رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
rezaeipes

دانلود بازی Saint's Row : The Third +پیش نمایش بازی+مطرح کردن مشکلات بازی

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

وقتی این سوال به میان می آید که مهم ترین شاخصه یک بازی کامپیوتری چیست به تعداد اشخاص جوابهای مختل??ی میشنویم!

از گرا??یک بالا، داستان قوی، کی??یت تکنیکی بگیرد تا و... ولی احتمالا در آخر باید قبول کنیم که لذت بخشی و سرگرم کننده بودن به راحتی مهمترین ویژگی یک بازیست و تمام موارد ذکر شده و بیشتر همگی برای رسیدن به این لازمه اند.

حال با پیروی از همین منطق میتوان گ??ت Saints Row: The Third بزرگترین نسخه سری و حتی شاید یکی از بزرگترین تجربه های امسال است.

این شماره دیوانگی را که همیشه یکی از پایه و اساس های اصلی بازی بوده را حتی چند قدمی جلوتر برده و به نوعی تبدیل به بزرگترین کابوس والدین و هرچیزی که در بازی از آنها میترسند شده است!!

 

یک روز عادی در Steelport شهر خیالی داستان ما چیزی شبیه به این است: به سمت غرب درحال حرکتیم و خورشید از پشت شانه هایمان نوید یک روز پر از موقعیت و احتمالات مختل?? را میدهد. گروهی از شهروندان دوست داشتنی را در سمت دیگر خیابان میبینیم و شروع به دویدن میکنیم، انتخاب اول ما انجام چند حرکت نوآورانه رزمی که احتمالا مخلوطی از کشتی کج و جودو میباشد بر روی آنهاست؛ ولی اگر شما لذت کار خود را در انواع و اقسام سلاح های سردو گرم میبینید دریغ نکنید! کمی جلوتر دسته ای از نوچه های باند حری?? درحال وقت گذرانی اند و باز هم انتخاب با شماست؛ میتوانید از نیروی هوایی Saint ها کمک بگیرید و یکجا با خاک یکسانشان کنید یا به کمک چند ن??ر از دوستان به جانشان بیا??تید. به طور خلاصه پیام Volition استودیو سازنده این است: مطلقا هرچیزی در این بازی ممکن است.

files_previews__sr1[w500h281mresizeByMaxSize].jpg

 

 

 

اگر به یاد داشته باشید Saint ها تمامی گَنگ های حری?? را در پایان شماره قبلی بر انداختند و همینطور با مقابله و پیروزی بر Ultor Corporation حالا تبدیل به نمادهای کشوری شده اند. آنها برَند مخصوص خود را در انواع مدل های مختل?? لباس، نوشیدنی های انرژی زا و ... دارند و بر خلا?? 2 شماره قبلی که باید مسیر را از ص??ر شروع میکردند و به بالا میرسیدند حالا درواقع قلدرهای کل شهرند.

بازی با سرقت از یک بانک بزرگ شروع میشود. Saints ها در نظر دارند به طور هوایی و با کمترین دردسر کلیت صندوق و گنجینه ی بانک را بدزدند، ماموریتی که به هیچ وجه طبق برنامه پیش نمیرود و با به صدا درآمدن آژیر بانک و باخبر شدن پلیس به گیر ا??تادن و زندانی شدن اعضای گروه می انجامد. حالا بعد از مدتی و تازه در زندان است که Saints ها متوجه میشوند بانکی که قصد دست برد زدن به آنرا داشتند متعلق به یک سازمان ما??یایی عظیم بین المللی با نام Syndicate و تحت رهبری Phillipe Loren است. بعد از رشوه ای سنگین و تبانی با پلیس Syndicate که به ??کر انجام معامله با Saint هاست رهبر گروه، Johnny Gat و Shaundi را میگیرد. در هواپیمای شخصی خود Phillipe Loren به گروه میگوید تنها راه زنده برگشتنشان بر روی زمین تسلیم ـه 2سوم از اراضی Stilwater به سیندکت است، معامله ای که طبیعتا توسط گروه رد، و با یک در گیری مسلحانه در هواپیما دنبال میشود. با وضعیت پیش آمده Johnny Gat سعی میکند برای رهبر گروه و Shaundi زمان بخرد و در هواپیما باقی مانده و به آنها ملحق نمیشود.

