رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
rezaeipes

نقد و بررسی بازی Batman: Arkham City +مشکلات بازی(دانلود با لینک مستقیم هم اضافه شد)

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

نقد و بررسی بازی Batman: Arkham City +دانلود غیر مستقیم+مشکلات بازی

 

 

 

 

دانلود بازی جدید و ??وق العاده زیبای Batman Arkham City محصول 2011 آمریکا تاپیک شماره 11

 

آموزش جامع و قدم به قدم ساخت اکانت آ??لاین تاپیک شماره 25

ویرایش شده توسط MOJTABA900
  • Like 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بعد از ات??اقات شماره قبل این بار داستان در بخشی از شهر Gotham ات??اق می ا??تد که تبدیل به یک زندان بزرگ شده است. بروس وین معرو?? از مخال??ین اصلی تبدیل شدن بخشی از شهر به زندان بوده ولی طی ات??اقاتی وارد این بخش از شهر شده و حوادث Arkham City از اینجا آغاز می گردد. جوکر به دلیل وقایع Arkham Asylum وضع جسمانی مناسبی ندارد و بسیاری از دشمنان اصلی بتمن در حال پیش برد اهدا?? خود هستند. حال نوبت شوالیه سیاه است تا دوباره عدالت را اجرا کرده و مانع از خرابکاری دشمنانش شود. داستان بازی کی??یت خوبی داشته و به زیبایی دنیای سیاه و تاریک Gotham را به تصویر می کشد. روایت داستانی بازی بسیار عالی است و شما را تا انتها مجذوب خود می کند. شخصیت های زیادی در این شماره از بازی وجود دارند که این تعداد بالای شخصیت ها یکی از مشکلات داستان بازی به شمار می آید. به دلیل زیاد بودن شخصیت ها، برخی از آن ها در طول بازی پرداخت مناسبی ندارند و بیشتر در حد یک سکانس نمایشی در بازی حضور به هم رسانده اند. به نظر می آید حضور تعدادی از این شخصیت ها در بازی بی مورد بوده و اگر داستان بر روی چند شخصیت کمتر تمرکز داشت نتیجه کار قابل قبول تر می شد. البته نکته مثبت قضیه این است که تعدادی از دشمنان اصلی بتمن در روند داستانی بازی حضور نداشته و طی ماموریت های ??رعی با آن ها روبرو می شوید و این امر از گسستگی بیشتر داستان جلوگیری می کند. پایان بازی بدون شک یکی از بهترین و تاثیرگذارترین پایان ها در طی چند سال اخیر است و ات??اقات انتهای بازی موجب بالار??تن ارزش داستان می شود.

 

قسمت قبلی در یک زندان ات??اق می ا??تاد و این شماره در یک شهر! شاید در ابتدا تصور کنید که Arkham City مانند Arkham Asylum می باشد که ??قط اندکی بزرگ تر شده، ولی از لحظه ورود به بازی متوجه می شوید که یک شهر بزرگ و وسیع پیش روی شما قرار دارد و وقتی اولین بار برای ??راز این شهر قرار می گیرید حیرت زده خواهید شد. Arkham City قسمت های مختل??ی مانند اداره پلیس، موزه و سایر ساختمان های عمومی داشته و از این نظر یک شهر کامل به حساب می آید. شما کاملا آزاد هستید که در این شهر به هر نقطه ای که می خواهید بروید و انواع ماموریت های اصلی، ??رعی و سایر ماموریت های خاص بازی را انجام دهید. شیوه چینش ماموریت ها کاملا هوشمندانه صورت پذیر??ته و موجب سردرگمی بازیکن نخواهد شد. سیستم گردش آزاد جذابیت بازی را بالاتر می برد، به طور مثال درهنگام انجام یک ماموریت اصلی به ناگاه به یکی از معماهای Riddler بر خورده و در حین حل آن معما با هجوم تبهکاران روبرو می شوید، این زنده بودن دنیای بازی و تاریکی و سیاهی Gotham، در برخی مواقع این حس که واقعا بتمن هستید را به شما القا می کند! لذت پرواز با شنل مخصوص بتمن و گشت و گذار در دنیای بازی به حدی بالاست که گاهی بدون انجام ماموریتی خاص، بی هد?? در محیط بازی به حرکت درآمده و از ??ضای زمستانی و مه آلود بازی لذت خواهید برد. کی??یت ماموریت های جانبی در برخی موارد در حد ماموریت های اصلی می باشد و نکته جالبی که در بازی وجود دارد این است که برخی از دشمنان اصلی بتمن را، نه در بخش داستانی بلکه در طی ماموریت های ??رعی ملاقات خواهید کرد. این نکته باعث می شود که مدت زمان م??یدی که به انجام بازی می پردازید بالاتر از حد معمول باشد. نکته ای که از همان ابتدا شما را به خود جذب می کند حس خاصی است که در بازی وجود دارد و باید گ??ت پیش از این بازی کمتر عنوانی توانسته این چنین ??ضا سازی و اتمس??ر شگ??ت انگیزی را خلق کند و از این نظر این بازی جز برترین بازی های این نسل به شمار می آید.

