رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
THE PUNISHER

بیوگرافی سلمان خان

پست های پیشنهاد شده

ارسال شده در (ویرایش شده)

2773-بیوگرا??ی-سلمان-خان-30904451309330845187-jpg

 

نام : سلمان خان لقب :سالو

 

نام پدر: سلیم خان ( نویسنده ??یلم شعله )

 

برادران: آرباز خان و سهیل خان ( آرباز بزرگتر از سلمان و بازیگر، سهیل كوچك تر از سلمان و بازیگر، كارگردان و تهیه كننده است)

 

مادر تنی: سلما خان

 

مادر ناتنی: هلن خان ( بازیگر)

 

خواهر تنی: آرپیتا

 

همسر خواهرش( الویرا):آ گنی ( كارگردان )

 

همسر برادرش: مالایكا آرورا ( همسر آرباز) و سیما چدیو ( همسر سهیل ) كه هر دو مدل هستند .

 

متولد: 27 دمسامبر 1965

 

قد : 175 سانتی متر

 

رنگ چشم : قهوه ای روشن رنگ مو: مشكی

 

دین : اسلام ملیت : هندی

 

اولین سال شروع به كار : 1988

 

ابزار مورد علاقه : تئاتر خانگی و دوربین

 

ماشین مورد علاقه : مرسدس

 

نوشیدنی مورد علاقه : چای سرد

 

غذای مورد علاقه : مرغ سوخاری

 

مكان مورد علاقه برای تعطیلات: ??قط لندن

 

رستوران مورد علاقه: chinagarden

 

عطر مورد علاقه: obsession

 

بازیگر مورد علاقه: گورودات

 

بازیگر زن مورد علاقه: مینا كماری و هلن خان

 

همه چیز در مورد سلمان خان

 

او در شش سال متوالی به عنوان خوش تیپ ترین ، خوش پوش ترین و جذاب ترین مرد سال در دنیا انتخاب شد .

 

در یك سال ركورد دار در خرید بهترین، شیك ترین و گران ترین لباس ها بود به طوری كه در یك سال 9 میلیون روپیه لباس خرید .( تقریبا حدود 207 میلیون تومان)

 

لباس های خود را ??قط از لندن یا سنگاپور خریداری می كند و به پوشیدن لباس های رسمی عادت ندارد . او یك شناگر ماهر است . نوازنده چیره دست ساكس??ون نیز می باشد .

 

اكثرث ??یلم های او با ??روش عالی روبه رو بوده است و ??یلم ( هوم آپكه هین كان) ( ما با شما چه نسبتی داریم) كه پر ??روش ترین ??یلم در تاریخ سینمای هندوستان متعلق به اوست .

 

او مسلمانی معتقد است كه در ماه رمضان روزه میگیرد و كارهای خیریه اش را بیشتر می كند زیرا اعتقاد دارد خدا در این ماه بیشتر به بندگانش اعتقاد دارد .

 

او یك بار در یك حادثه تصاد?? جان سه ن??ر را از مرگ حتمی نجات داد و بعد از این ماجرا لقب رابین هود را به او داده شد .( او چهار ن??ر را به بیمارستان رساند و تمام هزنه بیمارستا ن ر متقبل شد و دكتران توانستند جان سه ن??ر از آن ها را نجات دهند كه اعلام داشتند این را مدیون سلمان خان هستند ).

 

به خانواده خود علاقه بسیاری دارد و برای آنها احترام زیادی قائل است .

 

یكی از پول ساز ترین بازیگران بالیوودی است. به مدت دو سال با آیشواریا رای ( ملكه زیبایی دنیا در سال1994) نامزد بود.

 

او همیشه دستبندی به دست دارد كه از طر?? پدرش سلیم خان به او داده شده است . او بسیار خوش قلب و مهربان است و نظر همه كسانی كه برای اولین بار با او بازی می كنند نیز همین است . علاقه او به كوكان به خصوص كودكان بیمار و سرطانی بی حد و مرز است و هنگامی كه به س??رهای خارج از كشور می رود برای كودكان یك موسسسه كه در آنجا از كودكان سر طانی نگهداری می كنند اسباب بازی و هدایای دیگری می خرد . او هنگامی كه به ملاقات كودكا این موسسه می رود به قدری با آنان صمیمی است كه بچه ها از سر و كول او بالا می روند ودیدن شور شوق در چشمان آنان به هنگام دیدن سلمان دیدنی است . او حتی شماره موبایل خود را در اختیار موسسه قرار داده تا هر وقت كودكان آنجا احساس دلتنگی كردند با سلمان تماس بگیر ند .

 

سلمان دو پسر و یك دختر به ??رزند خواندگی قبول كرده و بسیار لذت می برد كه آن ها به او پدر می گویند . پر ??روش ترین ??یلم های او به ترتیب هوم آپكه هین كان ، دل دچوكه صنمو نه انتری و انداز آپنا آپنا است.

 

برای او ??رئش ??یلم و گر??تن جایزه اهمیت زیادی ندارد و بیتش مو??قیت ??یلم خود را در جلب رضایت مردم می بیند.

 

در كنسرت های خود هر بار با استایل جدیدو بهتر از قبل ظاهر می شود . او علاوه بر بازیگری مهارت ??راوان در خوانندگی دارد و آلبوم خود را به تازگی در بازار عرضه كرده است .

 

همیشه نوع ??یلم های كه بازی می كند مت??اوت است و در تمامی زمینه های كمدی و و رمانتیك و اكشن و ... بهترین ??عالیت ها را داشته است .

 

شاهرخ خان و هرتیك روشندو بازیگر مطرح بالیوود از دوستان صمیمی او هستند و شاهرخ خان می گوید دوست دارد كه پسرش همچون سلمان شود او آدمی مثبت و خوشتیپ و ورزشكار است در كارهای خیریه او از من بیشتر است .

 

هرتیك می گوید : سلمان از دوستان من است . قبل از اینكه وارد بالیوود شوم او كمك های ??راوانی به من كرد و من همیشه احترام ??راوانی برایش قائل هستم مردم و مطبوعات شاهرخ را محبوب ترین و سلمان را پر طر??دارترینلقب داده اند.

 

و در آخر هم یك سخن به یاد ماندنی از سلمان خان: هیچ چیز همیشگی نیست و پایدار نمی ماند ، انسانهایی بودند كه احساس خدایی می كردند اما حالا از بدبختی در حال مردن هستند .

 

سبك پوشیدن لباس

این هنر پیشه سینمای هند خیلی كم لباس رسمی به تن می كند و عاشق لباس های خودمانی ، سیاه و آبی، شلوار تنگ با پیراهن یا تی شرت می باشد .

 

داستان صابون

 

یكی ار ت??ریحات و سرگرمی های سلمان خان جمع آوری صابون می باشد . او در حمامش كلگسیونی از صابون های دلخواهش كه از دست ساز و گیاهی می باشند را جمع آوری كرده . صابونهای مورد علاقه او ساخته شده از میوه های طبیعی و عصاره گیاهان است.

ویرایش شده توسط THE PUNISHER

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...