 

همان طور که بالاتر هم اشاره شد با به دست گر??تن قدرت توسط سیندیکت در ستیل واتر Saint ها مجبور میشوند به Steelport شهری صنعتی و درحال دست و پا زدن در باتلاق بحران اقتصادی در مجاورت Stillwater نقل مکان کنند.

حالا از این جاست که درگیری اصلی شروع میشود. هرچند سیندیکت هنوز مو??ق به بدست گر??تن کلی Steelport نشده بخش اعظمی از تجارت کالا و قمار شهر را کنترل میکند. کسب و کار هایی که احتمالا هد?? اول ما در این شهر خواهند بود.

3 دسته اصلی که با آنها در بازی دست و پنجه نرم خواهیم کرد عبارتند از The Morning Star، گروهی که به طور مستقیم توسط خود Phillipe Loren کنترل میشود و معمولا شامل اعضای اروپایی با تجهیزات گران قیمت و درجه 1 با تمرکز بر روی خرید و ??روش اسلحه اند. Luchadores که توسط ک??شتی گیر مکزیکی Killbane کنترل میشوند و توجه خود را بر روی قمار و ??اچاق مواد گذاشته اند؛ و در اخر The Deckers که تحت ??رمان هکتیویست -کاری که تقریبا معادل قانونی هکر است. وظی??ه اصلی یک هکتیویست تبلیغات در سطح وسیع و شکل دادن اذهان عمومی بوده و به نوعی نقشی معادل یک مبلغ سیاسی از راه مدرن را ای??ا میکند- نابغه Matt Miller اند و تمرکزشان بر روی پول شویی، و انجام وظای?? الکترونیکی سیندیکت است.

کمی جلوتر در مسیر و بعد از بالا گر??تن درگیری های خیابانی بین saint ها و این 3 دسته مختل?? STAG نیروی ویژه ضد شورش و ما??یایی از طر?? دولت برای متوق?? کردن درگیری ها و سرکوب اختلال گران اعم از ا??راد سیندکیت و سینت ها نیز وارد ماجرا میشود و این بار باید شاهد یک جنگ جانانه ی 3 طر??ه در بازی باشیم.

files_previews__sr2[w500h281mresizeByMaxSize].jpg

 

 

 

حالا برسیم به گیمپلی، منحصر ب??رد و هیجان انگیز ترین بخش بازی.

یکی از اولین ت??اوت هایی که متوجه آن میشویم ??رق های اساسی The Third در مدل کارآمدی و است??اده از Respect credits است. اگر به یاد داشته باشید با انجام ماموریت های ??رعی و مینی گیم ها در گوشه و کنار بازی در 2 شماره قبلی رسپکت یا احترام بدست می آوردید که میتوانستید با این روش ماموریت های بعدی را در سیر اصلی و داستانی بازی آزاد کنید. ایده ی بسیار جالبی که ماموریت های ??رعی را هم بخشی جدا ناپذیر و حیاتی از بازی میکرد. حال با توجه به این که در این شماره یکی از رؤسای کل گروه، و از ابتدا یکی از کله گنده ها هستید روش کارکرد Respect credit ها نیز عوض شده است و اینبار باید از آنها به عنوان XP است??اده کنید. ویژگی که به آلمان های RPG بازی هم می ا??زاید؛ و هرچند درحال حاضر لیست کاملی از انواع این Upgrade ها در دسترس نیست میدانیم که ا??زایش کنترل و قدرت در رانندگی، تکنیک های مختل?? در جنگ های تن به تن و سلاح های گرم و سرد بخشی از آن خواهند بود. و البته طبیعتا مثل شماره های قبلی این Respect credit ها انواع و اقسام لباس ها و عمل های جراحی جدید، آیتم های برای customise کردن اسلحه ها، وسایل نقلیه و حتی پایگاه های مختل?? Saint ها را آزاد میکند که برای خریدشان به پول و آن هم مقدار زیادی از پول نیاز دارید!

