رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Par3a

۱۰ مهارتی که مردم از یوتیوب یادگرفته اند

پست های پیشنهاد شده

یوتیوب شبکه ای مملو از ??یلم های مت??اوت است که می توان از آن به گونه های مت??اوت است??اده کرد.به گزارش پایگاه خبری ??ناوری اطلاعات هرچند به طور عادی نمی توان در ایران به این وب سایت دست یا??ت اما اگر به این سایت سری بزنیم می توانیم انواع ??یلم های م??ید و مناسب را در ان بیابیم به عنوان مثال در این پست تصمیم داریم ده مهارت که ??یلم های یوتیوب به ما آموزش می دهند را برای شما تشریح کنیم Hacktivated-iphone-youtube-issue1.jpg

  • بازکردن ق??ل

با است??اده از این ویدیو به راحتی نحوه باز کردن ق??ل را می اموزیم و دیگر نیاز به نگرانی برای جاگذاشتن کلید هایمان نداریم.گ??تنی است این ویدیو به تعداد ۸,۰۹۰,۶۶۱ بار مشاهده شده است.

  • نحوه با??تن موی سر

این ویدیو به شما کمک می کند که نحوه با??تن موی سر را به روش درست با مدلی زیبا یاد بگیرید. تعداد مشاهدات این ویدیو ۳,۰۳۶,۲۵۴ می باشد.

  • از بین بردن عادات غیر ارادی مثل تیک تاک توپ با انگشتان دست!

اگر از برخی عادات غیر ارادی مثل تولید صدا با انگشتان دست خود رنج می برید این ویدیو می تواند به شما کمک کند تا این عادت را به حد اقل ممکن برسانید. تعداد بازدید از این ویدیو ۲,۳۳۵,۹۸۳ می باشد.

  • برنده شدن در بازی های شانسی

اگر شما از طر??داران بازی های شانسی مثل پرتاب سکه دارید که شانس پیروزی شما در ان ۵۰ درصد است می توانید با این ??یلم به راحتی ۱۰۰ درصد برنده شدن را از ان خود کنید. تعداد بازدید از این ??یلم ۱,۴۱۱,۸۰۹ است .

  • نحوه پخت کیک مخملی قرمز رنگ

نام این کیک به خودی خود جذاب است ! نحوه چخت کیکی با این تمثیل در یوتیوب برای ۱,۳۶۷,۹۸۲ به نمایش گذاشته شده است. محصول آموزشی این ویدیو کیکی زیبا و منحصر به ??رد است.

  • رشد سریع تر موها

اگر از رشد کم موی خود ناراضی باشید این ویدیو می تواند به شما کمک کند تا سرعت رشد موهای خود را ا??زایش دهید.تعداد مشاهدات ۱,۲۷۶,۲۸۳ بار می باشد.

  • زنده ماندن در حادثه ۲۰۱۲

شایعه ای که کشور های غربی را دربر گر??ته است این است که جهان در سال ۲۰۱۲ نابود می شود این ویدیو به ا??راد نحوه زنده ماندن در این حادثه را آموزش میدهد. تعداد مشاهدات ۱,۲۳۶,۶۳۸ بار می باشد

  • آرامش در سه دقیقه

برای ایجاد و ح??ظ آرامش در لحظاتی بحرانی این ??یلم به شما کمک می کند تا در ۳ دقیقه آرامش پیدا کنید. تعداد مشاهدات ۱,۲۰۶,۴۸۵ می باشد.

  • خوابیدن در کمترین زمان

اگر از دیرخوابی و یا بدخوابی رنج می برید این ویدیو به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن به خواب بروید تعداد مشاهدات این ویدیو ۱,۲۰۶,۴۸۵ بار می باشد.

  • آموزش حرکات موزون

یکی از طر??داران یوتیوب ا??رادی هستند که به دنبال آموزش رقص های به روز دنیا می باشند در ویدیو های مشابه در یوتیوب حرکات موزون به خوبی نمایش و اموزش داده شده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به هر حال به دست دوستان معرو??مون و همیشگی ما در مبارزه با جرایم رایانه ??.لتر شده و با این وضع سرعت اینترنت هم که ??.لتر ش.کن یا v.p.nهم نص?? سرعتش رو می گیره

جون آدم بالا می یاد ولی ویدیو بالا نمی یاد :gigglesmile:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لینکی در این ص??حه به یوتیوب وجود ندارد.می شه دوباره لینک هاشو بزارید؟

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...