رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
mason

اخبار بازی های رایانه ای

پست های پیشنهاد شده

مهمان مهمان
دوست من لط??ا تاریخ هارو به شمسی وارد کنید گیج شدیم.

شمسی چیه بذار به تاریخ خودمون بگه :smi.le:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

معر??ی بازی Spec Ops: The Line

 

 

 

2510-اخبار-بازی-های-رایانه-ای-sotl_360_fob-jpg

 

 

سازنده: Yager Development

ناشر: 2K Games

سبک: FPS

درجه سنی: +17

پیش نمایش

 

زندگی درون شهری زیبا که ساختمان ها و سازه هایی مشهور دارد دل پذیر هست ولی آیا زمانی که همان شهر بر اثر طو??ان مهیب شن به زیر خروارها شن مد??ون گردد و تمام شهر تخریب گردد و مردم شهر بر اثر تازیانه مرگبار ذرات شن مرده اند و یا از شهر ??رار کرده اند باز هم دلپذیر خواهد بود؟قتل عام باقی مانده مردم,تصر?? شهر,حکومت,چه چیزی به ذهن شما خطور می کند؟ تروریستها. ضد تروریست چیست؟ ارتش ناجی همیشه در صحنه آمریکا، تروریستها وارد شهرشده و به هیچکس رحم نکرده و حکومت می کنند و باز هم این کشور آمریکاست که وارد صحنه می شود و حساب این نامردان را می رسد

به دنیای زیبای ساخته یاگر خوش آمدید.

 

 

 

Spec Ops: The Line

 

جدیدترین عنوان از شرکت 2k gamesاست که تقریبا جزو بی سروصداترین بازیهاییست که بدون هیچگونه حاشیه و البته داد و بیدادی مشغول اتمام ساخت است. چند بار شایعه توق?? ساخت بازی به گوش رسید که البته با انتشار چند تصویر و دمو به تمامی شایعات خاتمه داده شد. تاخیر زمان انتشار بازی از 2011 به 2012 که میتواند دلیلش تازه کاری یاگر یا پولیش شدن بازی و ر??ع نواقص و یا حتی بهبود آن باشد. قصد شرکت سازنده ساخت عنوانی بوده است که ارائه داستانی مت??اوت و گیم پلی هیجان انگیز را داشته باشد. تجربه ای واقعی از یک بازی شبیه ساز جنگی.

 

 

 

2511-اخبار-بازی-های-رایانه-ای-981368_20120508_640screen013-jpg

 

 

شخصیت بد داستان کیست؟

 

کنارد, کاپیتان کنارد سرکردگی یک گروه تروریستی را بر عهده دارد و قصد تصر?? شهر و قتل و غارت مردم را دارد. بله ارتش آمریکا از قاره آمریکا از کشور آمریکا نیروهای دلتا ??ورس خود را بسیج کرده است و کاپیتان واکر را ??رمانده این تیم قرار داده است تا حساب کنارد تبهکار را به ک?? دستان مبارکش بگذارد. داستان بازی از کتاب قلب تاریکی الهام گر??ته شده است و گ??ته شده داستان بازی منسجم و غنی خواهد بود. شهر دبی اولین بار است که لوکیشن یک بازی ویدیویی قرار گر??ته است.

 

 

 

قدرت اختیار و تصمیم گیری

در طول بازی توانایی تصمیم گیری خواهید داشت و بر این اساس چندیدن پایان مت??اوت را شاهد خواهیم بود. قرار هست این انتخاب ها بر پایه نشان دادن تمام و کمال چهره واقعی جنگ باشند.

 

 

Game play

در بازی بدین شکل نیست که ??قط بکشید و به جلو هجوم ببرید بعضا شاهد حمله طو??انی مملو از ذرات شن خواهیم بود که ??قط باید گریخت. در بازی تم مخ??ی کاری هم گنجانده شده است و چندین انیمیشن مت??اوت هم برای این بخش تدارک دیده شده اند. اگر اهل اعمال ??یزیکی هستید می توانید گردن دشمنان رو بشکنید یا حداقل مشتی بر صورتشان بزنید. اگر به سربازی شلیک کردید شاهد خونریزی وی تا لحظه مرگ خواهید بود. سیستم کاورگیری بازی هم کامل خواهد بود. برای هرچه نزدیک تر شدن بازی به یک شبیه ساز جنگی خوب و انواع و اقسام سلاح ها در بازی موجوداست از انواع نارنجک ها بگیرید تا شاتگان ها و راکت لانچرها و ماشین گانها و همینطور وسایلی چون دوربین های شکاری.

