست های پیشنهاد شده

AC-Revelation-cover_-_Game2Download.jpg

متشکر شوید

تیغ های مخ??ی را بیرون بکش و بدون هیچ رحمی دشمنان را نابود کن…! شاید جمله ای بهتر از این برای عنوان Assassin's Creed به ذهن نیاید عنوانی که با ساخت آن یک شیوه مبارزاتی جدید را برای هواداران خود به وجود آورد و یوبی سا??ت سعی کرد تا با ساخت نسخه هایی از این بازی کمی مخاطبان را با نام Assassin آشنا کند. در واقع اساسین بر گر??ته از نام حشاشین می باشد که یک اسم عربی است و در ??ارسی آنان را با نام حشاشیون می شناسیم، این گروه در سال ۱۰۹۲ تا ۱۲۹۶ میلادی موجودیت داشته اند و از سر دسته آن ها می توان به حسن صباح اشاره کرد که به وسیله او توانستند خیلی از سرزمین های ??ارس را در زمان اسماعیلیان تحت سلطه خود قرار دهند. در واقع Assassinها قاتلانی ??اقد عاط??ه و بی رحم هستند که به هیچ کسی رحم نخواهند کرد ولی در نسخه دوم این سری بازی ها، یوبی سا??ت این سناریوی بی رحمی را تغییر داد و کمی عواط?? را با بازی خود مخلوط کرد که در نگاه اول مورد انتقاد هواداران قرار گر??ت ولی این کار یک ایده نو و جالب به حساب می آمد. الطایر اولین شخصیت اصلی ساخته دست استدیو Ubisoft Montreal برای سری Assassin’s Creed می باشد، وی یک جوان عرب بود که سعی داشت با اطاعت کردن از دستورات ??رمانده خود جلوی جنگ بین عرب ها و مسیحیان (جنگ های صلیبی) را بگیرد و می بایست در این راه ۹ ن??ر از سران این دو جبهه را از بین می برد ولی پس از مدتی ??همید که رئیس خود نیز اصلی ترین ??ردیست که نمی گذارد این جنگ پایان یابد. همه این جنگ ها بر سر Apple of Eden (سیب بهشتی) می باشد، وسیله ای که به کمک آن می توان قدرتی ماورائی بدست آورد. از این رو شخصی به نام Desmond Miles در زمان حال بازیچه دست سودجویان می شود زیرا آن ها نیز از وجود این وسیله با خبر هستند و قصد دارند به وسیله دستگاهی به نام Animus و است??اده از دزموند، مکان ??علی سیب بهشتی را بیایند. حال چرا Desmond Miles ؟ جواب این است که او یکی از نوادگان الطایر می باشد و از این رو می تواند در این راه طعمه خوبی برای سودجویان باشد.

برای ادامه توضیحات بازی و مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

همه این صحبت ها مقدمه ای بود بر نسخه جدید این بازی که چندی پیش توسط مدیر عامل کمپانی Ubisoft آقای Yves Guillemot معر??ی شد، داستان بازی چند سال پس از وقایع نسخه Brotherhood رخ می دهد، سال ۱۵۱۱ بعد از میلاد مسیح می باشد و اتزیو که یکی از نوادگان الطایر است در سنی حدود ۵۰ سالگی به سر می برد و دیگر برای خود یک اساسین با تجربه شده است و می تواند هر دشمنی را از پای در آورد. وی به سرزمین آب و اجدادی خود یعنی قسطنطنیه (ترکیه) باز می گردد تا دلیل مرگ الطایر را بیابد، در طول بازی صحنه هایی از جَد خود را مشاهده می کند که یاد آور صحنه هاییست که الطایر در آنجا حضور داشته است. حال در اینجا اتزیو باید با حکومت عثمانی دست و پنجه نرم کند و به جنگ بین اساسین ها و تمپلار ها خاتمه دهد. قلعه اجدادی اساسین ها در این بازه از تاریخ به دست تمپلارهای عثمانی ا??تاده است و اتزیو نیز کلید ??اش شدن تمامی این ات??اقات و چگونگی مرگ الطایر است. از سوی دیگر، داستان دزموند مایلز هم ادامه می یابد، از جایی که او با Hidden Blade خود شخصیت لوسی را به قتل می رساند و همچنین مشتاق است که بداند در گذشته چه ات??اقاتی برای اجدادش ا??تاده است.

گ??تنیست نویسنده داستان بازی دیگر "ج??ری یولهام" و "کوری م??ی" نمی باشند و شخصی به نام "داربی مَک دویت" نویسندگی این نسخه را بر عهده دارد. ظاهراً نویسنده داستان به خوبی می داند که چطور وقایع نسخه اول و نسخه Revelations را با یکدیگر ترکیب کند تا مخاطب ضمن بازی کردن و لذت بردن، خاطرات قدیمی اش از سری Assassin’s Creed را نیز در جلوی چشمانش ببیند.

بخش چند ن??ره AC: Revelations نیز همانند نسخه قبل در بازی گنجانده شده و اینبار تیم سازنده این بخش را تکمیل کرده است تا بازیکنان بیشتر از قبل بتوانند لذت ببرند. در اینجا نیز با ارتقاء سطح خود می توانید آیتم ها و وسایل خود را در Abstergo آپدیت کنید و یا آیتم جدیدتری را خریداری کنید، خانوم آندرین مانو??ر تهیه کننده المان ها و آیتم های بخش چند ن??ره بازی اعلام کرده است: "یکی از آیتم های جذاب این بخش است??اده از Hook Blade می باشد که به کمک آن می توانید دیگر بازیکنان را از پای در آورید. شخصیت های جدید، کاستومایز کردن المان ها، نقشه های جدید و متنوع و همچنین حالت های جدید نیز از دیگر برنامه های ما برای این بازی است، ما بر این باور هستیم که همه این کارها دست به دست هم می دهند و بازی AC: Revelations را قدرتمندتر و محبوب تر از قبل جلوه می دهند."

 

» تصاویری از محیط بازی:

 

assassins-creed-revelations-01-small.jpg assassins-creed-revelations-02-small.jpg

assassins-creed-revelations-03-small.jpg assassins-creed-revelations-04-small.jpg

assassins-creed-revelations-05-small.jpg assassins-creed-revelations-06-small.jpg

 

» نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول Xbox 360:

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک ??ایل با ??رمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این ??ایل را باید توسط نرم ا??زارهایی مانند CloneDVD به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 است??اده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارا??تادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به ??روم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این ??روم ها ، می توان به ??روم معتبر بازی سنتر اشاره نمود.

 

 

 

دانلود - Download Link

حجم: 9 گیگابایت

پسورد: -

 

منبع: mggames.tk

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من این بازی خیلی زیبا رو به همتون پیشنهاد میکنم

من که خیلی حال میکنم با این بازی

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

میگن برا pc ه??تم اذر میاد.این یوبی سا??ت انگار با PC سر جنگ داره

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...