رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
hooman4662

توهین و تمسخر کشور و فرهنگ مردم ایران توسط شرکت «سامسونگ» در تیزر تبلیغاتی تبلت گلکسی تب

پست های پیشنهاد شده

13/11/1390

گروه خبری GSM: شرکت سامسونگ، در اقدامی عجیب اقدام به پخش تیزری تبلیغاتی در شبکه های تلوزیونی اسرائیل کرد که به جهت جلب توجه و کسب مشتریان هر چه بیشتر در میان صهیونیسم ها، انواع و اقسام توهین به مردم و بخصوص ??رهنگ ایران می شود.

 

داستان این کلیپ به 4 بازیگر صهیونیسم، مربوط می*شود که برای دیدار با طر??داران خود در ایران، به اص??هان س??ر می*کنند!

 

45647.jpg

این چهار بازیگر برای اینکه شناخته نشوند لباس زنان ایران را بر تن می*کنند. شرکت سازنده این کلیپ، با نوع پوششی که برای این 4 کاراکتر در نظر گر??ته، زنان ایران را مورد تمسخر قرار داده است، به گونه*ای که این 4 مرد با پوشیدن مانتو و در عین حال داشتن سبیل و با راه ر??تن نامناسب خود، چهره ناشایست و عقب*ا??تاده*ای از زنان کشورمان نشان می*دهند.

 

7668658.jpg

در این کلیپ، اص??هان، شهر بزرگ و تاریخی ایران، به مثابه بیابانی به تصویر کشیده شده که مملو از گرد و غبار است و وسایل نقلیه آن گاری و چهارپایان اهلی، و مردم آن به دور از هرگونه تمدن و به صورت عصر حجری زندگی می*کنند و زنان در هر گوشه*ای روی زمین بر روی خاک نشسته* و مشغول گدایی هستند.

 

64575745.jpg

این 4 ن??ر در جستجوی غذا به کا??ه*ای می*رسند که در این کا??ه یک جاسوس اسرائیلی را که نیروگاه هسته*ای ایران در اص??هان را زیر نظر دارد، به طور ات??اقی می*بینند. این مامور مخ??ی، به بازیگران توضیح می*دهد که تبلتی دارد که با آن تمام ??عالیت*های نیروگاه هسته*ای را رصد می*کند. یکی از بازیگران ، تبلت مامور موساد را برمی*دارد و همینطور که درباره قابلیت*های آن از مامور سوال می*کند، دوست دیگرش از روی کنجکاوی، دکمه*ای را روی تبلت لمس می*کند که به محض لمس دکمه، نیروگاه هسته*ای ایران که پشت سر آن*هاست، من??جر می*شود!

 

145657547.jpg

همه بهت*زده می*شوند اما بازیگری که باعث این ان??جار شده، می*گوید: چی شده؟ مگر چه ات??اقی ا??تاده؟! این هم ??قط یک ان??جار مرموز دیگر در ایران بوده! غصه نخورید!

 

545647.jpg

انتشار این کلیپ توسط شرکتی که در بازار ایران حضوری ??عال دارند، محصولات خود را تبلیغ می کنند و از این راه درآمد بسیار دارد، جای شگ??تی و البته تاس?? بسیار دارد.

 

سامسونگ به جهت حضور نمایندگان رسمی خود در ایران به خوبی می داند که ایران و تصویر واقعی شهری مانند اص??هان چگونه است و اقدام این شرکت در ساخت اینچنین ویدئویی، نه از روی نا آگاهی، بلکه از روی تعمد و تنها جهت بازاریابی بهتر برای یکی از محصولات خود در میان مردم اسرائیل است.

 

و نگاه ما به اقدام سامسونگ، ??ارق از هرگونه نگاه سیاسی و بدون در نظر گر??تن اوضاع این روزهای جهان است. اما بهتر است این نکته به این شرکت کره ای یادآوردی شود که تمدن جهان در دو هزار سال پیش، از شرق تا غرب، متردا?? با نام نام ایران بود. این در حالیست که نام کشور کره، تا همین صد سال پیش (و شاید کمتر)، به مستعمره ای از کشور چین اطلاق می شد!

