رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
dani14

بهترین بازی هایی که تالا بازی کردید

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام به همه

امروز ازتون میخوام قشنگترین بازی هایی که تاحالا بازی کردینو بنویسید

(اینجوری بنوسید لط??ا)

Frist Person Shoter:Call Of Duty:Modern Warfare Seris

 

Theerd Pesrson Shoter:Fredom Fighters

 

Steratgy:Starcraft2-C&C4

 

Racing:NFS:Undercover-TDU2&1

 

Open-World:GTA EFLC

 

Advancing:ResidentEvil5-Batman Arkham Asylum&City

 

Horror:Dead Space 2

 

Best Game:Strarcraft 2:Wings Of Liberty

 

خواهشا نذارین تاپیک بسته شه

:sad:

ویرایش شده توسط MOJTABA900

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان مهمان

Frist Person Shoter:Call Of Duty:Modern Warfare Series

 

Theerd Pesrson Shoter:Fredom Fighters

 

Steratgy:Lord of the rings 1&2

 

Racing:NFS:Most Wanted

 

Open-World:Mercenaries 2

 

Advancing:ResidentEvil5

 

Horror:Dead Space1 & 2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان مهمان

Frist Person Shoter: Call Of Duty Seris

Third Pesrson Shoter: Max Pyne 2

Steratgy: Starcraft

Racing: NFS Most Wanted

Open-World: GTA IV

Horror: Dead Space 2

Sports: Fifa 09

Simulation: Sims Series

Action Adventure: Mafia 1

Best Game: Mafia 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مرسی از همگی من سعی میکنم لینک دانلود از سایت های معتبر و نقد بازی هایی که گ??تید رو تو همین تاپیک بزارم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

first person shooter:Cod Black Ops

third person shooter:prototype

racing:Nfs The run

Open world:Gta Iv

Horror:Dead Space2

Action Adventure:Batman Arkham City or Assassins Creed Revelations

Best Game:Batman Arkham City

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Frist Person Shoter : Call Of Duty:BlackOps

 

Theerd Pesrson Shoter : Uncharted 3

 

Steratgy : Harvest Moon

 

Racing: NFS:UnderGround 2

 

Open-World : MAFIA II & GTA IV

 

Advancing : Resident Evil 5

 

Horror : Dead Space 2

 

Best Game In My Life : Harvest Moon:Back To Nature

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

first person shooter: Cod MW2

 

third person shooter: Mafia 2

 

racing: NFS Hot Pursuit 2 - 1999

 

Open world: GTA 3

 

Horror: Dead Space2

 

Action Adventure: Zelda - Nintendo64

 

Best Game: NFS Hot Pursuit 2 - 1999

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

first person shooter:call of duty:modern warfare3

third person shooter:evil4

racing:need for speed:the run

open world:GTA IV

Action Adventure:dark sector

best game:evil4

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با تشکر از همه

چون Dead Space بیشترین طر??دارو داره اول این بازیو میزارم

 

نقد بازی از سایت پردیس گیم

 

 

 

زمانی كه Dead Space 1 تایید شد، استودیوهای داخلی EA بازی های قوی عرضه نمی كردند و اطلاعات اولیه DS نشان می داد که با یك بازی كلیشه ای دیگر روبرو خواهیم بود. اما وقتی DS عرضه شد، همه را شوكه كرد. محصولی به شدت نوآورانه با است??اده از المان های ترس كه واقعا دلهره آور بود. پس از مو??قیت نسخه اول، همه چشم به راه ادامه ای بر این بازی بودند كه این بار استودیوی Visceral Games دوباره به كهكشان دلهره پا گذاشته است. DEADSPACE2-A.jpg

داستان

داستان این شماره سه سال پس از نسخه اول رخ می دهد. پس از نابودی Marker شخصیت اصلی آیزك كلارك (Isaac Clark) به علت خاطره وحشتناكش در س??ینه ایشیمورا (U.S.G Ishimura) راهی تیمارستان می شود. نسخه دوم داخل تیمارستان شروع می شود و دكترها قصد دارند به آیزك كمك كنند تا سلامتی خودش را بازیابد. آیزك تصاویر وحشتناكی از حضور نیكول (Nicole) به شكلی عجیب می بیند. پس از مدتی پی می برید تاثیرات Marker بیش از چیزی است كه ??كرش را می كردید و هنوز هم روی آیزك و انسان های دیگر تاثیر می گذارد. آیزك در ادامه متوجه می شود كه برای درمان در تیمارستان نبوده و ماجرا بزرگ تر از این مسائل است. داستان Dead Space 2 بسیار بهتر از نسخه قبل شده و از برخی جهات بسیار شبیه به BioShock است. شخصیت های بیشتری این بار در دل داستان هستند و صحبت كردن شخصیت آیزك كمك بزرگی به پیشر??ت داستان كرده است. داستان در هر لحظه سوال های زیادی را مطرح می كند كه جوابشان می تواند بسیار هولناك باشد. سازندگان حتی سعی كرده اند با داستان هم بازیكن را بترسانند و این نبوغ نویسنده را نشان می دهد. 975302_20110124_640screen007.jpg

گرا??یك

 