 

 

2512-اخبار-بازی-های-رایانه-ای-981368_20111122_640screen007-jpg

 

 

 

گرا??یک

 

است??اده از موتور UE3 و تصاویر و دموهای داخل بازی زیبا و جالب

می شود. به جرات می توان گ??ت گرا??یک بازی درخور و قابل توجه هست. است??اده از yager sands برای هرچه طبیعی تر شدن ا??کت شن در بازی که الحق کم نظیر هست. در بازی درصد تخریب پذیری بالایی رو شاهد هستیم.طراحی کاراکترها و جزئیات به خوبی انجام شده است.طراحی سلاح ها و اتومبیل ها به خوبی صورت گر??ته است.رنگ بندی محیط قابل توجه است,محیط ها پرجزئیات طراحی شدند.حس عبور از این شهر با خونهای ریخته شده بر زمین و مردمانی آویزان از تابلوها و ساختمانه ای مخروبه و شهری تخریب شده و اینکه هرلحظه امکان آمدن طو??انی مهیب وجود دارد به خوبی در بازی خورانده شده و به شما منتقل خواهد شد.دموهای بازی، هیجان و اضظراب جالبی را القا میکنند.

 

 

2513-اخبار-بازی-های-رایانه-ای-981368_20100105_640screen001-jpg

 

صدا گذاری

صدا گذاری در بازی بسیار خوب کار شده است??اده از چهره های به نام در بخش دوبله کاراکترها، نولان نورس را که حتما به یاد دارید بله صدا پیشه نیتن اینبار به جای واکر صحبت خواهد کرد. ان??جارها تنها نیازمند هد??ونی خواهد بود تا عظمت خود را به رخ بکشند,صدای اسلحه ها از روی مدلهای واقعی برداشته شده است و موسیقی خوب بازی که در دموها شنیدیم کاملاً همراه اتمس??ر و روند هیجانی بازیست که کاملاً حس بازی را به زیبایی منتقل خواهد کرد.

 

 

2515-اخبار-بازی-های-رایانه-ای-981368_20111122_640screen004-jpg

 

نتیجه گیری

شبیه ساز جنگی خوب,گیم پلی جذاب و درگیرانه ,گرا??یکی با جزئیات و ا??کت شن عالی,صداگذاری و موسیقی خوب و داستانی جذاب نوید یک شاهکار دیگر از کمپانی 2K Games را می دهند این شاهکار زیبا را از دست ندهید.

 

 

 

Spec Ops: The Line در تاریخ 26 Jun سال 2012 (6 تیر ماه 1391 )برای پلت??رم های PC,PS3 ,Xbox360منتشر خواهد شد.

Website Spec Ops The Line:

Spec Ops: The Line

ویرایش شده توسط mason

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان مهمان

جدید ترین اخبار از Black Ops 2

 

3 روز پیش یه تریلری از این بازی دیدم که خیلی جذاب بود.طبق این تریلر شخصیت اصلی بازی همون Mason هست و اون دکتره که Mason رو شست و شوی مغزی داده بود هنوز نمرده!!!!

 

قراره 13 نوامبر منتشر بشه!!!!

ویرایش شده توسط A.A76

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

من ??کر می کنم که شما Woods رو با Stiner اشتباه گر??تی

ویرایش شده توسط mason

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Tomb raider هم به سال ۲۰۱۳ موکول شد

 

TOMB RAIDER هم به سال ۲۰۱۳ موکول شد

 

 

در نمایشگاه E3 پارسال بود که شرکت Crystal Dynamics خبر از انتشار بازی “تامب رایدر??? در تابستان سال آینده (امسال) داد که بعد از مدتی به پاییز سال جاری به تعویق ا??تاد. تا امروز که از سایت رسمی این بازی خبر رسیده است که “تامب رایدر??? با ۶ ماه تاخیر دیگر این بار در سه ماه ی اول سال ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.