 

The Third پیش زمینه ذهنی و انتظارات کلی که از وسایل نقلیه در بازی داریم را نیز کاملا تغییر داده است. یکی از جالب ترین سلاح های جدید در بازی RC gun نام دارد. وسیله ای که به کمک آن میتوانید از راه دور هر وسیله نقلیه ای که در مسیرتان میابید را کنترل کنید. اسلحه ای که با یاری قوه تخیل شما میتواند صحنه های بسیار بیاد ماندنی ای از ان??جار های سهمگین و بدون توق?? گر??ته تا به سکته دادن سر نشینان داخل ماشین و بیشتر را رقم بزند. از جمله دیگر ابداعات و گسترش های Volition در این شماره میتوان به Human Cannonball ها و جت های VTOL اشاره کرد. Human Cannonball ها اسلحه هایی با قابلیت نصب بروی تمام وسایل نقلیه شما هستند که کارایی خود را مخصوصا زمانی که ارزش انسان ها از گلوله کمتر میشود نشان میدهند!! جت های Vertical Take Off & Landing یا به اختصار VTOL که یکی از چندین وسیله نقلیه هوایی، از دیگر خصیصه های جدید the third میباشد و قدرت نظامی جت های جنگی را با راحتی در کنترل و ??رود هلیکوپتر های 2 سر نشینه همراه میکند.

files_previews__sr3[w500h281mresizeByMaxSize].jpg

 

 

 

و حالا بزرگ ترین تغییر در سری و اینبار در ساختار ماموریت ها! در 2 شماره قبلی Saints Row یا درواقع تمامی بازی های open world هم سبک چند سری ماموریت مختل?? محیا بود که قادر بودید به انتخاب خود هر کدام را که مربوط به یک دسته ما??یایی و کار??رما میشد را به جلو ببرید تا در نهایت به یک خاتمه کلی در پایان مسیر برسید. در Saints Row: the third همه خط های داستانی در بازی به طور تنگاتنگ به یکدیگر متصل هستند و تصمیماتی که در مورد یک گروه میگیرید چه به طور مثبت و من??ی در ادامه مسیر و در ر??تار و عکس العمل بقیه گنگ ها و ماموریت ها تاثیرگذار خواهد بود. Volition در این مورد تضمین میکند که وقت زیادی را صر?? باز بودن تک تک مراحل بازی کرده و تصمیمات ریز و درشتی که در هر ماموریت میگیرید عواقب و پایان های کاملا مت??اوتی را به دنبال خواهد داشت. به طور مثال در پایان یک مرحله وظی??ه شما منهدم کردن یکی از قایق های متعلق به سیندیکت و کشتن تمام ا??راد داخلش است ولی در عوض میتوانید کارگران درون قایق را به عنوان اسیر و گروگان به پایگاه Saint ها ب??رستید و قایق را هم برای خود بگذارید. انتخابی که احتمالا به مذاق خیلی ها خوش نخواهد آمد. یا در انتخابی بزرگ تر، ماموریت شما من??جر کردن یکی از بزرگ ترین آسمان خراش های کل شهر است. هرچند با انجام این کار اعتماد خیلی ها را جلب میکنید و در شهر محبوبیت بسیار زیادی پیدا میکنید ولی این ساختمان به طور کلی نابود خواهد شد و دیگر در ادامه بازی قابل دسترسی نخواهد بود که راه حل آن نجات ساختمان و است??اده از آن به عنوان یک پایگاه عظیم برای گروه است. تصمیمی که قدرت نظامی و اقتصادیتان را شدیدا ا??زایش میدهد ولی قطعا دردسر های بزرگی را به همراه خواهد داشت.

files_previews__sr4[w500h281mresizeByMaxSize].jpg

 

 

 

نهایتا باید گ??ت Saints Row: The Third عصاره ی تمام چیزهای است که هر گیمری با کمی حس شوخ طبعی و خواستار ت??اوت در سر از بازی ها میپروراند. بازی که با ح??ظ بزرگ ترین نقطه قوت سری یعنی لذت بخش بودن و به همراه ابداعات کوچک و بزرگ و میزان زیادی content و محتوا نه تنها قادر به راضی کردن تمامی طر??دارن قدیمی و گیمرهای جدید، بلکه پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بزرگ ترین های سبک open world را نیز دارد.

