رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohamadrad

دانلود بازی Uncharted 3 برای PS3

پست های پیشنهاد شده

uncharted-3-cover_-_Game2Download.jpg

اینکه Uncharted 3 یک شاهکار است نباید چیز عجیبی برای شما باشد.بازی اول یعنی Drake’s Fortune برای گرا??یک زیبا و سبک سوم شخص ماجراییش برای PlayStation 3 معرو?? و محبوب شد.Uncharted 2: Among Thieves نیز با اضا??ه کردن مالتی پلیر و بهبود بازی قبلی، یکی از بهترین بازیهای سال ۲۰۰۹ شد.Naughty Dog، سازنده بازی از آن بازی به بعد، دو سال برای نسخه سوم وقت گذاشته تا داستانی بزرگتر عرضه کن و اشکالات بازی قبلی را نیز بهبود بخشد.یکی از انتقادهایی که به Uncharted 2 گر??ته میشد این بود که بازی بسیار شبیه به بازی اول ساخته شده بود و بعضی آن را نمی پسندیدند. داستان Uncharted 3 آشناست.در این بازی نیز همان بازیگران با حضور قهرمان داستان، Nathan Drake، و استادش، Victor Sullivan یا Sully حضور دارند و داستان هم درباره پیدا کردن شهر گمشده است، قبل از اینکه آدم بدهای داستان به آن دست پیدا کنند.اما همانند بازیهای قبلی تکراری نیست.بزرگتری نقطه قوت Uncharted 3 غیر قابل پیش بینی بودن آن است. از شروع بازی و دعوا در بار که سیستم جدید مبارزه را معر??ی میکند تا گ??ت و گوی میان Katherine Marlowe و در??یک که اساس داستان این سری را تغییر میدهد، ادامه داستان را نمیتوان حدس زد.Naughty Dog از ??رمول داستانی خیانت در دو بازی قبلی ??اصله گر??ته و روی روابط ناتان و سالیوان تمرکز کرده است.بازی شما را به نقاط آشنای Uncharted که از آن انتظار دارید میبرد، و یکباره جهت داستان را تغییر میدهد.

گیم پلی بازی همچنان حول محور بالا ر??تن از دیوارها و شلیک به دشمنان است اما بهبودهایی نیز صورت گر??ته.نبردهای تن به تن (melee) بسیار مناسب طراحی شده اند.حرکت مشکل دار مخ??یانه در Uncharted 2 از بازی حذ?? شده است.حرکت در مراحل و پناه گر??تن تکراری نیست چون سازنده بازی بسیار تلاش کرده تا گیم پلی بازی را با داستان آن ترکیب کند، و با گرا??یک ??وق العاده و سینماتیک های میان بازی زیبا، همه ی زوایای آن را زیباتر جلوه دهد.نتیجه نهایی بازی است که ??راتر از ??شار دادن چند کلید و حرکت دادن کاراکتر بازی است.Uncharted 3 یک پکیج کامل از همه چیز است.

وقتی که صحبت از بهترین بودن Uncharted 3 میشود، ??قط برای جنگها، پرتاب نارنجک یا جمع آوری ۱۰۱ گنجینه بازی نیست.صحبت از قسمت بی نظیر بازی است که در??یک تنهاست و کاملاً گم شده است.او بسیار نا امید و غمگین است و شما خود را همراه او میبینید.شما او را در این س??ر حرکت میدهید و وقتی که پای او از جایی میلغزد یا نا امیدانه دنبال پناهگاه میگردد، خود را همراه با او احساس میکنید.

این سری است که Naughty Dog چهار سال گذشته روی آن کار کرده است.بازیکنان، بازیگران Uncharted را میشناسند.خیلی ها شوخیهای بین در??یک و سالی، روابط عاشقانه Elena و در??یک یا لحظاتی که دریک بر سر خود ??ریاد میزند را دوست دارند.Naughty Dog دنیایی را در بازی خلق کرده که بازیکنان خود را آشنا با آن احساس میکنند اما این احساس خسته کننده نیست.سازندگان چیزهایی را به داستان بازی اضا??ه میکنند که رابطه استاد و شاگردی را به سطح تازه ای میبرد.آنها از ??لاش بک ها است??اده میکنند، قید و بندها را زیر پا میگذارند و کاری میکنند که ما ترس های کاراکتر را احساس کنیم.

داستان بازی و باورپذیری آن و ارتباط با بازیکن، از خوش ساخت بودن آن است.برای سومین بار، بازی?? شخصیت های داستان، عالی است.رابطه بین آنها داستان بازی را طوری بیان میکند که مجذوب آن میشوید.از زد و خوردهای معمولی گر??ته تا لحظاتی مثل جدال بین دو عاشق.موزیک بازی نیز به برجسته کردن آن کمک میکند.گرا??یک بازی بهترین در نوع خود محسوب میشود، صحنه هایی مثل ماسه هایی که بین موهای در??یک ر??ته، شعله های آتش یا نور خورشید که چشم نواز هستند.