files_reviews__758633gameplay[w500h281mresizeByMaxSize].jpg

مبارزات تن به تن اساس بازی در شماره قبل را تشکیل می داد، مبارزاتی جذاب و ن??س گیر که با ??نون متنوعی که بتمن اجرا می کرد باعث عمیق تر شدن گیم پلی بازی می شد. این شماره نیز از همان ??رمول مو??ق شماره قبل است??اده می کند و با بهبود مشکلات آن عنوان، خود را در صدر جدول بخش مبارزات تن به تن این نسل قرار می دهد! Arkham City مملو از تبهکاران و جانیان خطرناکی است که در سراسر شهر پخش شده اند و تنها هد??شان نابودی بتمن است. تعداد دشمنان در این شماره بیشتر از شماره قبل شده و با توجه به وسعت بالای نقشه، در بعضی مکان ها دشمنان بی شماری با شما مبارزه می کنند. رمز مو??قیت در مبارزات است??اده صحیح از حمله و ضد حمله و درک درست از موقعیت دشمن می باشد. شاید در نگاه اول تصور کنید که با ??شردن پیاپی کلید حمله به راحتی بتوانید از پس دشمنان بازی برآیید ولی مطمئن باشید که این کار ??قط باعث مرگ زود هنگام بتمن می شود! هر دشمن روش حمله مخصوص به خود را دارد، دشمنان معمولی که از ضربات مشت و لگد برای حمله به شما است??اده می کنند و یا دشمنانی که با چاقو یا شوک الکتریکی به استقبال شما می آیند. هر چه در بازی پیش می رویم تعداد دشمنان و تنوع آن ها بیشتر شده و برای پیروزی در مبارزات باید کاملا برنامه ریزی شده عمل کرد. برای از بین بردن هر دشمن باید از ??نون مخصوصی است??اده کنید و مثلا روش نابودی دشمنی که سپر در دست دارد با نینجایی که با شمشیر به شما حمله می کند کاملا مت??اوت می باشد. در مراحل پایانی دشمنان در انواع مختل?? و به صورت همزمان به شما حمله می کنند که در این مواقع باید دشمنان را به ترتیب اولویت از بین ببرید، این شیوه خاص مبارزات موجب می شود که نه تنها مبارزات تا انتهای بازی تکراری نشود بلکه همواره عطش بیشتری برای مبارزه در شما بوجود بیاید. مبارزات بازی علاوه بر اینکه بسیار عمیق و حساب شده ساخته شده اند، جذابیت وص?? ناپذیری نیز دارند. شما در طول بازی سنگینی تمام ضرباتی که بتمن به دشمنان وارد می کند را حس می کنید، خصوصا Finisher های نهایی هر مبارزه که به صورت تصویر آهسته و به زیبایی به تصویر کشیده می شود، باعث می گردد که از پیروزی در یک مبارزه ن??س گیر به شدت شادمان شوید!