از لحاظ بصری نسخه اول چشم نواز بود و در DS2 استودیوی Visceral هم از لحاظ ??نی و هم از لحاظ هنری پیشر??ت قابل ملاحظه ای داشته است. اینبار بازی از معماری و سبك گوتیك است??اده می كند كه خیلی محیط ها را باور پذیرتر و گرم تر از قبل می كند و همین موضوع از تكراری شدن بازی نسبت به قبل مبنی بر محیط های ??لزی كشتی های ??ضایی جلوگیری می كند. طراحی های بی نظیر، غنی و با جزئیات محیط دیدنی هستند و محیط ها بسیار شلوغ و پر از وسایلی كه واقعا در دنیای واقعی وجود دارند، هستند. طراحی دشمنان هم همانند قبل عالی است. ر??یق های نكرومور?? (Necromorph) ما در نسخه اول باز هم در DS2 هستند و این بار موجوداتی به مراتب ترسناك تر و خطرناك تر هم خلق شده اند. بعضی از دشمنان (مثل بچه ها و یا بعضی نكرومور?? ها) از بازی Dante's Inferno الهام گر??ته شده اند. نورپردازی DS2 قوی ترین قسمت گرا??یك آن است. با تابیدن نور به هر جسم و نكرومور??، سایه ای زیبا و داینامیك از آن می بینیم. ات??اقا همین سایه ها هم به ترس بازی كمك كرده اند. مثلا وقتی در یك ??ضای تاریك به یك نكرومور?? نور می تابانید، سایه دست و پای ترسناك او روی دیوار پشت جلوه می كند و او را خیلی بزرگتر و ترسناك تر نشان می دهد. است??اده از نورهای حجم دار همانند Alan Wake خیلی زیبا كار شده و محیط ها با??ت های زیبایی دارند. لباس آیزك عالی كار شده و روی ??لز آن خط و خش می بینید و یا روی پارچه های آن دقیقا با??ت ریز آن را مشاهده می كنید. 975302_20110124_640screen012.jpg

موسیقی/صداگذاری

به نظر من قوی ترین قسمت DS2 بخش صداگذاری آن است. كارگردان بازی می گوید: "وقتی بازی را تمام كردیم، هنوز صداگذاری روی آن نشده بود. پیش خود گ??تم كه بازی بسیار بدی ساختیم، چون اصلا ترسناك نیست. وقتی نسخه بتا را به تیم صداگذاری دادیم پس از سه ماه آن ها بازی را به ما برگردانند كه حتی خودم هم جرات بازی كردن نداشتم". تیم صداگذاری از هر چیزی كه ??كرش را بكنید برای صدای نكرومور?? ها است??اده كرده اند. از صدای حیواناتی مثل، شیر، مار، ??یل و... گر??ته تا پرندگان جنگل مثل كاسكو. با تغییر و ایجاد ا??كت روی این صداها، ما صوتی از نكرومور?? ها داریم كه لرزه به تنتان می اندازد. مثلا حركت آن ها روی زمین چنان صدای دلهره آوری ایجاد می كند كه دستتان به لرزه در می آید و در محیط های ساكت، شما باز هم صدای برخورد اشیاء با هم و یا ا??تادن لوله در دور دست را حس می كنید كه این حس را به شما می دهد كه در همین اطرا?? و جایی یك موجود زنده منتظر شكار شما است. موسیقی هم عالی كار شده، ولی بیشتر سعی شده از ??ضای ساكت در بازی است??اده شود تا جو خو??ناك بیشتری را ترسیم كند. صداگذاری ها به خصوص صدای خود آیزك خوب است، ولی صدای یكی از شخصیت ها به نام الی (Ellie) آنچنان خوب كار نشده است. 975302_20110124_640screen038.jpg

گیم پلی

 

همچنان گیم پلی لذت بخش و هراس آور نسخه قبل در DS2 هست. اینبار كنترل دوربین خیلی روان تر شده و حركات آیزك هم سریع تر از قبل است. اسلحه های زیادی در بازی وجود دارند و می توانید آن ها را با ارتقاء (Upgrade) دادن بسیار قوی تر کنید. سلاح های دوست داشتنی نسخه قبل همچنان پا برجا هستند و اسلحه های زیادی هم به بازی اضا??ه شده اند. یكی از دلایل مو??قیت DS نبوغ زیاد در طراحی مراحل بود. تعامل درست بین اكشن، صحنه های ترسناك، معما، محاسبه نبردها و مهمات، شما را كاملا غرق در گیم پلی بازی می كردند. در این نسخه همچنان این مسائل وجود دارند و معماهای جالب در كنار اكشن تاكتیكی بازی، آن را خیلی متنوع كرده است. اینبار می توانید همانند Iron Man در ??ضا پرواز كنید و طی صحنه های سینمایی شبیه به God of War III در ??ضا با سرعت زیاد شیرجه بزنید. بازی در جاذبه ص??ر درجه بسیار لذت بخش است و Visceral به خوبی توانسته جو خلاء و بی ثبات را نشان دهد. گیم پلی Dead Space 2 را می توان تل??یقی از بازی های بزرگی چون BioShock ،Half-Life 2 و Resident Evil 4 نامید. مراحل و نوع تعامل با دشمنان، انتخاب اسلحه و بررسی و صر??ه جویی در مصر?? مهمات خیلی شبیه به BioShock است. می توانید نوارهایی كه ساكنین ایستگاه Sprawl (جایی كه بازی در آنجا ات??اق می ا??تد) را بشنوید. DS همانند Resident Evil 4 یك محیط ترسناك خلق نمی كند، بلكه یك محیط معمولی كه قبلا در آن ر??ت و آمد می شده و مردم زندگی می كردند را چنان تغییر می دهد كه جو خ??قان آور آن شما را غرق خود می كند. این موضوع ترس بازی و به طور كلی محیط آن را خیلی باور پذیرتر از مثلا مكان های تاریخی و عجیب غریب Resident Evil 4 می كند. بالانس مراحل در پازل ها و اكشن خیلی شبیه به Half-Life 2 است. این بالانس درست باعث شده تا نه از اكشن بازی خسته شوید و نه از معماها و هر بار كه با یك قسمت از آن ها روبرو می شوید، آن را با لذت قبول می كنید. نحوه دوربین و جمع آوری مهمات باقی مانده از دشمنان هم شبیه به Resident Evil 4 كار شده، ولی بر عكس آن بازی كه با عاجز كردن شما (مثلا عدم شلیك و راه ر??تن) قصد ایجاد دلهره داشت، DS2 حتی پا ??راتر گذاشته و شما می توانید در آن بدوید و یا پرواز كنید. ترسی كه شما در DS2 تجربه می كنید، ترس از ناشناخته ها است، نه ترس از عدم توانایی شما در انجام كاری. DS از ترس لحظه ای و ??یزیكی است??اده بیشتری می برد كه با دقت و ذكاوت كارگردان این ترس به خوبی به بازیكن القاء می شود. در نسخه دوم به جرات می توان گ??ت Visceral تعری?? جدیدی از سبك Horror داشته و ترس ماورایی را هم وارد بازی كرده، بدون این كه از اصل خود ??اصله بگیرد و یا با سوال های بی جواب شما را بترساند. در حقیقت مشكل روانی آیزك در این شماره باعث دیدن صحنه های غیر واقعی شده كه البته پس از پایان هر صحنه بازیساز قصد دارد به شما نشان بدهد تمام این ها توهم است، نه واقعیتی تعری?? نشده. این موضوع تكیه سازندگان به ترس لحظه ای را همچنان نشان می دهد كه با تكیه به مسائل روانشناسانه به خوبی به عمق ذهن بازیكن می روند و وی را با ترس های درونی خود روبرو می كنند. در نهایت DS2 از هر لحاظ پیشر??ت بزرگی نسبت به قبل داشته، ولی تغییرات آنچنانی در كلیت گیم پلی مشاهده نمی شود كه این موضوع هم بنا به بی نقص بدون گیم پلی نسخه اول به چشم نمی آید. این بار بخش چندن??ره هم برای بازی در نظر گر??ته شده كه بسیار جذاب است. تصور كنید با دوستان خود به اوج ترس قدم می گذارید و باید با كار تیمی نجات پیدا كنید. این طور نیست كه هر كسی برای خود شلیك كند. اگر با هم هماهنگ نباشید، سرنوشت شما مرگ خواهد بود. deadspace221.jpg