غیر از قسمت داستانی بازی، قسمت مالتی پلیر نیز وجود دارد.Uncharted 2 قسمتهای رقابتی و co-operative را برای سری معر??ی کرد و Uncharted 3 آنها را بهبود داده تا عنوانی خاص را عرضه کند.م??نو دارای همان آیتمهای آشناست، team deathmatch، capture the flag و …اما Naughty Dog دو سیستم جایزه ای به نام Boosters و Kickbacks را برای لذت بخش تر کردن این قسمت نیز اضا??ه کرده است.

برای خیلی ها، قسمت مالتی پلیر برای Uncharted 3 چیز جدیدی نیست چون نسخه بتا را بازی کرده بودند.اما هنگامی که نسخه نهایی بتا از مالتی پلیر منتشر شد، خیلی ها به آن اعتراض کردند.چرا که سازنده، سیستم صدمه ای را که به بازیکن با گلوله وارد میشد را تغییر داده بود.Naughty Dog نیز به این اعتراض ها گوش کرد و این سیستم را به حالت قبلی که در اولین بتا منتشر شده بود، باز گرداند.این نشان از تعهدی است که Naughty Dog به جامعه مالتی پلیر خود دارد.سازندگان بازی را میسازند که مردم از آن لذت ببرند، پس به نظرات توجه میکنند و عمل میکنند و همین باعث میشود که بازیکن به پیشروی بیشتر و گر??تن درجه بیشتر ترغیب شود.Naughty Dog تاکنون از مالتی پلیر Uncharted 2 نیز پشتیبانی میکند و قصد عرضه ه??ت DLC رانیز برای مالتی پلیر Uncharted 3 دارد.

 

 

 

 

» اطلاعات ??نی در مورد اجرای بازی:

 

 

قابلیت اجرا بر روی هارد ***ترنال: دارد

قابلیت اجرا بر روی هارد اینترنال: دارد

قابلیت اجرای بر روی CFW 3.41 : ندارد

قابلیت اجرا بر روی CFW 3.55 : دارد

 

 

» مشاهده تریلر:

 

 

» تصاویری از محیط بازی:

 

uncharted-3-screenshot-01-small.jpg uncharted-3-screenshot-02-small.jpg

uncharted-3-screenshot-03-small.jpg uncharted-3-screenshot-04-small.jpg

uncharted-3-screenshot-05-small.jpg uncharted-3-screenshot-06-small.jpg

 

» نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول PS3:

1) تمامی بازی ها ، تست شده بوسیله آخرین نسخه نرم ا??زار MultiMan می باشند.

۲) روش نصب ??ایل های PKG به این صورت می باشد که ??ایل مربوطه را در مسیر اصلی داریو هارد دیسکی که بازی های شما در آن وجود دارد انتقال می دهید. به عنوان مثال اگر بازی های خود را در درایو D هارد ***ترنال خود دارید ، ??ایل های PKG را باید به آدرس D:\ منتقل کنید. نه داخل ??ولدری و نه در آدرسی دیگر. پس از متصل نمودن هارد دیسک خود به کنسول ، برای نصب آن باید به قسمت Games سپس Install Package Files مراجعه نمایید. در آنجا می توانید ??ایل مربوطه خود را نصب نمایید.

۳) تمامی بازی های قرار گر??ته بر روی وبسایت قابلیت اجرا در سیستم های هک شده PS3 را دارا می باشند. تنها کا??ی است که طبق توضیحات نصب هر بازی ، به نصب بازی در کنسول خود بپردازید و مشکلی از قبیل سالم نبودن ??ایل های پچ و یا خراب بودن EBOOT نزدیک به ص??ر می باشد.

۴) برای آموزش هک کردن PS3 خود می توانید به ??روم های تخصصی در این زمینه مراجعه نمایید.

۵) نسخه پیشنهادی برای اجرای تمامی بازی ها ، ??قط و ??قط نسخه Kmeaw CFW 3.55 می باشد و سایر نسخه ها مورد تایید نمی باشند.

۶) قبل از دانلود هر بازی ، حتما بخش "اطلاعات ??نی در مورد اجرای بازی" را به طور کامل و دقیق مرور نمایید.

 

 

» توضیحات برای اجرای بازی:

پس از دانلود و ***ترکت کردن پارت ها ، با یک ??ایل ۲۹ گیگابایتی مواجه می شوید. این ??ایل را نیز ***ترکت نمایید تا بازی در اختیار شما قرار گیرد. تنها کا??یست که این بازی را به هارد خود به ??ولدر GAMEZ انتقال دهید و سپس بازی را اجرا نمایید. تمامی ??رایندهای کرک و پچ کردن بازی برای اجرا بر روی CFW 3.55 از پیش انجام شده و نیاز به هیچ کاری ندارید. روش اجرای بازی و ??ایل های ??شرده تست شده و سالم می باشند.

 

 

دانلود - Download Link

حجم: 29 گیگابایت

پسورد: -

منبع: دانلودها

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...