 

همانند شماره قبل بخش مخ??ی کاری یکی از قسمت های اصلی بازی است. در این بخش باید به مصا?? دشمنان مسلح به سلاح گرم ر??ته و به صورت پنهانی و به کمک مجسمه های آویزان شده از سق??، کانال های تهویه هوا و یا مجراهای قرار گر??ته در زمین آن ها را از پای در آورید. با توجه به قوی بودن دشمنان سلاح به دست، ??کر مبارزه تن به تن با آن ها در اکثر مواقع اشتباه است! بخش مخ??ی کاری بازی نسبت به شماره قبل پیشر??ت زیادی داشته و هوش مصنوعی دشمنان در این بخش بالاتر ر??ته و به کوچکترین ات??اقی در محیط واکنش نشان می دهند، خصوصا در مراحل پایانی با سربازان امنیتی روبرو می شوید که اسلحه های قدرتمندی در اختیار دارند و با یک یا دو شلیک شما را از پای در می آورند، بنابراین تنها راه نابودی آن ها است??اده درست از محیط بازی و رعایت اصول مخ??ی کاری می باشد. مناسب ترین راه برای از بین بردن این دشمنان آویزان شدن از یک مجسمه بوده که در این حالت می توانید دشمنی که از زیر مجسمه رد می شود را جایگزین خود کنید! تنها ایراد بخش مخ??ی کاری این است که در برخی مواقع دشمنان در یک نقطه جمع می شوند که به کمک نارنجک دودزا می توانید آن ها را گیج کرده و سپس به راحتی حسابشان را برسید. ترکیب مبارزات تن به تن و بخش های مخ??ی کاری و چینش صحیح این مراحل در طول بازی باعث خلق یک گیم پلی عالی و تقریبا بدون نقص می شود که هر بازیکنی را به تحسین وا می دارد.

files_reviews__detective-mode[w500h281mresizeByMaxSize].jpg

Boss Fight های شماره قبل در عین جذاب بودن بسیار آسان طراحی شده بود و از این نظر یک نقطه ضع?? در بازی به شمار می آمد، حال به نظر می آید این ضع?? به این شماره نیز سرایت کرده باشد! مبارزه با Boss ها کماکان جذاب و لذت بخش بوده ولی نکته آزار دهنده ای که وجود دارد این است که بر روی درجه سختی Normal بعید است تا انتهای بازی حتی یک بار در طول Boss Fight ها شکست بخورید. البته مبارزه با هر Boss مت??اوت با دیگری می باشد و هر یک از Boss های بازی از روش حمله خاصی است??اده می کنند و در نتیجه شیوه حمله شما نیز در طول هر مبارزه تغییر می کند. مثلا در طی مبارزه با یکی از Boss ها ابتدا باید لباس مخصوص وی را اسکن کرده و نقاط ضع?? آن را شناسایی کنید و سپس با آگاهی از این نقاط ضع?? به وی حمله کنید. دیگر مشکلی که در این بخش به چشم می خورد کم بودن تعداد Boss Fight ها می باشد، مثلا شما پس از طی مراحل مختل?? و بعضا سخت به یکی از دشمنان اصلی بازی می رسید ولی در کمال ناباوری مشاهده می کنید که هیچ مبارزه ای با وی وجود ندارد که باعث ناامیدی شما خواهد شد. مبارزه پایانی بازی نیز از لحاظ جذابیت و سختی با Boss نهایی Gears of War 2 رقابت تنگاتنگی دارد!

 