=========================================================================================================================================================================================================

 

مشکلات خود را در مورد این بازی در این تاپیک مطرح کنید

ویرایش شده توسط MOJTABA900

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دانلود با لینک غیر مستقیم و کم حجم شده Saints Row:The Third 2011-MULTI -10-UNPACKED-6GB

 

1e4b377ca1.jpg

 

 

icon1600.gif دانلود با لینک غیر مستقیم و کم حجم شده Saints Row:The Third 2011-MULTI -10-UNPACKED-6GB

 

 

 

 

[TABLE=width: 90%, align: center]

[TR]

[TD=class: code, bgcolor: #FAFCFE]https://www.rapidshare.com/files/2950099086/Sai32ntsR3ow.part2.rar

https://www.rapidshare.com/files/471649208/Sai32ntsR3ow.part1.rar

https://www.rapidshare.com/files/1176478710/Sai32ntsR3ow.part3.rar

https://www.rapidshare.com/files/1746161120/Sai32ntsR3ow.part6.rar

https://www.rapidshare.com/files/1509746812/Sai32ntsR3ow.part5.rar

https://www.rapidshare.com/files/2469289867/Sai32ntsR3ow.part4.rar

 

 

 

Free File Hosting, Online Storage &amp File Upload with FileServe

Free File Hosting, Online Storage &amp File Upload with FileServe

Free File Hosting, Online Storage &amp File Upload with FileServe

Free File Hosting, Online Storage &amp File Upload with FileServe

Free File Hosting, Online Storage &amp File Upload with FileServe

Free File Hosting, Online Storage &amp File Upload with FileServe

 

 

 

Download Sai32ntsR3ow.part2.rar for free on Filesonic.com

Download Sai32ntsR3ow.part3.rar for free on Filesonic.com

Download Sai32ntsR3ow.part4.rar for free on Filesonic.com

Download Sai32ntsR3ow.part1.rar for free on Filesonic.com

Download Sai32ntsR3ow.part5.rar for free on Filesonic.com

Download Sai32ntsR3ow.part6.rar for free on Filesonic.com

 

 

 

Get Sai32ntsR3ow.part1.rar on Wupload.com

Get Sai32ntsR3ow.part2.rar on Wupload.com

Get Sai32ntsR3ow.part3.rar on Wupload.com

Get Sai32ntsR3ow.part4.rar on Wupload.com

Get Sai32ntsR3ow.part5.rar on Wupload.com

Get Sai32ntsR3ow.part6.rar on Wupload.com

 

 

 

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service Sai32ntsR3ow.part5.rar

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service Sai32ntsR3ow.part6.rar

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service Sai32ntsR3ow.part3.rar

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service Sai32ntsR3ow.part4.rar

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service Sai32ntsR3ow.part2.rar

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service Sai32ntsR3ow.part1.rar

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لینک مستقیم هم بزودی در سایت قرار خواهد گر??ت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

کرک SKIDROW بازی هم امد

 

لینک کرک

Saints Row: The Third

لینک بازی

Saints.Row.The.Third-SKIDROW ( 8 PARTS + 100% CLEAN – NO PASS – NO VIRUS )

http://www.crocko.com/f/94C0EE3C6E6E41E6833ACAF0FD4A7218/Saints.Row.The.Third-SKIDROW

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

اکثر لینکهای که میزارین ***** شده اگه ممکنه لینک مستقیم رو ??عال کنید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سلام

اکثر لینکهای که میزارین ***** شده اگه ممکنه لینک مستقیم رو ??عال کنید

 

لینک مستقیم به احتمال 90 درصد امشب گذاشته خواهد شد و این رو بگم که لینکی که برای نسخه اسکیدرو گذاشتم ***** نیست

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دمتون گرم که نسخه کم حجم رو گذاشتین

 

راستی بازی تین تین رو چرا نمیزارین ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان عزیز

من نسخه بلک ب*** رو دانلود کردم ولی بعد از 3-4 دقیقه بازی ، ارور ص??حه آبی میاد و سیستم ریستارت میشه ....

میخواستم ببینم راه حلش چیه ؟ ممنون

در ضمن از نظر تنظیمات گرا??یکی هم رو High که میذارم بازی اصلا تیک نداره و روون احرا میشه ، رو Medium هم امتحان کردم همین ات??اق ا??تاد ...

ویندوز هم 7 32 بیتی هستش ....

 

دوباره هم ممنون

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان عزیز

من نسخه بلک ب*** رو دانلود کردم ولی بعد از 3-4 دقیقه بازی ، ارور ص??حه آبی میاد و سیستم ریستارت میشه ....

میخواستم ببینم راه حلش چیه ؟ ممنون

در ضمن از نظر تنظیمات گرا??یکی هم رو High که میذارم بازی اصلا تیک نداره و روون احرا میشه ، رو Medium هم امتحان کردم همین ات??اق ا??تاد ...