نتیجه گیری

Dead Space 2 یكی از شاهكارهای بی نقص این نسل در سبك وحشت است و قطعا یكی از برترین بازی های 2011 هم خواهد بود. Visceral باز هم نشان داد كه چه استعدادی در نمایش محیط های ایزوله و ترسناك با موجودات حال به هم زن و وحشی دارد. تجربه سنگین این بازی در ??ضا را از دست ندهید. wallpaper_dead_space_2_05_480x272.jpg

نویسنده: حمیدرضا نیکو??ر

 

 

 

 

 

لینک های دانلود از سایت p30day

دانلود بازی Dead Space 2 با لینک مستقیم + کرک

 

 

بازهم از همه ی شما تشکر میکنم:kiss:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نقد بازیevil4

ترسناک ترین بازی که دیدم(البته قبل ازdark sector)

1pb3sdkzjnjuddiqb1vf.jpg

 

همه ما Capcom را میشناسیم و میدانیم از نسل قبل تا به امروز ، چه ا??ت وحشتناکی کرده است ؛ ??رنچایزهای قدیمی خود را یا نابود کرده ، یا اگر ادامه داده ، ماحصل چیز دندان گیر و با کی??یتی در نیامده است (حساب Street Fighter را از سایر عناوین کپکام سوا کنید.) . درین بین ، بازی کردن مجدد عنوانی تاریخی ، صاحب سبک و عملا ورای یک شاهکار ، بر روی کنسول های HD ، میتواند بسیار خوشایند باشد ؛ به خصوص این که این عنوان ip اصلی کپکام یعنی یک شماره اصلی از سری پرآوازه و ابرمحبوب Resident Evil باشد . از لحظه ای که خبرش را خواندیم عنوان Resident Evil 4 ، قرار است با بهبودهای گرا??یکی و در رزلوشن HD برای دو کنسول PS3 & XBOX360 عرضه شود ، در پوست خود نگنجیده و به امید عرضه این بازی نشستیم ، تا بار دیگر این شاهکار بلامنازع و تکان دهنده صنعت گیم در آن روزها را دوباره بازی کنیم ، نتیجه کار چیزی جز ناامیدی نبود و بار دیگر به کپکام میگوییم : لعنت بر تو .

RE4 ، نخستین بار در اوایل 2005 بر روی کنسول خانگی نینتندو Game Cube عرضه شد و انقلابی در سبک بازیهای اکشن سوم شخص به پا کرد ؛ Mikami کارگردان بازی اعلام کرده بود ، این بازی بر روی هیچ پلت??رم دیگری جز گیم کیوب عرضه نخواهد شد ، که اگر این ات??اق بی??تد ، سر خود را خواهم زد ! یک سال هم طول نکشید که کپکام ، ناشر بازی این عنوان را برای کنسول SONY ، یعنی PS2 منتشر کرد و برای سر میکامی هم ات??اقی نی??تاد ! البته قبل ازین که بازی بر روی GC عرضه شود ، اعلام شد که نسخه PS2 این بازی هم درکار خواهد بود ؛ این ات??اق ، باعث شد تا صاحبان PS2 که تعدادشان هم بسیار زیاد بود بتوانند آن را تجربه کنند . از ا??زایش 200 و اندی درصدی سهام کپکام در آن زمان گر??ته ، تا محبوبیت و ??روش رویایی این بازی نتیجه این خرد جمعی کپکام بود .

اما عرضه RE4 بر روی پلت??رمهای مختل?? بعد از آن به یک اپیدمی تبدیل شد و کنسولی بر روی کره زمین باقی نماند که یک نسخه از RE4 بر روی خود نبیند ! iphone ، ipad ، Wii ، PC و اکنون PS3 و X360 میزبانان این عنوان هستند .

نسخه HD این بازی ، در واقع همان نسخه PS2 است ، که بدون تغییر و تنها با ا??زایش رزلوشن برای PS3 و X360 عرضه شده است .

RE4 HD ، تا جایی که امکان داشته سریع و سرسری ساخته شده است ؛ نورپردازیها ، کی??یت با??ت ها ، کی??یت لبه ها ، کنترل و حتی منو اصلی بازی دست نخورده باقی مانده است ؛ پس اگر به امید این که عنوانی با گرا??یکی در حد امسال و بازیهای روز به سراغ بازی بروید ، به شدت توی ذوقتان خواهد خورد .