بزرگترین کارآگاه دنیا در این شماره از مجموعه کاملی از تجهیزات و وسایل مخصوص اسکن کردن محیط است??اده می کند. علاوه بر آیتم هایی که در شماره قبل وجود داشت در این بخش تجهیزات جدیدی وجود دارد که از آن جمله می توان به آیتم هایی که از Mr. Freeze دریا??ت می کنید اشاره کرد. مثلا یکی از این آیتم ها یک قالب یخ بر روی آب بوجود می آورد که است??اده از آن در یکی از مراحل بازی ضروری است، به همین ترتیب تمامی تجهیزات شما به نوبه خود در طول بازی کاربرد داشته و هیچ کدام نقش ظاهری و ص??حه پرکن ندارند! قابلیت Detective Mode در این شماره نیز نقش اساسی در بازی دارد و علاوه بر بخش معمایی در بخش مبارزات نیز کاربرد زیادی خواهد داشت. به کمک این قابلیت کلیه بخش های حساس محیط و همین طور دشمنان بازی به صورت برجسته مشخص شده و اطلاعاتی از این بخش ها در اختیار شما قرار می گیرد که راه حل حیاتی برای پیش برد بخش معمایی بازی است. هک کردن ق??ل های امنیتی یکی از مواردی است که به و??ور در طول بازی ات??اق می ا??تد ولی متاس??انه سیستم هک کردن بازی بسیار آسان و پیش پا ا??تاده طراحی شده و به راحتی و در عرض 4 یا 5 ثانیه می توانید یک ق??ل با درجه امنیتی بالا را هک کنید. مینی گیمی که برای این بخش در نظر گر??ته شده طراحی ساده ای دارد و در طول بازی درجه سختی آن چندان تغییری نمی کند که از این نظر نسبت به نسخه قبل پسر??ت داشته است. وجود بخش معمایی و گستردگی آن از خسته کننده شدن بازی جلوگیری کرده و تنوع خوبی به گیم پلی بازی می دهد.

files_reviews__334747riddler[w500h281mresizeByMaxSize].jpg

همان گونه که ذکر شد مبارزات بازی جذابیت بالایی دارد و بعید است تا انتهای بازی از آن خسته شوید، ولی اگر شما هم از آن دسته بازیکن هایی هستید که به دنبال تجربه ای مت??اوت در یک بازی اکشن می گردید باید بگوییم Arkham City شما را دلسرد نمی کند چرا که Riddler و معماهایش به شما خوش آمد می گوید! معماها و آیتم های مخ??ی Riddler بسیار بیشتر از قبل گشته و در این شماره تمرکز زیادی بر روی Riddler شده به طوری که یک ماموریت جانبی مخصوص به وی نیز در طول بازی وجود دارد که ??وق العاده جالب و رمز آلود ساخته شده است. تعداد معماها بسیار بالاست و برای حل کردن بخشی از آن ها به ??کر و حوصله زیادی احتیاج دارید. این معماها در تمام قسمت های بازی پراکنده شده و یکی از دلایلی است که باعث می شود بعد از اتمام بخش داستانی بلا??اصله به دنیای بازی بازگشته و به دنبال حل کردن معماهای Riddler بروید، که از این نظر ارزش تکرار بازی بسیار بالا می رود. نکته ای که این بخش را جذاب تر می کند صحبت های زیبای Riddler است که همیشه شما را به مبارزه دعوت کرده و با لحن خاص خود برای شما خط و نشان می کشد. علاوه بر این با انجام حرکات خاص در طول بازی شما پاداش دریا??ت می کنید، به طور مثال پرواز بیشتر از 150 متر و یا اجرای 20 کمبوی پیاپی از جمله این حرکات می باشد. با حل کردن این معماها و به دست آوردن آیتم های خاص، بخش های آزاد کردنی بزرگی شامل انواع Concept Art، توضیحات در مورد دشمنان بتمن، شمایل سه بعدی شخصیت های بازی و مهم تر از آن Challenge های مخصوص بازی آزاد می شوند. این Challenge ها که انواع مختل??ی دارند می توانند تا مدت ها شما را سرگرم کنند، قابلیت شخصی سازی Challenge ها و انتخاب انواع حالت های مختل?? برای آن موجب متنوع تر شدن آن ها می شود. با انجام مبارزات، حل معماها و یا??تن آیتم های خاص Level شما بالاتر می رود که در این قسمت می توانید از مجموعه بزرگ ارتقاهای بازی است??اده کنید. این ارتقاها شامل ا??زایش خصوصیات د??اعی بتمن، آزاد کردن تکنیک های جدید و بالابردن قدرت تجهیزات بتمن می باشد و است??اده از تمامی آن ها در طول بازی ضروری است، به نحوی که بدون ارتقا خصوصیات بتمن انجام بازی کاملا سخت و طاقت ??رسا می شود.

