رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
va67

دلایل مایکروسافت برای خداحافظی اجباری شما از ویندوز xp

پست های پیشنهاد شده

شرکت مایکروسا??ت امروز و به صورت رسمی در وب سایت خود تاریخ ۸ اوریل سال ۲۰۱۴ را به عنوان موعد قطع پشتیبانی از ویندوز XP SP3 و همچنین آ??یس ۲۰۰۳ اعلام نمود و در مطلبی به ضرورت این کار نیز پرداخت که در ادامه خلاصه ای از این مطلب را برای استحضار شما منتشر میکنیم:

 

 

q5liewwugq3adiul1hd.png

 

 

در سال ۲۰۰۲ میلادی بود که مایکروسا??ت یک چرخه برای حمایت از سیاستهای مشتری مداری برای ش??ا??یت بیشتر و قابل پیش بینی برای حمایت از محصولات خود ایجاد کرد و همانطور که مبرهن است در این سیاست محصولات این شرکت از جمله ویندوز و محصولات اداری قرار گر??تند و هر کدام دارای حداقل ۱۰ سال پشتیبانی (۵ سال پشتیبانی اصلی و ۵ سال پشتیبانی گسترده) به همراه عرضه سرویس پکها منظور شده بود.

مایکروسا??ت پشتیبانی از ویندوز ایکس پی ۳ و آ??یس ۲۰۰۳ را در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۱۴ قطع میکند و اگر تاکنون سازمان شما مهاجرت به یک سیستم عامل مدرن را آغاز نکرده است کمی دیر شده است زیرا تحقیقات نشان میدهد که به طور متوسط ۱۸ تا ۲۳ ماه برای استقرار وضعیت جدید کسب و کار و اطمینان از داشتن نسخههای پشتیبان صر?? این مهاجرت خواهد شد.

این بدان معنی است که پس از تاریخ ۸ اوریل ۲۰۱۴ هیچ گونه بروز رسانی امنیتی و غیر امنیتی برای برطر?? سازی مشکلات وجود نخواهد داشت و دیگر حتی گزینههای پشتیبانی رایگان وجود نخواهد داشت و شما باید با پرداخت مبالغی به ر??ع مشکلات خود اقدام کنید.

شما در حقیقت با است??اده از این نرم ا??زار و سیستم عامل در معرض خطرات امنیتی ??راوان و غیرقابل پیش بینی قرار میگیرید.

بر اساس تحقیقات گارتنر در سال ۲۰۱۲ بسیاری از تولید کنندگان سخت ا??زار رایانه پشتیبانی خود از ویندوز XP SP3 را متوق?? خواهند نمود و در حال تنظیم جدول زمانی برای قطع کردن حمایت از ویندوز XP SP3 تا ژوئن ۲۰۱۲ هستند.

در حال حاضر با گسترش ویندوز ۷ و آ??یس ۲۰۱۰ یک حرکت صعودی برای نگه داشتن یک پشتیبانی خوب برای شما است و در ضمن انعطا?? پذیری شما را برای توانمند سازی کارکنان خود ا??زایش میدهد و این در حالی است که ا??زایش بهره وری عملیاتی با است??اده از بهبود امنیت کامپیوتر و مدیریت آن است و در ضمن سازمان شما را قادر میسازد تا به است??اده از آخرین روندهای تکنولوژی مانند مجازی سازی و ابرهای دیجیتال نیز بهره ببرید.

به هر حال مشخص است که مایکروسا??ت انتخاب را بر عهده شما گذاشته است انتخابی که به اجبار بیشتر شبیه است و البته شما بازهم مختارید که از چه سیستم عاملی بر روی رایانه خود بهره ببرید.

منبع:

microsoft.com

farnet.ir

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...