درین نسخه ، بار دیگر ، داستان را از نمای Leon S. Kennedy دنبال میکنید که ماموریت دارد اشلی ، دختر گمشده رئیس جمهور را که به طرز مرموزی ناپدید شده باز گرداند . راکون سیتی 6سالی میشود که نابود شده است و کپکام به ??ضایی جدید برای خلق داستان RE4 نیاز دارد ؛ بنابر این لیان به دهکده ای در اروپا (به ظاهر در کشور اسپانیا) ??رستاده میشود تا این ماموریت را انجام دهد ؛ به محض ورود ، لیان درمیابد که ا??راد محلی به شدت خشن هستند و خویی حیوانی دارند . آنها اصلا مهمان نوازی خوبی از لیان نمیکنند و به قصد کشتن او با انواع و اقسام وسایل به استقبال لیان میروند .

بازی یک اکشن سوم شخص با درون مایه ترس و وحشت است ، وقتی با اسلحه نشانه گیری میکنید دوربین بر روی شانه لیان قرار گر??ته و میتوانید هد?? گیری کنید ؛ در هنگام نشانه گیری نمیتوانید راه بروید که این المان باعث می شود تمرکز بیشتری بر روی هد?? گیری خود داشته باشید در عوض ، آزادی عمل کمتری در هد?? گیری خواهید داشت . این شیوه در نسخه پنجم Resident Evil هم باقی ماند و به یک استاندارد تبدیل شد ؛ اگر اکنون سری Gears Of War این همه محبوب است ، قطعا یکی از عواملش همین استایل دوربین و نشانه روی آن است ؛ البته GeOW از نسخه آپگرید شده این سیستم است??اده میکند ! که در حین تیراندازی میتوانید راه هم بروید ...

اسلحه های بازی در کلاسهای رایج هستند و از کلت کمری و شاتگان گر??ته تا نارنجک انداز و اسنایپر و RPG همگی دربازی وجود دارند ؛ که میتوانید با پیشروی در بازی و جمع آوری گنجینه ها و سکه های طلا ، آنها را آپگرید نمایید . آپگریدهایی مانند ا??زایش ظر??یت خشاب (Capacity)، ا??زایش قدرت شلیک (Gun power)، ا??زایش سرعت تعویض خشاب (Reload Speed) و غیره . آیتمهای رایج سری Resident Evil این بار هم وجود دارند ، مانند گیاه در سه رنگ سبز و زرد و قرمز که با ترکیب کردن آنها میتوانید میزان خط سلامتیتان را ا??زایش دهید . انواع نارنجک ها ، اسپری کمک های اولیه که خط سلامتی را پر میکند ، ...

سیستم نگه داری این آیتمها بسیار جالب و واقع گرایانه طراحی شده است ؛ مح??ظه نگه داری آیتمها از واحد های ظر??یتی تشکیل شده است که هر آیتم تعداد خاصی از آنها را اشغال میکند ؛ برای مثلا نگه داشتن یک شاتگان در عمل ، بیشتر از نگه داشتن یه تخم مرغ(!) به ??ضا نیاز دارد ؛ که در بازی هم همین ات??اق ا??تاده است ، یعنی شاتگان 16 و تخم مرغ تنها یک واحد از کل واحدهای کی??تان را اشغال میکند ؛ ا??زایش ظر??یت این کی?? نیز در طول بازی و با آزاد کردن سایزهای بزرگتر آن امکان پذیر است . خوشبختانه هر آیتمی را که نیاز ندارید میتوانید در هرکجای بازی رها کنید که میتواند بسیار م??ید باشد .

پس ازین که لیان مو??ق شد اشلی را پیدا کند ، یک المان جدید به کنترل و گیم پلی بازی اضا??ه میشود ؛ در جاهایی از بازی که اشلی به دنبال شما میآید و آنگاه بازی دو دستور در اختیار شما قرار میدهد که بسیار خلاصه و جمع و جور است . Wait و Fallow me که با صدور دستور اول اشلی در جایی که ایستاده میماند و با دستور دوم ، به دنبال شما می آید . اساسا وی هیچ د??اعی از خود نمیتواند بکند و باید سعی کنید وی را تا میتوانید از درگیریهای خود با دشمنان دور کنید . دشمنانی که اکنون دیگر زامبیهای احمق نسخه های پیشین نیستند و تاکتیکی به شما حمله میکند . میان پرده های بازی اکثرا زیبا و خوب کارگردانی شده اند و میتوانید از تماشای آنها لذت ببرید ، اما هرگز دسته کنسول را بر روی زمیتن قرار ندهید ! سکانس های Quick Time Event در این میان پرده ها وجود داشته که ناگهان با پدیدار شدن یک دکمه باید آن را ??شار دهید تا لیان از مخمصه نجات پیدا کند ، و در غیر این صورت مجبورید بازی را از Check point قبلی آغاز کنید .

بازی رنگ و بوی آشنای سری Resident Evil را دارد ؛ اما در لباسی جدید . تغییر دوربین بازی بهترین تصمیم ممکن برای این سر بود که کم کم داشت به ورطه تکرار می ا??تاد . ترس این بازی ، همان ترس نسخه دوم و سوم است ؛ لوکیشن ها ، از ساختار کلی Level Design سری RE پیروی میکند ، بدین ترتیب که اوایل بازی در محیط های ساده و عمومی ، و در مراحل پایانی در آزمایشگاه های مخو?? و ??وق پیشر??ته ات??اق می ا??تد . مکانهای Save ، همان ماشین های چاپ دوست داشتنی است ، و موزیک آرامش بخشی که به گیمر القا میکند : "اکنون ، مکان تو امن است ."

پازلها ، از شماره های قبل ساده تر و بازی بیشتر رنگ و بوی اکشن به خود گر??ته است ... شلیک اسلحه ها(Gunning) ??وق العاده لذت بخش است ، کا??یست یک Magnum در دست گر??ته و سَر 4 دشمن که به ترتیب در یک ص?? قرار گر??ته اند را نشانه روی کنید تا شاهد پاشیدن 4 مغز و سَر ، به طر??ین باشید !