ویندوز هم 7 32 بیتی هستش ....

 

دوباره هم ممنون

 

با سلام

 

مشکلات ص??حه ابی بیشتر یا از داغ کردن سیستم یا از رم هست حتما اگه تونستی اشکال ص??حه ابی رو هم بنویس

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

صد در صد از تنظیمات پنل کارت گرا??یک

شاید حالت ازپش تعیین شده اش اینطوریه که از تمام ظر??یت کارت گرا??یک است??اده کنه واسه همینم ??شار زیادی بهش میاد و داغ میکنه و ??رمان ریستارت میده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

من کارت گرا??یکم ati hd 4850 هستش و تنظیمات خاصی لازمه انجام بدم ؟ اگر ممکنه راهنمایی کنید .... ممنون

??علا ککه نمیدونم چیکار کردم (با NO DLC , NO CHEATS ) که اسکیدرو داده بازی دیگه ارور ص??حه آبی نمیده ولی ??وق العاده کند اجرا میشه (البته یعنی تو 1 ساعتی که بازی کردم ارور ص??حه آبی نداد ! )

دوباره هم ممنون از راهنماییتون

ویرایش شده توسط rezam

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

تو رزولیشن هارو دستکاری کن درست میشه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یعنی رزولیشن های تو بازی رو دستکاری کنم ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون ازت بابت راهنمایی ر??یق ....

الان اون مشکل حل شده .... ولی بازی خیلی تیک داره در صورتی که قبلش نداشت !

اینو دیگه چیکار کنم ؟ ممنون بازم از راهنماییت

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من بلك باكس را دانلود كردم هالا كه ميخوام نصب كنم همون اول نصب اررور ميده كسي ميتونه راهنماييم كنه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
من بلك باكس را دانلود كردم هالا كه ميخوام نصب كنم همون اول نصب اررور ميده كسي ميتونه راهنماييم كنه

 

سلام

 

لط??ا ارور رو هم بنویسید که چی هست؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارور را به زبون روسي مينويسه همون اول كه شروع ميكنه به نصب يعني اصلا نصب نميشه

اگه شما دانلود كردين و بدونه مشكل نصب كردين خبر بدين چون اينجوري حتما پارتهايي كه من دانلود كردم مشكل دارن

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

وقت نصب بازي همون اولش ارور ISDone.dll را ميده لط??ا اگه كسي ميدونه مشكل از كجاست راهنمايي كنه

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

:hd:این خطا مربوط به نقص در سیستم میباشد !

 

 

پیشنهاد میشود در مرحله اول با است??اده از نرم ا??زار زیر سیستم و به خصوص رجیستری را تمیز کنید :

 

قدرتمندترین نرم ا??زار بهینه سازی TuneUp Utilities 2012 12.0.2012 Final

 

 

و در مرحله دوم با است??اده از یک آنتی ویروس و به خصوص ویروس یاب زیر سیستم را از هر نوع ویروسی پاک کنید :

 

SUPERAntiSpywarePro.rar

 

 

 

 

 

همچنین میتوانید ??ایل زیر را دانلود و پس از Extract به مسیر ذکر شده منتقل کنید :

 

isdone.zip - 323 KB

C:\Windows\System32

 

در ویندوز 64 بیتی علاوه بر انتقال ??ایل به مسیر بالا , به مسیر زیر نیز میبایست منتقل کنید :

C:\Windows\SysWOW64

 

 

 

 

 

:hd:در صورت ادامه مشکل از منوی StartMenu وارد Run شده و در ??یلد مربوطه CMD را تایپ و OK کنید . حال در ص??حه باز شده regsvr32 isdone.dll را تایپ و کلید Enter را بزنید . (regsvr32 isdone.dl)

 

 

:hd:در صورت ادامه مشکل به لینک زیر مراجعه و مراحل ذکر شده را به ترتیب انجام دهید تا این مشکل به صورت کامل برطر?? شود (:

 

Steps To Resolve “isdone.dll??? Errors

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با تشكر ??راوان از توضيح كاملتون الان بهش عمل ميكنم ببينم جواب ميده:5yt82hl_th:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

yeki behem komak koneeeeeeee plzzzzzz....kheyli in bazio dus daram vali nemitunam rahat bazi konam ,save nemisheeee

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

کسی آپدیت Fix نسخه blackbox داره؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...