رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Par3a

معرفی تبلتی بزرگ و با کیفیت با نمایشگر ۲۱/۵ اینچ و وزن ۵ کیلوگرم

پست های پیشنهاد شده

در بازار داغ و پر رونق انواع تبلت*ها، هر روز محصولات جدیدی به بازار عرضه می*شوند و کار انتخاب و خرید را برای کاربران کمی سخت*تر می*کنند. شرکتی به نام Kouziro به تازگی یک تبلت بزرگ و با کی??یت را به بازار معر??ی کرده است.

در حالی که با وجود محبوبیت آی*پدهای ۹/۷ اینچی، تقاضا در بازار برای تبلت*های کوچک و ۷ اینچی در ماه*های اخیر ا??زایش پیدا کرده است، حالا این تبلت با ابعادی بزرگ روانه بازار شده است.

 

kouziro-ft103-android-tablet.jpgاین تبلت که با مدل FT103 روانه بازار شده، دارای یک نمایشگر بزرگ ۲۱/۵ اینچی به اندازه یک تلویزیون کوچک است که قابلیت نمایش تصاویر با وضوح full HD و برابر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل برای کاربرانش را دارد.

این تبلت مبتنی بر سیستم*عامل آندروید نسخه ساندویچ بستنی است و از پردازنده یک گیگاهرتزی و دوهسته*ایTI OMAP 4428 بهره می*برد.

ظر??یت رم این تبلت یک گیگابایت بوده و حا??ظه داخلی آن ۸ گیگابایتی است. این تبلت همچنین دارای پورت*های USB 2.0، mini HDMI و امکانات ارتباطی بلوتوث، Wi-Fi، ارتنت و دوربین ۲/۱ مگاپیکسلی است. با این همه، اما بد نیست بدانید که باید ??کر جا به جایی و حمل این تبلت بزرگ را از سرتان بیرون کنید، چون وزن بدنه آن به حدود ۵ کیلوگرم می*رسد.

این شرکت ژاپنی، اما هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این تبلت بزرگ را اعلام و منتشر نکرده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...