files_reviews__470884500x281[w500h281mresizeByMaxSize].jpg

طراحی هنری Arkham City بسیار زیبا و هنرمندانه انجام پذیر??ته و در برخی قسمت ها شما را شگ??ت زده می کند. با توجه به اینکه اکثر مراحل بازی در طول شب ات??اق می ا??تد، نورپردازی خاص بازی و جلوه نورهای بخش های مختل?? محیط، حس تاریکی و وحشت موجود در شهر را به خوبی به شما القا می کند. هم چنین با اینکه بیشتر زمان بازی در ??ضاهای تاریک دنبال می شود ولی محیط های بازی به هیچ وجه تکراری نخواهد شد. کی??یت با??ت های محیط با توجه به وسیع بودن بازی قابل قبول بوده و چهره شخصیت ها طراحی بی نظیری دارند. انیمیشن حرکت بتمن و دشمنان از نکات مثبت بازی به شمار می آید و حرکت شنل بتمن در حین پرواز و تغییر جهت وی عالی کار شده است. دورنمای محیط های بازی آن چنان زیباست که در برخی قسمت ها ناخواسته بر روی یک ساختمان بلند قرار می گیرید و چند دقیقه به منظره هولناک زیر پای خود خیره می شوید! جزییات به کار ر??ته در محیط بازی نیز به قدری زیاد است که در هر مکان شاهد یه نکته ظری?? و جالب خواهید بود.

 

صداگذاری شخصیت های بازی کی??یت بالایی دارد و صداپیشگان کماکان به خوبی وظی??ه خود را انجام می دهند. Kevin Conroy در نقش بتمن و Mark Hamill در نقش جوکر زیبایی خاصی به بخش صدای بازی داده اند و در کنار آن ها Nolan North با ای??ای نقش پنگوئن ارزش بخش صداگذاری بازی را بالاتر برده است. جلوه های صوتی محیط نظیر شکسته شدن اشیا و صدای دشمنان و رجزخوانی آن ها همگی طراحی مناسبی دارند. موسیقی بازی بسیار شنیدنی ساخته شده و ??ضای تاریک بازی را بسیار باورپذیر جلوه می دهد. ریتم موسیقی که در طول مبارزات نواخته می شود به خوبی با ??ضای بازی هماهنگی دارد و در کنار آن ها تمی حماسی که در برخی قسمت ها به گوش می رسد مو بر تن شما سیخ خواهد کرد!

files_reviews__448801Story[w500h281mresizeByMaxSize].jpg

Batman: Arkham City یک بازی معمولی نیست، عنوانی است که تا مدت ها در خاطر شما باقی می ماند و به راحتی یکی از بهترین بازی های چند سال اخیر به شمار می آید. کی??یت بالای بازی در تمامی قسمت های آن مشهود است و نشان دهنده جدیت Rocksteady برای ساخت یک بازی در خور تحسین می باشد. پیشر??ت بازی نسبت به عنوان قبلی بسیار زیاد بوده و گیم پلی آن چنان درگیرکننده و ن??س گیر ساخته شده که هرگز برای شما تکراری نخواهد شد. بازی نسبتا طولانی است و بعد از به پایان رساندن آن می توانید از گزینه Game Plus New بازی رو دوباره آغاز کنید با این ت??اوت که کلیه ارتقاها و آیتم هایی که در طول بازی به دست آورده اید از ابتدا برای شما در دسترس خواهد بود. برای لذت بردن از Batman: Arkham City باید در دنیای بازی غرق شوید و به شما توصیه می کنیم هرگز این شاهکار را از دست ندهید.

 

منبع:بازیسنتر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دوستان لینگ مستقیم کی میاد ؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اين لينكهايي كه گزاشتي كي اماده ميشه چون الان هيچي توش نيست؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

باید بازی خیلی قشنگی باشه ! من که خیلی بازیش رو دوست دارم !

 

راستی این یکش هست یا دوش !؟ چون اسم هر دو تا یکی هست !؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این نسخه دوم بازی هستش ، هنوزم کرکی براش نیومده ولی امیدواریم دوستان بازی رو زودتر با لینک مستقیم قرار بدن که بتونیم تا اومدن کرک بازی رو دانلود کنیم .....