 

2517-اخبار-بازی-های-رایانه-ای-tomb-raider_002-jpg

رئیس استدیوی Crystal Dynamics آقای Darrell Gallagher در این رابطه گ??ت: “ما واقعا در حال انجام کارهایی در بازی تامب رایدر هستیم که تاکنون آن ها را در این سری بازی ندیده اید و کاملا جدید و نوین هستند. تمام گروه ما سعی دارند تا تامب رایدری به بازیبازان هدیه کنند که شایسته ی آن ها است. اولویت ما ساخت “تامب رایدر??? با بالاترین کی??یت ممکن خواهد بود و برای انجام آن تصمیم گر??تیم شیش ماه به زمان عرضه اش اضا?? کنیم. ما دو هد?? داریم که به ترتیب شگ??ت زده کردن و غا??لگیر شدن مخاطبان است چراکه این بازی بزرگ ترین و بهترین ساخته ی ما در تمام دوران بازی سازیمان است و به آن ا??تخار می کنیم. ما واقعا باور داریم که چیزی بسیار ویژه در دستانمان است و مدت زمان انتظار و صبر کردن برای نمایش آن به شما به شدت کار سخت و دشواری خواهد بود اما شک نکنید که ارزشش را دارد و در E3 امسال دستاوردهای زیادی برایتان تدارک دیده ایم???.

.

“تامب رایدر??? برای کنسول های PC و PS3 و X360 عرضه خواهد شد.

ویرایش شده توسط mason

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Black Ops 2 نیازی به موتور جدید ندارد

 

Black Ops 2 نیازی به موتور جدید ندارد

 

 

 

 

 

 

 

Mark Lamia، رئیس استودیوی Treyarch به این موضوع اشاره کرد که در ساخت Black OPS II از موتور گرا??یکی جدید است??اده نکردند و همان موتور IW 3.0 یعنی انجین Call of Duty: Modern Warfare 3 که در سال ۲۰۰۵ معر??ی شد، مورد است??اده قرار گر??ته است.

 

 

 

2526-اخبار-بازی-های-رایانه-ای-blackops2_jpg_650x10000_q85-jpg

 

 

 

 

 

 

Mark Lamia در ادامه گ??ت که اغلب از او این سوال را می پرسند که Black OPS II از موتوره گرا??یکی جدبد است??اده میکند؟

 

آن ها از ما گرا??یک بهتر می خواهند و از نظر من برای بهبود گرا??یک نیازی به تغییر موتور گرا??یکی نیست بلکه با بهبود و تغییرات دربخش هایی از همان موتور میتوان گرا??یک را بهبود بخشید. ما مایل نبودیم این تغییرات را انجام بدهیم اگر نمی توانستیم بازی را در ۶۰ ??ریم اجرا کنیم ولی این بار این کار را انجام دادیم.

 

اینطور که به نظر می رسد باید شاهد تغییراتی در گرا??یک Black OPS II البته با همان موتور سابق باشیم. این عنوان در ۱۳ نوامبر برای سه پلت??ورم Xbox 360، PC و PS3 منتشر خواهد شد.

 

ویرایش شده توسط mason

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

تریلر دوم از بازی Call Of Duty : BlackOps2 در جریان ??ینال لیگ قهرمانان اروپا پخش شد

 

تریلر دوم از بازی Call Of Duty : BlackOps2 در جریان ??ینال لیگ قهرمانان اروپا پخش شد

 

 

 

 

تریلر دوم از بازی جدید شرکت اکتیویژن Call Of Duty : BlackOps2 ، شب گذشته در جریان بازی ??ینال قهرمانان جام باشگاه های اروپا پخش شد که شامل بخش های جدیدی از گیم پلی بازی و صحنه های سینمایی ??وق العاده از آن بود.در ادامه میتوانید این ویدئو را مشاهده کنید :

 

 

2527-اخبار-بازی-های-رایانه-ای-94009471184529226727-jpg

 

 

 

 

 

Download:

http://gamefa.org/media/download/Call of duty 2012/Call of Duty Black Ops 2, II Trailer- Champions League Final ENGLISH - Gamefa.com.MP4

ویرایش شده توسط mason

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

تریلری دیگر از Medal Of Honor : Warfighter

 

تریلری دیگر از Medal Of Honor : Warfighter در جریان ??ینال لیگ قهرمانان منتشر شد

 

 

 

 

 

 

 

 

شب گذشته علاوه بر اکتیویژن که تریلری از Black Ops 2 پخش کرد، EA هم طبق برنامه های از پیش تعیین شده تریلری جدید از عنوان مورد انتظار سال ۲۰۱۱ ، Medal Of Honor : Warfighter منتشر کرد که شامل صحنه های جدیدی از بازی بود.این بازی در تاریخ ۲۳ اکتبر در آمریکا و ۲۶ اکتبر در انگلستان برای هر سه پلت??رم معمول عرضه میشود.در ادامه میتوانید این ویدئو را مشاهده کنید.

