رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mohamadrad

دانلود مستقیم بازی Need for Speed: The Run برای XBOX360

پست های پیشنهاد شده

داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حر??ه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این ات??اق ا??تاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها ن??رت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حر??ه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های بر??ی به وقوع می پیوندد. بر خلا?? نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل ??رعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشر??ت قابل توجهی کرده است. یکی از اضا??ات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و ات??اقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|بازی به صورت PAL Region و با ??رمت ISO می باشد|

nfs-run-cover-small.jpg

روند پیشروی مراحل بازی نسبت به قبل پیشر??ته تر شده است. در نسخه قبلی شما با انجام دادن چند مسابقه به صورت متوالی و جمع آوری پوینت ها صاحب یک درجه رانندگی می شدید اما در این نسخه می توان به صورت لحظه ای سطح رانندگی را ا??زایش داد. این بدین معنیست که بازیباز می تواند با انجام حرکات نمایشی و همچنین دقت بیشتر در رانندگی، لول دست ??رمان خود را ا??زایش بدهد. هوش مصنوعی رقیبان تا حد نسبتاً زیادی قوی شده است. در این نسخه برای Takedown کردن اتومبیل های رقیبان احتیاج به مراحل خاص ندارید و در هر مرحله از بازی می توانید این کار را انجام دهید. جالب اینجاست که اگر اتومبیل های رقیبان Takedown شود، دیگر نمی توانند به دور بازی برگردند. البته شایان ذکر است که این روند بر روی اتومبیل شما هم صورت می گیرد. در این نسخه هیچ گونه حد و مرزی برای اتومبیل های رقیبان تعیین نشده است؛ این بدین معنیست که امکان دارد در برخی مسابقات شما با یک اتومبیل حر??ه ای حاضر شوید و دیگر رانندگان با اتومبیل های معمولی به رقابت بپردازند و عکس آن نیز امکان پذیر است.

در این نسخه پلیس ها نیز حضور خواهند داشت ولی کمی مت??اوت تر از همیشه. آن ها به صورت گسترده در تمام نقاط ایالت حضور دارند که بیشترشان برای بازیباز مزاحمت ایجاد می کنند. یکی از مسائل عجیب تر که قبلاً نظیرش را مشاهده نکردیم قابلیت Takedown کردن اتومبیل بازیباز به وسیله هلیکوپتر های پلیس می باشد! وقتی اتومبیل شما در سیستم GPS آن ها ظاهر شود، سریعاً شما را پیدا نموده و از ??اصله ای نه چندان دور شروع به تیر اندازی می کنند. تنها از یک راه می توان آن ها را گمراه کرد و آن هم ر??تن به درون تونل ها و جاده های ??رعی می باشد. یکی دیگر از جزئیات جدید این بازی، سیستم درگیری با پلیس ها می باشد. اگر شما در نسخه های قبلی توسط پلیس متوق?? می شدید، دیگر راهی برای ??رار نبود اما در این نسخه اگر پلیس اتومبیل شما را متوق?? سازد شما می توانید با درگیر شدن با پلیس ها از دست آن ها ??رار کنید. علاوه بر آن می توان در همین حین اتومبیل پلیس را سرقت نمود و با سرعت هرچه تمام تر از آن منطقه دور شد. بخش چند ن??ره بازی همانند نسخه قبلی خواهد بود. شایان ذکر است که تمامی مپ های این بخش در قسمت تک ن??ره نیز وجود دارند. بیشتر امکانات بخش Autolog پیشر??ته تر شده اند. برای مثال قابلیتی جدید در این بخش وجود دارد که امتیاز ها و پیشر??ت های شما را به صورت لحظه ای نمایش می دهد.

Survival نام بخشیست که به تازگی وارد سری بازی های NFS شده. در این بخش بازیباز در جاده های کوهستانی قرار می گیرد و تنها کاری که باید انجام دهد ??رار کردن از دست بهمن های مرگبار است. علاوه بر این، بخش هایی همانند Time Attack و Cop Pursuit در بازی خواهد بود که در هر کدام از آن ها شما باید به انجام مسابقات خاص بپردازید. Rival Battles نام یکی دیگر از بخش های مسابقه ای بازی است. مطمئناً شما در نسخه Hot Pursuit با هیچ کدام از این بخش ها روبرو نشدید. همچنین تمامی این مسابقات با جوایز بسیار بالایی همراه هستند؛ مثلاً در برخی مسابقات Cop Pursuit اگر بازیباز بتواند برنده شود بیش از ۲۰ میلیون دلار پول به دست می آورد!

بخش گرا??یکی بازی با است??اده از موتور Frostbite 2 پدیدار گشته. این موتور توسط استودیوی DICE طراحی شده و اولین عنوانی که با آن عرضه شد، بازی بزرگ Battlefield 3 است. نورپردازی ها در بازی به شدت جذابیت می آ??رینند. نور خورشید در مراحلی که در روزها جریان دارند به خوبی قابل دیدن است. رنگ بندی محیط ها نیز بسیار طبیعی تر از قبل است. یکی از جالبترین نکات گرا??یکی، طراحی بهمن هاست. همان گونه که گ??تیم در برخی اوقات مراحل بازی در کوه های بر??ی جریان دارد. این بهمن ها هنگامی ایجاد می شوند که هلیکوپترهای پلیس به سمت کوه ها روانه می شوند و به دلیل صدای زیاد، قسمتی از بر?? قله سرآزیر می شود که بسیار طبیعی شکل می گیرند. در کل با وجود موتور Frostbite 2 میت وان نوید یک گرا??یک خیره کننده را داد. منبع توضیحات: ??روم گیمرزلند تصاویری از محیط بازی:

nfs-run-01-small.jpg nfs-run-02-small.jpg

nfs-run-03-small.jpg nfs-run-04-small.jpg

nfs-run-05-small.jpg nfs-run-06-small.jpg

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 : 1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک ??ایل با ??رمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این ??ایل را باید توسط نرم ا??زارهایی مانند CloneDVD به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 است??اده نمایید. ۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارا??تادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید. ۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به ??روم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این ??روم ها ، می توان به ??روم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند. caution.gif توجه: از این پس ، ??ایل های ??شرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در ***ترکت کردن ??ایل ها ، کاملا به ص??ر برسد. برای است??اده از این ویژگی ، اگر ??ایلی را دانلود کردید و با مشکل ***ترکت مواجه شدید ، نرم ا??زار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که ??ایل های ??شرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم ا??زار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن ??ایل ها به ***ترکت بپردازید. download.gif دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی : دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت ۸ : Direct Link

دانلود پارت ۹ : Direct Link

 

منبع:mggames - downloadha

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مثل اینکه کسی دانلود نکرد:sa0d:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...