Click here to view the original image of 640x360px.

1cjijkfviyl9zjgzv62.jpg

در بازی شخصیت های آشنایی را هم ملاقات خواهید کرد که نوع روابط بین شخصیت ها ، برای کسی که نسخه های قبل را بازی نکرده باشد کمی عجیب جلوه خواهد کرد ! دیلوگهای بین Ada و Leon ، کمی مقوایی و تصنعی بوده و بر خلا?? این مدل شخصیت پردازی مت??اوت که از ساختار "عشق پنهان / تظاهر به ن??رت آشکار" پیروی میکند ، کمی سطحی کار شده است ؛ اما چه اهمیتی دارد ؟ گیم پلی بازی آنچنان درگیر کننده و خارق العاده است ، که کسی خیلی به داستان خورده نمیگیرد ؛ ضمن این که بازی اصلا داستان ضعی??ی ندارد و یک بازی روتین و اصیل کپکامیست ، که خود را به منزله گیم پلی درجه یک ، به بالا میکشد .

باس ??ایتها ??وق العاده هستند ، و اکنون پس از گذشت 6 سال هم کشتنشان ، به اندازه روز اول لذت بخش است . کشتن برخی از آنها هم قلق دارد و تا دستتان بیاید ، کمی طول خواهد کشید . مزه کشتن غول دهکده ، و غول دریاچه کم کم داشت از زیر زبانمان میر??ت که دوباره تجربه اش کردیم .

تنوع مراحل ، و تعداد لوکیشنهای موجود در بازی حیرت انگیز است ، حتی در سال 2011 . اما متاس??انه با??تهای نه چندان با کی??یت ، و نورپردازی بد ، کار را خراب کرده است . دلمان میخواست یک گرا??یک زیبا و ??ک برانداز از بازی میدیدیم ، همانطور که 2005 بازی در باب گرا??یک میدرخشید ، نه یک گرا??یک مرده و بیروح ازجهت تکنیکی .

انیمیشن ها لیان و سایر شخصیت ها در کات سن ها به قدری عالی و خوب کار شده بود ، که Resident Evil 5 ، که دوسال پیش عرضه شد ، از همان انیمیشن ها است??اده کرده بود ! موسیقی های بازی خیلی عالیست ، و بسته به موقعیت ، القا کننده حس موجود میباشد . صدا گذاری شخصیت ها نیز ، به جز اشلی همگی به بهترین نحو ممکن صورت گر??ته است .

Resident Evil 4 ، جوایز بسیار زیادی را کسب کرده بود و ازین جهت جزء نسخه های پر ا??تخار RE به حساب می آید . انقلابی که RE4 بر پا کرد - با این نمای دوربین - اکنون سبب شده تا ما عاشقانه Gears of War و Uncharted را دوست داشته باشیم ؛ اگر Resident Evil 4 نبود ، اکنون بعید بود بسیاری از بازیها به شکل کنونی باشند . شاهکاری که گر چه امسال تنها به خاطر خالی کردن جیب گیمر ها و نه یک هدیه به ??ن های خود ، با این وضع سرسری و بی کی??یت به بازار عرضه شده ، اما هیچ چیز از ارزش نسخه سال 2005 آن کم نمیکند . اما ای کاش ، یا Capcom آن را هرگز به این شکل عرضه نمیکرد ، یا با یک Remaster درخور نام و آوازه اش منتشر میکرد . RE4 HD ، علی رغم کاستیهای گرا??یکی اش در سال 2011 ، به لط?? گیم پلی غنی خود و سناریو Separate Ways که داستان را از دید Ada و چگونگی دیدار او و لیان در این ماموریت بازگو میکند ، عنوانی سرپا و استوار است .

این بازی ، برخلا?? بسیاری از بازیهای HD شده درین نسل که من باب گیم پلی به شدت کهنه هستند اصلا بوی کهنگی نمیدهد ، و به خاطر همین که در سال 2005 عنوانی "از آینده آمده" را بازی میکردیم ، تا ابد به آن احترام میگذاریم .

 

.bazicenter.com

منبع:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نقد بازیdark sector

ترسناک ترین بازی که دیدم

در سال X در یک ایالت خیالی شوروی (جدیدا بازیسازان چقدر به سوژه هایی با مضمون اختلال و ات??اقات عجیب غریب که در شوروی منشا دارد علاقه مند شده اند مثل داستان Resisitance) به نام Lasria یک سری آزمایش های بیولوژیکی مخ??ی روی یک سلاح بسیار خطرناک از کنترل خارج شده و اوضاع آنقدر وخیم میشود که CIA نیز وارد عمل میشود. هایدن (به شکل یک anti hero) به منطقه ??رستاده میشود تا اطلاعاتی در رابطه با واقعه جمع آوری کند و هچنین عوامل آن را شناسایی کند.نسخه PC این بازی ??قط به زبان روسی عرضه شده است.وقتی هایدن وارد منطقه میشود پی به وجود درگیری بین دو گروه در شهر میبرد، یک دسته انسان هایی هستند که تحت تاثیر آثار سوء آزمایش ها تغییر شکل یا??ته اند و به موجوداتی چندش آور و من??ور با نام infected تبدیل شده اند و گروه دیگر هم نیروهای نظامی هستند که سعی دارند آنها را متوق?? کند و اما هایدن نیز در بین این دو گروه واقع شده و مجبور است در راه خود با هر دوی آنها مبارزه کند. طی یک ات??اق که هنوز جزئیات آن مشخص نشده، هایدن در معرض یک ماده شیمیایی خطرناک قرار میگیرد و در نتیجه خود او هم مبتلا میشود، ویروس از دست راست هایدن شروع میکند و به تدریج پیشروی میکند، به همین خاطر حالا دیگر مسئله برای هایدن انجام ماموریت نیست بلکه پای مسائل شخصی نیز در میان هست.این ویروس به شکلی هست که دست راست هایدن را به یک آلیاژ عجیب تبدیل میکند، دست او قابلیت تولید یک تیغه سه لبه مرگبار را دارد که هایدن میتواند آن را با شدت و قدرت زیادی پرتاب کند (در مورد این سلاح در ادامه توضیح م??صل داده میشود) البته سازندگان بازی گ??ته اند که داستان خیلی پیچیده تر از این حر??هاست و آنها نمیخواهند سورپریزهای داستانی را تا زمان عرضه رو کنند. 928149_20090327_790screen002.jpg