 

 

 

2528-اخبار-بازی-های-رایانه-ای-93700025359408297178-jpg

 

 

 

 

 

 

 

Download:

http://gamefa.org/media/download/MEDAL OF HONOR/Medal Of HonorWarfighter Trailer- Champions League Final ENGLISH - Gamefa.com.MP4

ویرایش شده توسط mason

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

نسخه ی PC از Max Payne 3 بر روی 4 DVD عرضه می شود

 

نسخه ی PC از Max Payne 3 بر روی 4 DVD عرضه می شود

 

 

 

با توجه به اطلاعات اعلام شده از سوی توزیع کننده ی هندی تحت عنوان E-Xpress، نسخه ی PC از شماره ی سوم بازی مکس پین بر روی ۴ عدد DVD منتشر می شود. دیسک های متعددی که کاربران قرار است از آن ها است??اده کنند باید قابلیت حمل ۳۵ گیگابایت ??ضا را داشته باشند که این مقدار در دو دیسک از X360 و یک بلوری برای PS3 می باشد. مکس پین ۳ در تاریخ ۱ ژوئن (۱۲ خرداد) برای PC عرضه خواهد شد.

 

 

 

 

ویرایش شده توسط mason

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بخاطر این یک ماهی که این تاپیک ??عال نبود از شما عذر میخوام (به دلیل امتحانات خرداد) از شما دوستان هم تقاضا دارم که در این تاپیک ??عالیت کنید و نظرتون رو بگید:biggrin2:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

احتمال ساخت ??یلم Splinter Cell

 

 

آخرین مقاله در سایت Deadline.com ??اش کرد که قرار دادی مابین دو شرکت Ubisoft و Paramount Pictures برای ساخت ??یلم Splinter cell در حال بسته شدن است.

پیش از این شرکت یوبی سا??ت صحبت هایی را با شرکت Warner Bros. داشت اما به نتیجه ای نرسید و حال به سراغ Paramount که سابقه ی ساخت ??یلم های سری Tom Clancy را داشته، آمده است.

در این مقاله جمله ای نیز در این باره نوشته شده است:

“یوبی سا??ت بسیار مراقب است که به خوبی بازی را به ??یلم تبدیل کند. علیرغم این که تا کنون ??یلم های ساخته شده از بازی مو??ق نبوده اند، اما من امید زیادی به ??یلم Splinter cell دارم.???

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Never soft هم بر روی یک Call of Duty جدید کار می کند

 

چند روز پیش بود که از روی یک لیست موقعیت شغلی مطلع شدیم که شرکت Sledgehammer Games بر روی یک عنوان جدید از بازی های Call of Duty در حال کار است. حال یکی از کاربران سایت NeoGaf تایید کرده که استودیو سازنده Tony Hawk و Guitar Hero یعنی شرکت Never soft هم بر روی یک Call of Duty جدید کار می کند. طی لیست موقعیت های شغلی این شرکت دنبال ا??رادی باتجربه برای ساخت یک بازی اکشن اول شخص می باشند. آن ها یک طراح ارشد مراحل بخش چند ن??ره، طراح ارشد مراحل بخش تک ن??ره، طراح ارشد هنری، طراح ارشد محیط و طراح کاراکتر برای کار خود نیاز دارند. در ص??حه اصلی سایت شرکت Never soft که لوگوی Call Of Duty نیز خودنمایی می کند نوشته شده:

“Never soft اماده است تا با کمک شرکت اکتیویژن و سری بازی های Call Of Duty سبک اکشن اول شخص را پیشر??ت بدهد.???

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Crytek: کرای انجین ۳ در حد آنریل انجین ۴ قدرتمند است

 

کرایتک ادعا کرده موتور بازیسازی آنها با وجود اینکه چند سال قبل از آنریل انجین ۴ ساخته و منتشر شده، اما در همان حد قدرتمند است.

سوات یرلی، موسس شرکت کرایتک، در محاصبه ای با Venture Beat توضیح داده که کرای انجین ۳ برای نسل بعدی کنسول ها کاملا آماده است و قابلیت های آن دست کمی از آنریل انجین ۴ ندارد.

 

وی گ??ت:

 

«تنها چیزی که من می توانم بگویم این است که کرای انجین ۳ کی??یتی در حد آنریل انجین ۴ دارد».

«این موتور سه سال است که عرضه شده. شما میتوانید برگردید به گذشته و دموهایی که ما در GDC نمایش دادیم ببنید و بدانید که آن ها به همان زیبایی دموهایی بود که اپیک از آنریل ۴ نشان داد. ما هنوز به نهایت قدرت موتور بازیسازیمان نرسیده ایم. ما همواره ، از سه سال قبل، گ??ته ایم که کرای انجین ۳ موتوری برای نسل بعدی کنسول هاست».