 

مو??ق باشید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این هم از کرک بازی

============

اول از همه برنامه Daemon.Tools.Pro رو دان میکنید و بعد کرک رو دان کنید بعد به ترتیب عکسای زیر عمل کنید

https://www.rapidshare.com/files/319110786/Daemon.Tools.Pro.Advanced.v4.41.0315.0262.Retail.rar

https://www.rapidshare.com/files/319110786/Daemon.Tools.Pro.Advanced.v4.41.0315.0262.Retail.rar

 

 

Download and install the daemon tools PRO WITH THE IMAGE SETTINGS AND REBOOT WHEN PROMPTED

 

 

32913160570-orig.png

 

32913173248-orig.png

 

at system restart do the following operations

 

32913461082-orig.png

 

32913502753-orig.png

 

32913504512-orig.png

 

32913462882-orig.png

 

 

OVERWRITE THE BINARIES FOLDER WITH THE CRACKED ONE AND ERASE THE two FILES HIGHLIGHTED IN THE PICTURE

 

32913523145-orig.png

 

RUN THE GAME

 

32913540246-orig.png

 

make offline games for windows profile

32913542997-orig.png

 

32913545847-orig.png

=========================================================================================================

CRACK ONLY(53.5mb)

http://www.fileserve.com/file/69ywnWa

Download BATTCRCK.rar for free on Filesonic.com

 

Get BATTCRCK.rar on Wupload.com

 

===================================================================================

h====================ttp://www.filesonic.com/file/4016412383/BATTCRCK.rar

——————————-

BATMAN ARKHAM CITY MULTI9 DLC PACK : 670 MB

 

Pack contains:

“Sinestro Corps??? Batman Skin

“The Dark Knight Returns??? Batman Skin

“Earth One??? Batman Skin

“1970s Batsuit??? Batman Skin

“Animated??? Batman Skin

“Batman Beyond??? Batman Skin

“Year One??? Batman Skin

“The Joker’s Carnival??? Challenge Map

“Penguin’s Iceberg Lounge??? Challenge Map

“Robin??? Bundle Pack

“Nightwing??? Bundle Pack

Fileserve

Free File Hosting, Online Storage &amp File Upload with FileServe

 

Wupload

Get BATTARKCTY.DLC.PACK.MULTI9-SG.rar on Wupload.com

 

Filesonic

Download BATTARKCTY.DLC.PACK.MULTI9-SG.rar for free on Filesonic.com

 

Rapidshare

http://safelinking.net/d/121c35164a

 

x7

x7.to

=================================================================

enjoy

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این هم از اسکرین شات بازی که از داخل بازی بعد از کرک هست

 

32609185227-orig.jpg

32609182329-orig.jpg

 

32609194071-orig.jpg

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

دانلود بازی جدید و ??وق العاده زیبای Batman Arkham City محصول 2011 آمریکا

 

دانلود بازی جدید و ??وق العاده زیبای Batman Arkham City محصول 2011 آمریکا

 

لینک مستقیم اختصاصی ( سرور Uploadbaz اصلی ) :

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part01 rar

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part02 rar

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part03 rar

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part04 rar

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part05 rar

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part06 rar

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part07 rar

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part08 rar

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part09 rar

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part10 rar

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part11 rar

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part12 rar

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part13 rar

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part14 rar

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part15 rar

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part16 rar

 

Download Batman Arkham City 2011 Baran Movie part17 rar

 

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

 

لینک دانلود Crack :

 

Download Batman Arkham City 2011 Crack Baran Movie rar

 

بعد از نصب بازی تمام محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی کپی کرده و جایگزین ??ایل اصلی کنید.

 

این نسخه از بازی Batman Arkham City 2011 که قرار دادم نسخه سالم و نهایی بازی است.

 

این هم DLC PACK این بازی ??وق العاده زیبا و هیجانی خدمت دوستان گرامی :

 

Download Batman Arkham City 2011 DLC PACK Baran Movie rar

 

با تشکر

 

دوستان لط??ا توجه کنید :

 

پسورد تمام ??ایل های مربوط به بازی baranmovie می باشد.