 

سبک بازی اکشن سوم شخص است و دوربین بازی نیز یادآور بازیهای Resident Evil 4 و Gears of War هست، سازندگان نیز به صراحت از تاثیر پذیر??تن از بازی RE4 اقرار کرده اند و حتی سنکلر ادعا میکند که تا به حال ده ها بار بازی RE4 را انجام داده اند. درهر صورت سازندگان قصد ساخت یک بازی تقلیدی را نداشته و به همین خاطر نوآوری های زیادی را در بازی خود به کار گر??ته اند، مهمترین نوآوری که محور اصلی گیم پلی بازی هست تیغه سه لبه ای به نام glaive هست که دست هایدن آن را تولید میکند. هایدن میتواند در حالت معمولی و بدون هیچ علامت نشانه گیری روی ص??حه تیغه را پرتاب کند و یا در حالت زوم و نمایش دوربین از روی شانه او با نشانه گیری دقیق glaive را پرتاب کند. او حتی میتواند glaive را باز بخواند یعنی تیغه پس از پرتاب مثل بومرنگ به دست او بازگردد و به این ترتیب هایدن میتواند با تغییر مکان دادن، چند دشمن را با یک پرتاب مورد حمله قرار دهد یا به یک دشمن دوبار صدمه بزند. این ??ریزبی برّنده است??اده های بسیار دیگری نیز دارد، شایعه شده که هایدن حتی میتواند مسیر حرکت تیغه را در هوا کنترل کند.

928149_20070821_790screen012.jpg

 

حتی اگر تیغه در جایی گیر کرد یا برنگشت هم نگران نباشید چرا که دست هایدن همیشه قابلیت تولید این تیغه را به شکلی جالب دارد. البته این تیغه به نوعی سلاح برد کوتاه هایدن هست، علاوه برآن بازی همواره دارای مایه های مخ??ی کاری هست یعنی میتوانید به جای درگیری مستقیم از مخ??ی کاری است??اده کرده و دشمنان را بدون سر و صدا از پای درآورید البته این روش بیشتر در مبارزه با نیروهای نظامی کارآمد هست. در این کشتن های مخ??یانه هم میتوانید از تیغه است??اده کرده و خرخره دشمنان را با آن پاره کنید و یا حتی بدون است??اده از تیغه مثلا گردن او را بشکنید و... در نتیجه میخواهیم بگوییم که با یک بازی خشن روبرو هستید که میتوانید کشتن های Manhunt ای را دوباره در آن تجربه کنید! البته است??اده های این تیغه ??قط به کشتن دشمنان محدود نمیشود بلکه باید از آن برای حل معماهای بازی که سنکلر از آنها به عنوان Progression Challenges یاد میکند است??اده کنید، با اینکه ما آنها را معما می نامیم ولی ذهنتان به سوی معماهای پیچیده بازیهای ادونچر نرود چرا که این معماها اکثرا ساده و ??قط برای ایجاد سد و مانع در راه پیشروی، در بازی گنجانده شده اند.

928149_20080212_790screen001.jpg

 

از قابلیت های عجیب آلیاژ این تیغه توانایی بالای آن در رسانایی حرارتی و الکتریکی هست (ویژگی های دیگر آن هنوز مشخص نشده) که البته آن را از بازی Zelda قرض گر??ته است یعنی توانایی جذب انرژی های مختل??. مثلا اگر این تیغه را به طر?? آتش پرتاب کنید، مشتعل به دست شما برمیگردد یا اگر آن را به سمت یک وسیله الکتریکی مثل لامپ پرتاب کنید، دارای انرژی پتانسیل الکتریکی بالا شده و به سوی شما برمیگردد (البته لامپ را هم نابود میکند) و اگر شما آن را به سمت یک دشمن نگون بخت پرتاب کنید او را دچار شوک الکتریکی میکند. یکی از مثال هایی که سنکلر در رابطه با معماهای بازی میزند این هست که در یکی از قسمت ها چندین بشکه بزرگ از مواد قابل اشتعال راه شما را سد کرده اند و شما باید به طریقی ابتدا آتشی ایجاد کرده سپس با پرتاب تیغه به درون آتش آن را مشتعل کنید و در مرحله آخر با پرتاب تیغه به سمت بشکه ها آنها را من??جر کرده و راه خود را باز کنید. هم چنین این تیغه در مناطق تاریک که بخش عظیمی از محیط های موجود در بازی را تشکیل میدهند نقش چراغ قوه یا مشعل را داشته و اطرا?? شما را روشن میکند.