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

واقعا متاس??م !!!

این بدبخت بی چاره ها ببین دست به چه کارهایی باید بزنن تا محصولاتشون به ??روش برسه !!!!!!:;-d:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان مهمان

بهتر نبود به جای اینکه یه گرا??یست بره چندتا عکس درست کنه مثل بچه کوچولوها سعی میکردن ??قط 1 دونه تبلت ایرانی بسازن ؟

پ?? پ?? پ??...

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

بیانیه سامسونگ در خصوص تبلیغ ضد ایرانی شبکه اسرائیلی

 

خبر ساخت تیزر تبلیغاتی ضد ایرانی یک شبکه تلویزیونی اسرائیلی در کل وب و اخبار بسیار پیچید و به دلیل اینکه در این ویدیوی تبلیغاتی که در آن از تبلت سامسونگ است??اده شده بود باعث بسیاری جبهه گیری ها و کنش و واکنش هایی شد تا جایی که این موضوع به مجلس هم کشیده شد و برخی آن را بازی اسراییلی ها برای جدایی سامسونگ از بازار ایران و تنگ تر کردن حلقه تحریم ها علیه ایران است.

 

samsung1.jpg

 

به هر حال سامسونگ بیانیه و توضیحاتی در خصوص این تبلیغ ضد ایرانی اسراییل منتشر نموده که نسخه ای از آن به ایمیل اینجانب ارسال که عیناً و بی هیچ کم و کاستی و برای اطلاع خوانندگان محترم منتشر می نمایم :

 

 

شرکت سامسونگ الکترونیکس بدین وسیله ابزار تأس?? شدید خود را از سوءت??اهم پیش آمده پیرامون کلیپ تبلیغاتی پخش شده توسط شرکت تلویزیونی کابلی اسرائیلی HOT اعلام می دارد.

بدین وسیله شرکت سامسونگ عدم اطلاع و همکاری خود را در زمینه ساخت و تهیه ویدیو کلیپ ساخته شده توسط شبکه کابلی HOT را به اطلاع عموم می رساند.

قابل توجه است که کلیپ پخش شده از شبکه کابلی HOT نه به منظور تبلیغ محصول گال***ی تب سامسونگ، بلکه تنها به عنوان جایزه قرعه کشی این شبکه است??اده شده است و شرکت سامسونگ هیچ گونه ارتباطی با کلیپ تبلیغاتی ذکر شده نداشته است.

د??تر سامسونگ الکترونیک تهران به محض اطلاع از تهیه و پخش این ویدیو کلیپ اعتراض شدید خود را به د??تر مرکزی سامسونگ اعلام کرده و در اولین اقدام، شرکت سامسونگ الکترونیکس کره، از هر گونه تأمین این محصول برای شبکه ذکر شده جلو گیری می کند.

لازم به ذکر است که شرکت سامسونگ الکترونیکس مجدداً تأس?? خود را از بابت هرگونه سوءت??اهم به وجود آمده در مورد ارتباط شرکت سامسونگ با این ویدیو کلیپ اظهار می کند و سامسونگ، به عنوان یک عضو جامعه جهانی متعهد به احترام به مردم و ??رهنگ غنی ایرانی در سراسر جهان می باشد.

شرکت سامسونگ الکترونیکس- د??تر تهران

 

در مورد ابراز عذرخواهی رسمی سامسونگ باید گ??ت لازم است و باید دید در چند روز آینده چه ات??اقی خواهد ا??تاد.

 

 

 

 

 

نمی دونم چرا بعضی از دوستان ??قط همین چند عکس رو نگاه میکنند (اینترنت به این وسیعی با یه سرچ ساده کلیپ هم پیدا میشه)

پ.ن: این کلیپ رو ایرانی ها درست نکردن که بخوان به جاش تبلت بسازن .

 

ویرایش شده توسط hooman4662

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...