رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
rezaeipes

ویندوز فون را در اندروید و آیفون تجربه کنید

پست های پیشنهاد شده

ویندوز ??ون را در اندروید و آی??ون تجربه کنید

 

  • de86de6dd0ff42518b92ff340c3ce04a_L.jpg

مایکروسا??ت تمام تلاش خود را می کند تا سیستم عامل ویندوز ??ون 7.5 را در دل مردم جا بیاندازد. این شرکت در اقدام اخیر خود امکانی را ??راهم کرده که کاربران اندروید و آی??ون از طریق آن می توانند طعم ویندوز 7.5 را برروی تل??ن خود بچشند. شبیه ساز Windows Phone که با ??ناوری HTML5 ساخته شده، امکان کارکردن با رابط کاربری Metro را برای کاربران پلت??رم های دیگر میسر می سازد.

شما هم می توانید امکانات مختل?? ویندوز ??ون مانند ارسال پیغام، تقویم، کانتکت ها و غیره را از طریق شبیه ساز جدید مایکروسا??ت و در مرورگر وب تجربه کنید. به این ترتیب کاربران اندروید و آی??ون می توانند سیستم عامل مایکروسا??ت را در تل??ن خود تجربه کنند.

 

 

 

 

مایکروسا??ت ایده بسیار خوبی را برای نمایش سیستم عامل خود به کاربران سیستم عامل های دیگر خلق کرده است. با این روش کاربران سیستم عامل های دیگر به راحتی و بدون هزینه می توانند رابط کاربری ویندوز ??ون را در تل??ن خود تجربه کنند.دموی ارائه شده از ویندوز ??ون 7.5 بسیار خوب و کاملا شبیه به خود سیستم عامل ساخته شده است. برای مشاهده آن در مرورگر خود این آدرس Windows Phone Demo را وارد کنید.به نظر شما آیا مایکروسا??ت می تواند نظر کاربران Android و یا iOS را به Windows Phone 7.5 جلب کند؟ اگر شما تل??ن اندرویدی و یا آی??ون دارید و این پیشنمایش را در تل??ن خود تجربه کرده اید نظر خود را در مورد آن با ما در میان بگذارید.

منبع: zoomit

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...