928149_20080224_790screen001.jpg

 

اما این تیغه تنها سلاح بازی نیست و شما میتوانید سلاح های گرم نظامیانی را که کشته اید نیز بردارید و از آنها است??اده کنید. هم چنین بازی در حال حاضر دارای سیستم سنگر گیری خودکار هست یعنی یک سری از حرکات در بازی contextual actions هستند که با توجه به شرایط و محیط اطرا?? ممکن است کاراکتر به طور خودکار حرکتی را انجام دهد و یا شما میتوانید با است??اده از یک دکمه روی دسته در شرایط مختل?? کارهای گوناگونی انجام دهید درست مثل Gears of War، این طور که پیداست این شیوه کنترلی روز به روز بیشتر مورد توجه بازیسازان قرار میگیرد چرا که میتوانند با است??اده از دکمه های کمتر روی دسته کارهای بیشتری انجام دهند، و این کار برای گیمرهای آماتور بسیار خوب هست. البته سیستم سنگرگیری بازی اصلا در حد بازی ای مثل Gears of War نیست و سنکلر در این باره میگوید: "سنگرگیری در بازی بیشتر برای بررسی شرایط اطرا??، حرکات دشمنان و هم چنین ریختن استراتژی هست بدون اینکه در خطر اصابت گلوله های دشمن قرار داشته باشید"

928149_20071213_790screen009.jpg

 

دشمنان نیز برای مقابله با هایدن چندان دست خالی نیستند، infected یا موجودات تغییر شکل یا??ته که خویی کاملا حیوانی داشته و حتی در طراحی هوش مصنوعی آنها هم از الگوهای حیوانی است??اده شده است، آنها کمتر ??کر میکنند و بیشتر عمل میکنند، ببخشید حمله میکنند! سازندگان نوید یک هوش مصنوعی منحصر به ??رد را برای آنها داده اند که تا بحال در هیچ بازی دیگری چنین الگوهای ر??تاری را از دشمنان شاهد نبوده اید. نظامیان نیز با سلاح های گرم خود برای شما goodbye party تدارک میبینند!!! آنها هم چنین گاز هایی همراه خود دارند که به شدت روی موجودات جهش یا??ته تاثیر میگذارد و قدرت آنها را کاهش میدهد بنابراین وقتی در معرض این گاز قرار میگیرید طی یک جلوه ویژه دیدنی هر دشمن را دو یا سه تا میبینید!! البته این حالت پس از چند ثانیه از بین میرود اما همان چند ثانیه هم برای دشمنان کا??یست تا هایدن را به آن دنیا ب??رستند.

928149_20071213_790screen008.jpg

 

گرا??یک بازی از روی تریلر هایی که تا بحال از آن منتشر شده بسیار خوب به نظر میرسد مخصوصا نورپردازی بازی که در چند صحنه خیلی خودنمایی میکند، یکی در صحنه هایی که تیغه دارای انرژی الکتریکی شده و با برخورد به دشمنان شاهد تاثیر نور ناشی از تخلیه الکتریکی بر روی اجسام محیط هستید یکی هم در صحنه ای در یک عمارت قدیمی که پنجره های آن با تخته چوب پوشانده شده و وقتی هایدن در عمارت حرکت میکند نورهایی که از شیار بین تخته چوب ها میگذرد به زیبایی بر روی بدن او و آبجکت های اطرا?? تاثیر میگذارد. نورپردازی بازی واقعا دیدنی هست. اما به نظر میرسد که جزئیات تکسچرهای محیط و مخصوصا کاراکترها تا حدودی ناکا??ی هست.

منبع:http://djhoman.blogfa.com

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نقد بازیneed for speed:the run

بهترین ماشین بازی جهان

منبع:http://www.gamepesia.com

The Run شبیه به بازیهای قدیمی NFS است که پس از تغییر سبک این سری با عرضه چند بازی جدید پا به میدان گذاشت.

Need for Speed: The Run ناشر: EA

سازنده: Black Box

سبک: ماشین مسابقه ای، اکشن

پلت??رم: PC، PS3، Xbox 360، Wii، 3DS

 

گیم پرشیا – پس از عرضه نامو??ق Need for Speed: Undercover، این بار EA به دیگر سازندگان اجازه داد تا برای احیای مجدد NFS، شانس خود را امتحان کنند که نتایج مو??قیت آمیز بود، به خصوص در آخرین بازی یعنی Hot Pursuit و Criterion، سازنده آن از نظر گرا??یکی و گیم پلی روان عالی عمل کرده بود.زمانی که بار دیگر ساخت بازی به Black Box واگذار شد، سه بازی NFS مو??ق دیگر هم از سازندگان دیگر داشتیم.درحالی که واگذاری مجدد ساخت به Black Box برای طر??داران هیجان انگیز بود اما این بازگشتی مو??ق برای این استودیو نبود.چون سبک سری NFS تغییر کرده بود.چیزی که Need for Speed: The Run سعی کرده انجام دهد، بازگشت به سبک قدیمی سری NFS است که در بازیهای اخیر حذ?? شده بود.Black Box، بیش از یک دهه به ساخت بازیهای NFS مشغول بود و بسیاری از ال??مان های آن بازیها را نیز به The Run برگردانده است.مسابقه در جاده های یخی و بر??ی، سر خوردن ماشین در پیچ ها و سعی در پرتاب نشدن به دره، هیجان انگیز هستند.رانندگی با سرعت در ترا??یک بزرگراه هم هیجان انگیز و ترسناک است.

در قسمت داستانی بازی (campaign)، محیط بازی و گیم پلی پیوسته تغییر میکنند و متنوع هستند.سبک های مختل?? مسابقه، متنوع هستند.از یک مسابقه معمولی با هشت ماشین، تمام کردن مسیر در یک زمان مشخص، مسابقه یک به یک دری??ت با رقیب دریک جاده کوهستانی تا تعقیب و گریز با پلیس.خیلی کم ات??اق می ا??تد که یک سبک مسابقه در یک مسیر دو بار تکرار شود.کلاس های ماشین مختل?? کاملاً مت??اوت هستند و برنده شدن در مسابقه و یا بدست آوردن یک زمان خوب، به طور قابل ملاحظه ای با انتخاب یک ماشین پر قدرت ارتباط مستقیم دارد.تنوع ماشین ها همانند سری های قبلی زیاد است و هرنوع سلیقه ای را، با ارائه لایسنس جدیدترین ماشین ها راضی نگه میدارد و میتوانید لذت رانندگی با این ماشین ها را با یک صدای موتور واقعی و گوش نواز تجربه کنید.

run-sc1.jpg

در سطح Normal، هوش مصنوعی رانندگان بازی خوب عمل نمیکند.آنها با ماشین های دیگر تصاد?? میکنند، پلیسها ??قط به دنبال شما می آیند و حتی اگر روبروی ماشین های دیگر به راه میانبر وارد شوید، آنها از مسیر اصلی خواهند ر??ت.