«موتور ما همان چیزی است که مردم به آن میگویند نسل بعدی و ما پای آن خواهیم ایستاد. موتور ما قابلیت “تسلیشن??? را از زمانی که کرایسیس ۲ عرضه شد دارد، از دایرکت ایکس ۱۱ پشتیبانی میکند، از Deferred shading پشتیبانی میکند. موتور ما از همان موقع سیستم ذرات بسیار قوی داشتو حتی از GPU هم برای رندر کردن تصاویر است??اده می کرد».

«ما حر??مان را تنها با دمو ثابت نکرده ایم بلکه چندین بازی با این موتور ساخته و عرضه کرده ایم تا ثابت کنیم موتور ما برای نسل بعدی کنسول ها ساخته شده است».

«من ??کر میکنم ما بسیار به این نزدیک شده ایم که بازی های کامپیوتری را در حد کی??یت یک ??یلم CG عرضه کنیم. من در سال 2008 در مورد آینده ی گرا??یک بازی ها یک سخنرانی داشتم و گ??ته بودم که ۴ سال دیگر، در 2012، گرا??یک بازیهای ما در حد انیمیشن هایی مثل شرک می شود و همانطور که میبینید این پیشبینی درست از آب در آمد».

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
ارسال شده در (ویرایش شده)

جزئیات پروژه ی بعدی شرکت Play dead اعلام شد

 

 

 

 

 

 

شرکت Play dead واقع در شهر کپنهاگن دانمارک خالق بازی مو??ق Limbo در سال 2010 کار خود را برای ساخت بازی بعدی خود اغاز کرده است. نام این بازی به طور ازمایشی Project 2قرار داده شده است.

با توجه به وب سایت Danish Film Studio بازی آینده ی شرکت Play dead در سبک Plat former Puzzle Adventure خواهد بود و برای PC،PS3،X360 و Mac عرضه خواهد شد.

 

 

 

2634-اخبار-بازی-های-رایانه-ای-23263705211680422644[1]-jpg

اولین عکس منتشر شده از بازی

 

 

بودجه ی ساخت این بازی ۱٫۵۵ میلیون دلارخواهد بود و داستان ماجراجویی های پسری را دنبال می کند که در طول حل معماها با موجودات شیطانی مبارزه می کند Project2 در محیط رنگی و 3Dخواهد بود. با این حال با توجه به اطلاعات همان وب سایت گ??ته شده گیم پلی در محیط 2D ات??اق خواهد ا??تاد.

 

در ماه نوامبر سال گذشته شرکت Play dead اعلام کرد که بازی Limbo بیش از یک میلیون نسخه ??روش برای PC،PS3 وX360 داشته است.

 

 

در بازی Limbo گیمر ها در نقش پسر کوچکی هستند که باید راه خود را در یک دنیای سیاه و س??ید که پر از معما، خطرات و گاه مرگبار و موانع است پیدا کنند.

این بازی توانست نظر منتقدان را جلب کند و نامزد دریا??ت جوایز مختل??ی شود.

ویرایش شده توسط mason

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

یورو گیمر به خلیج عدن می گوید: کال آ?? دیوتی ایرانی

 

یورو گیمر به خلیج عدن می گوید: کال آ?? دیوتی ایرانی

 

 

 

یورو گیمر می نویسد:

 

سال ها در بازی هایی مثل مدال ا??تخار، ندار وظی??ه و میدان نبرد سربازان آمریکایی به کشتن تروریست ها مشغول بودند و حالا خاورمیانه شانس خودش را برای این سبک آزمایش می کند.

در این بازی سربازان خلیج ??ارس را می بینید که در روند بازی خیلی شبیه ندای وظی??ه عمل می کنند اما در داستان کاملاً مت??اوتند.

سخنگوی استودیوی سازنده یعنی آقای نیکو??ر، به یوروگیمر گ??ته است که نبر بین نیروی دریای ایران و دزدان دریایی سومالی است.

یورو گیمر از بازی مبازه در خلیج عدن با نام سربازان خلیج ??ارس نام می برد ( Persian Gulf Soldiers) و می گوید این بازی قرار است برای غرب در پاییز 2012 روی استیم عرضه شود.

نیکو??ر به یورگیمر گ??ته است که بازی نسخه ی چندن??ره هم دارد اما هیچ صحبتی از آن نکرده.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام خبری از king of road نیس؟!!

یا هر بازیه دیگه ای تو این سبک (تریلی)

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...