 

منبع:??یلم باران

 

 

ویرایش شده توسط rezaeipes

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان مهمان

این لینک های توی سایت درست هست بازی من دانلود کنم دیگه خسته شدم از انتظار :n4v1d_174:

اگه خوبه دانلود کنیم:2lkfck5:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
این لینک های توی سایت درست هست بازی من دانلود کنم دیگه خسته شدم از انتظار :n4v1d_174:

اگه خوبه دانلود کنیم:2lkfck5:

 

بله درست هست

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان مهمان

زدم دانلود ممنون :88:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام خسته نباشید

من این بازی رو خریدم نصب کردم تو بازی تیک میزنه با اینکه گرا??یکشو پایین آوردم بازم اینجوریه من تعجب میکنم که چرا اینجوری آخه گرا??یک هم پایین نیست geforce gt 540 یعنی این کارت برای این بازی کمه ؟؟؟؟

ممنون میشم کمک کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام .

من این بازیو دارم با کنسول بازی میکنم.

بعد الان یه مرحله گیر کردم

??کر کنم مرحله چهارم باشه . دنباله جوکر و دخترش صدا رادیورو ردیابی میکنه میرسه بعد میپره تو یه لوله . تو لولهه نمیدونم باید کجا برم . پایینمم آتیشه :17::blink:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام داداش. آقا این کرکی که گ??تی با deamon بسازیم نیمشه .اط??ا کمک کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)
سلام داداش. آقا این کرکی که گ??تی با deamon بسازیم نیمشه .اط??ا کمک کنید.

 

دیگه نیاز به deamon نداره

ویرایش شده توسط rezaeipes

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
سلام .

من این بازیو دارم با کنسول بازی میکنم.

بعد الان یه مرحله گیر کردم

??کر کنم مرحله چهارم باشه . دنباله جوکر و دخترش صدا رادیورو ردیابی میکنه میرسه بعد میپره تو یه لوله . تو لولهه نمیدونم باید کجا برم . پایینمم آتیشه :17::blink:

 

کسی بلد نی ؟ :glare:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام دوستان من یه سوال مهم دارم در مورد این بازی

تمام نسخه هایی که تو بازار هست و 90٪ نسخه های دانلودی, دمو های بازی حذ?? شده.

میخواستم ببینم از این نسخه چیزی کم شده یا نه؟ ممنونم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اقا من هم توي اون مرحله 4 گير ا??تادم لط??ا راهنمايي كنيد

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

مشکل save کردن دارم

اگر هم بخوام اکانت بسازم باید لایسنس باشه

کرک رو هم زدم

کمک!!!!!!!!!!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

آموزش جامع و قدم به قدم ساخت اکانت آ??لاین را برای شما به صورت مصور شرح دهیم.پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید …مو??ق باشید…ساخت اکانت آ??لاین در Game for windows Live ضروری است چرا که بدون ساخت اکانت آ??لاین در بعضی از بازی ها مخصوصا GTA IV شما قادر به ذخیره یا سیو کردن بازی نخواهید بود.برای شروع ابتدا آخرین نسخه

Game for windows Live را دانلود و نصب نمایید.

برای ساخت اکانت آ??لاین در محیط بازیقبل از ورود به بازی کلید Home از ص??حه کلید را ??شار دهید تا پنجره زیر نمایش داده شود.

 

29042004306015978513-800x114.jpg

 

بر روی گزینه Create new Profile کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید.

 

 

19274634614877210661-800x435.jpg

 

در وسط های متن بر روی لینک Create a local profile کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

 

 

68644227379283591552-800x437.jpg

 

یک نام به دلخواه در کادر مربوطه وارد کرده و سپس بر روی Submit کلیک کنید تا ثبت شود.

 

 

43706026567772526362.jpgو در نهایت بر روی Done کلیک کنید تا عملیات ساخت اکانت به اتمام برسد.

25152154321724111890.jpg

کار تمام است و شما اکنون به اکانت آ??لاین خود متصل هستید.جهت خروج از این محیط مجددا کلید Home را ??شار دهید و از بازی لذت ببرید !

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...