رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
salarzarepoor

بهترین بازی آنلاین در 25 کشور بازی مزرعه رایگان من (فارسی)

پست های پیشنهاد شده

***توصیه میکنم اونایی که وقتشون واسشون مهمه بازی نکنن بد جور اعتیاد آور هستش از کارو زندگی میندازه***

 

بازی اینترنتی مزرعه رایگان من ؟

 

مزرعه دار حر??ه ای شو! بازی اینترنتی تحت مرورگر مزرعه رایگان من تمام نیاز های تو رو واسه مزرعه داری برآورده میکنه. توی کشتزارت میوه و سبزی بکار و به حیوونات غذا بده. از حیوونات نگهداری کن و طویله رو گسترش بده! گوس??ندای پشمالو، گاو های شنگول و زنبور های وز وزو منتظر تو هستن که ازشون مراقبت و نگهداری کنی!

 

حالا وقتشه که سری به شهرک گاو ها بزنیم.میز های انجمن مزرعه داران منتظره که واردش بشی و با همکاری بقشه مزرعه دارا درخواست ها رو تکمیل کنی! به مغازه ابزار آلات برو و وسائل تزئینی واسه دکوراسیون مزرعه ات بخر. مشتری ها توی مزرعه ص?? کشیدن تا محصولات طبیعی تولیدی ات رو بخرن. چشم انداز مزرعه ات رو زیبا کن و اونو به دوستات نشون بده تا از کلبه و مزرعه ات دیدن کنن و بهش امتیاز بدن. به شهرک آرزو ها برو و دستور پخت غذا بخر و اونو توی کارگاه اسیاب تبدیل به مولد نیرو کن. از مولد نیرو برای کاهش زمان تولید و ا??زایش میزان محصولات کشاورزی مزرعه ات است??اده کن.

 

در این بازی که براساس یک مدل اقتصادی واقعی شبیه سازی شده است، هوش اقتصادی و مدیریت ات بالا میره! نیازی به دانلود یا نصب برنامه اضا??ی نیست. از هر کجا و با هر وسیله ای که به اینترنت متصل باشه میتونی مزرعه ات رو مدیریت کنی! بازی مزرعه رایگان من محبوب ترین بازی اینترنتی مدیریت مزرعه در دنیا هست که میلیون ها بازیکن در سراسر جهان داره.

 

ویژگی بازی مزرعه رایگان من

 

کاشتن، کاشتن، کاشتن!

 

مراقبت از زمین های کشاورزی اینترنتی و کاشت بیش از 32 یوه جات و سبزیجات متنوع ! آنها را آبیاری کن تا حاصلخیر بشن و به حیوانات علو??ه بده. دوست داری سرعت رشد هویج ها و ذرت ها رو ا??زایش بدی؟ برای این کار می تونی دستورالعمل کمکی بخری و اونها رو در آسیاب بادی تبدیل به مولد نیرو بکنی !

لذت داشتن یک طویله حیوانات

 

از گاو ها، مرغ ها، گوس??ند ها و زنبور ها مراقبت کن تا اونها در طول بازی بهت شیر، عسل، تخم مرغ و پشم بدن. تو می تونی این محصولات رو تبدیل به سس مایونز، شکلات، پنیر و گلوله های پشم کنی و مستقیما اونها رو به مشتری ها ب??روشی. از این پس ??قط محصولات طبیعی طر??دار دارن ! با بازی در این شبیه ساز اقتصادی نهایت لذت رو ببر !

 

انجمن مزرعه داران، منتظر شماست !

 

تمام جذابیت این بازی به اجتماعی بودنشه: در انجمن مزرعه داران به دوستانت بپیوند ! با هم درخواست های انجمن رو تکمیل کنید و از این طریق مدال برنز تون رو به مدال طلا تبدیل کنید و بین همدیگه معامله کنین ! در بازار همه چی از شیر مرغ تا جون آدمی زاد عرضه می شه. می تونی سبزیجات، توت ??رنگی یا اس??ناج اضا??یت رو در بازار ب??روشی یا کمی بذر جدید با قیمت ارزون بخری !

 

و این کل بازی نیست...

 

هنوز خیلی مانده تا "مزرعه رایگان من" رو کش?? کنی ! زمین کشاورزیت رو با مترسک یا خرگوش های شنگول تزئین کن یا کلبه ات رو به سلیقه خودت تزئین کن ! از غر??ه بلیت بخت آزمایی دیدن کن و روزی یک بلیت رایگان بردار. درخواست ها رو تکمیل کن و تا 45 مرحله از دستیار کشاورز به یک کشاورز حر??ه ای تبدیل شو ! با بازی در "مزرعه رایگان من"،از زندگی روستایی لذت ببر !

 

توجه:هر سوالی داشتین در مورد بازی تا جایی که میتونم کمکتون میکنم

 

113.gifاینم از سایتش حتما بازی کنین پشیمون نمیشین113.gif

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

×
×
  • جدید...