لوکیشن ها و جاده ها قطعاً بهترین قسمت The Run هستتند.درحقیقت The Run دارای زیباترین و جالب ترین مسیرهایی است که در یک بازی مسابقه ای تا کنون دیده اید.تمامی مسیرها و مکان ها مثل سان ??رانسیسکو یا نیوجرسی، دارای جزییات هستند.اما برخی از مسیرها، حتی مسابقه پایانی در نیویورک جالب طراحی نشده اند و درحقیقت برای مسابقه کسل کننده هستند.هم گرا??یک ماشین ها و هم مسیر قابل قبول و عالی هستند.

یکی از مشکلات The Run، کمبود حق انتخاب است.علاوه بر عدم امکان تیونینگ و بهینه کردن ماشین، که البته برای بعضی ها مثل من مهم نیست ولی برای خیلی از طر??داران اهمیت دارد، در نوع مسابقه هم حق انتخاب زیادی وجود ندارد.پس از پایان Campaign، یک سری Challenge هم برای تجربه گیم پلی بیشتر، همانند آنچه در Shift بود، وجود دارد.اما گزینه مسابقه در سبک آزاد در بازی وجود ندارد.چنانچه بازی را تک ن??ره یا آنلاین بازی کنید، شما باید از همان چلنج های موجود با ماشین های مخصوص هرکدام انتخاب کنید.علاوه بر داستان ضعی?? که در ادامه خواهیم گ??ت، صحنه انتخاب ماشین بی حال، هوش مصنوعی و دیگر مشکلات کوچک از مواردی هستند که The Run را از یک بازی کامل در نوع خود دور نگه میدارند.

run-sc2.jpg

اما یکی از مشکلات بازی صحنه های از قبل تعبیه شده در قسمت campaign است.مثلاً درجایی که همه ی رقبای شما با مسدود کردن جاده توسط پلیس متوق?? میشوند.مسابقاتی که شما ??قط نباید تصاد?? کنید یا مسابقه پایانی بازی که دارای چندین قسمت است و ??رقی نمیکند که شما چه کار کنید، صحنه ها از پیش تعری?? شده هستند.حتی وقتی که چندین کیلومتر از رقیب خود جلوتر هستید او به کنار شما خواهد آمد و یک صحنه نمایش داده خواهد شد که او شما را از جاده منحر?? میکند.اگر داستان بازی جذاب بود، این صحنه ها قابل توجیه بود اما معمولاً شما احساس میکنید که بازی همه کاره در گیم پلی است.

داستان بازی نیز ضعی?? است.شما در نقش جَک، که برای خلاصی از شر یک گروه جنایتکار و بدست آوردن مقدار هنگ??تی پول به یک مسابقه بین شهری وارد میشود هستید.این تمام ماجراست.داستان ??راتر نمیرود و به شما نمیگوید که چرا جک به درد سر ا??تاده یا رانندگان دیگر که هستند و چه سابقه ای دارند.شما با یک سری سؤال بی جواب روبرو هستید ولی تنها کاری که باید بکنید مسابقه دادن است.آیا واقعاً نویسندگان نباید توضیح میدادند که جک چکار کرده که باعث شده ما??یای شیکاگو تا کالی??رنیا به دنبال او باشند، سعی کنند به او در یک بزرگراه پر از ماشین تیر اندازی کنند، با هلیکوپتر به او شلیک کنند (که حتی باعث کشته شدن مردم و پلیس شود)، یک پالایشگاه را نابود کنند و پسر رییس ما??یا را برای کشتن او اجیر کنند.خوب اصلاً چرا بازی داستان دارد.میشد مثل Hot Pursuit بدون نیاز به داستان مسابقه داد.

run-sc4.jpg

اما قسمت آنلاین شما را راضی میکند.هر حرکت کوچکی که هنگام مسابقه انجام دهید، امتیاز خواهد داشت.همچنین AutoLog نیز به این قسمت بازگشته است و شما همواره میتوانید زمانهای دور مسابقه خود را با دوستان خود مقایسه کنید.??ریز شدن بازی هم در این قسمت به ندرت ات??اق می ا??تد.

نتیجه:

Need for Speed: The Run برای علاقه مندان به مسابقه در این سبک آشنای قدیمی، مناسب و رانندگی با ماشین های متنوع و در مسیرهای زیبای آن لذت بخش است.همچنین بعضی از قسمتهای campaign هم هیجان انگیز هستند.اما متأس??انه مشکلاتی مثل داستان ضعی??، هوش مصنوعی مشکل دار، کمبود انتخاب و کوتاهی مدت بازی، زیبایی این بازی را میپوشانند.The Run یک بازی مسابقه ای که دارای داستانی دنباله دار باشد نیست.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

first person shooter:call of duty:modern warfare3

third person shooter:evil4

racing:need for speed:the run

open world:GTA IV

Action Adventure:dark sector

best game:evil4

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بهترین بازی racing دنیا run نیست بلکه forza4 هست.run بهترین بازی racing برای پی سی میباشد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حسرت بازی کردناین بازی the run به دلم موند :(

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بازی های pes 2012 و call of duty 8 و battlefiled3 و nfs therun از بهترین بازی هان

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

راستی اینو یادم ر??ت تو بهترین بازیام:

sport:pes2012

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام به همه

ببخشید یه مدت نبودم اینترنتم قطع بود

 

نه dark sector بازی نکردم

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Frist Person Shoter:Call Of Duty: world at war

 

Theerd Pesrson Shoter: max peyne 3

Steratgy:strong hold 2

 

Racing: forza motorsports 4

 

Open-World:red dead redemption

Advancing:Batman Arkham Asylum&City

 

Horror:Dead Space 2

 

Best Game:red dead redemption

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Frist Person Shoter:Call Of Duty

 

Theerd Pesrson Shoter:mafia2

 

Steratgy:sims 3

 

 

Racing:NFS:most wanted

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...