رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
nini7khat

کشوری که در آن زنان نان آور هستند و مردان از زنان کتک می خورند

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

بر اساس گزارش اخیر وزارت کشور «تایوان» این موضوع مشخص شد که در سال گذشته میلادی بیش از چهار هزار مرد در این کشور توسط زنان خود مورد خشونت قرار گر??تند.

«چانگ هسیو یوآن» ـ یکی از مقامات وزارت کشور «تایوان» در امور خشونت های خانگی ـ یادآور شد: طی سال گذشته میلادی چهار هزار و ۴۲۸ مرد در این کشور توسط زنان خود مورد خشونت های روانی و جسمی قرار گر??تند.

وی خاطر نشان کرد: این میزان دقیقا چندین برابر سالهای گذشته است، به طوری که در سالهای ۲۰۰۲ میلادی تنها یک هزار و ۳۲۵ مرد مورد خشونت قرار گر??ته بودند.

 

در گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس آمده است که به احتمال زیاد این تعداد کمتر از میزان واقعی باشد، چرا که مردان اکثرا برای ح??ظ آبرو و غرور خود از گزارش دادن خشونت های اعمال شده علیه خودشان خودداری می کنند.

در گزارش این خبرگزاری همچنین به این موضوع اشاره شده که عواملی همچون حقوق بالای زنان در این کشور و استقلال مالی کامل از مهمترین مسایل در بروز خشونت علیه مردان در «تایوان» محسوب می شود، چرا که زنان در اصل نقش تامین کننده مخارج زندگی را بازی می کنند و به همین دلیل است که شوهران خود را برای این که «م??ت خور» و «تن پرور» هستند، مورد ضرب و شتم قرار می دهند!!

با این حال، وجود اورژانس اجتماعی و تل??ن های امدادرسان به شوهران کتک خورده می تواند باعث دلگرمی و کمک به این ا??راد و برقراری عدالت و برابری جنسیتی در این کشور باشد.

ویرایش شده توسط nini7khat

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...