رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
dom tala

اولین دوره ی مسابقات League of Legends

پست های پیشنهاد شده

سایت ??صل بازی م??تخر است به عنوان یکی از جوامع بازی های آنلاین در ایران ، برگزار کننده ی اولین دوره مسابقات بازی پرطر??دار League of Legends در ایران باشد.

 

در این مسابقات سعی شده شرایط شبیه مسابقات و تورنومنت های جهانی مانند ESL بوده و به همین جهت تلاش بر آن است که قوانین ، استریم زنده ،جوایز ، و … به بهترین نحو مهیا شود.

 

تیم ??صل بازی م??تخر است که اولین دوره مسابقات ۵V5 بازی League of Legends را در شرایطی م??رح ، همراه با اجرای زنده ی ویدویی ، گزارش مسابقات ، اعلام نتایج ، بحث و گ??تگو در همین وب سایت میزبانی کند ، همینجا جا دارد تا از دوستانی که در بخش ??نی ابزارهایی برای این دوره از مسابقات طراحی نموده تا بتوانیم با است??اده از همین شرایط کنونی اینترنت با بهترین کی??یت و بدون مشکل با است??اده از ابزارهای کاهش دهنده ی پینگ و لگ مسابقات را برگزار کنیم نیز تشکر کنیم .

 

اولین نکته ی قابل عرض ، در باب شرکت کنندگان گرامی ، این است که تیم های مسابقات به صورت ۶ ن??ره ثبت نام میشوند و هر تیم حداقل ۶ ن??ر را به عنوان عضو اصلی تیم معر??ی کرده و برای تمامی مسابقات ، هر ۶ ن??ر باید آماده به بازی باشند تا در صورت ایجاد مشکل برای هر یک از بازیکنان ، ن??ر جایگزین وارد بازی شود . بدین منظور با هماهنگی با مدیریت سایت ??صل بازی تصمیم گر??ته شد که برای هر ۳ تیم اول تا سوم ، به هر ۶ ن??ر عضو تیم جایزه ارئه شود که ای شرایط نیز به گونه ای منحصر ب??رد ??قط در این مسابقات اجرا خواهد شد . از مزایای این مسابقات ، ارائه ی سرور TeamSpeak پابلیک برای تیم های شرکت کننده در طی مسابقات بصورت رایگان می باشد که در طول مسابقات تیم ها میتونند از تعامل با یکدگیر با کمترین اختلا?? زمانی لذت ببرند .

 

بنا به آنچه گ??ته شد ، برای برنامه ریزی صحیح در باب هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات ، از شما دعوت می نمائیم تا در پیش ثبت نام این دوره از مسابقات شرکت کنید .

 

لازم به ذکر است پیش ثبت نام رایگان بوده ، و برای برنامه ریزی هزینه ها ، جوایز و … انجام می شود . جوایز مسابقه ، به شرح زیر می باشد

 

قوانین مسابقات و ثبت نام در اولین دوره ی مسابقات League Of Legends

روش مسابقه: تیمی – ۵ ن??ر در برابر ۵ ن??ر – Custom Draft - بازی آنلاین

مسابقات در سرور EU-WEST برگزار می شود.

چرخش سکه (شیر یا خط) تعیین کننده میزبان بازی می باشد که توسط ادمین آن بازی انجام می شود.

مد بازی: Custom Draft

تیم ها بصورت ۶ ن??ره ثبت نام کرده و در حین برگزاری مسابقه ، هر ۶ ن??ر باید در تیم اسپیک مخصوص مسابقات حظور داشته باشند .

تذکر : جوایز نیز به هر ۶ ن??ر ارائه خواهد شد .

انتخاب و حذ?? ، مانند مسابقات جهانی ، قبل از شروع انتخاب قهرمان ، با حضور سرگروه و در چت سرویس مخصوص مسابقات انجام می شود .

ترتیب کشیدن/حذ?? کردن (Ban/Pick):

 

حذ??: تیم ال?? (۱) / تیم ب (۱) / تیم ال?? (۱) / تیم ب (۱) / تیم ال?? (۱) / تیم ب (۱)

کشیدن: تیم ال?? (۱) / تیم ب (۲) / تیم ال?? (۲) / تیم ب (۲) / تیم ال?? (۲) / تیم ب (۱)

نقشه رسمی مسابقات: Summoner’s Rift (تابستان)

سرگروه هر تیم موظ?? است پس از پایان مسابقه ، یک اسکرین شات از نتیجه بازی ثبت کند.

تیم ها (بازیکن ها) می توانند در صورت مواجهه با مشکلات ??نی (مانیتور، ادوات، و …) و یا اشکالات مربوط به پیکره بندی (Ruinها، Masteryها و Spellها) در صورتیکه بازی در ۵ دقیقه آغازین باشد و همچنین قبل از First Blood باشد، تقاضای شروع مجدد (Restart) بازی را کنند.(هر تیم ??قط ۱ بار)

بازیکن باید مشکل را در چت عمومی مطرح کند و به ادمین بازی اطلاع دهد و پس از تایید ایشان، نسبت به قطع کردن از سرور بازی اقدام کند.

در صورت قطعی غیرعمدی در ۵ دقیقه آغازین بازی و قبل از اولین خون و یا در صورتی که بازیکنی بعد از انتخاب کاراکتر به مشکل بخورد و بازی را بارگزاری نکند، بازی مجددا استارت می شود، در غیر شرایط ??وق هرگونه قطع خللی در روند بازی ایجاد نمی کند و بازیکنی که ا??تاده است در اولین ??رصت به بازی متصل می شود.

در صورت قطعی عمدی بازیکن یا بازیکنان، روند عادی بازی طی می شود و بازیکن (بازیکنان) در اولین ??رصت ممکن به بازی متصل خواهند شد.

در صورت بوجود آمدن هر یک از شرایط ??وق ، با هماهنگی مسئول مسابقه و بسته به نوع مشکل ، ابتدا بازیکن ذخیره جایگزین میشود و در صورت عدم حل مشکل ، بازی ری استارت یا به زمانی دیگر موکول میگردد .

 

جوایز مسابقات

ارائه ی ۳۶۰۰RP به هر ۶ ن??ر تیم اول

ارائه ی ۱۶۰۰RP به هر ۶ ن??ر تیم دوم

ارائه ی ۸۰۰RP به هر ۶ ن??ر تیم سوم

ارائه ی اکانت ۶ ماهه سایت TinyMoviez.in به هر ۶ ن??ر سه تیم اول

اسپانسر های مسابقات

 

شرکت ها و وب سایت هایی که میتوانند به هر نحوی ( بنر ، جایزه ، ارائه ی تیم و .. ) به حمایت از این دوره از مسابقات بپردازند ، میتوانند از ??رم تماس با ما در بالای سایت با ما در ارتباط باشند تا نام و بنر آنها در ص??حه ی رسمی مسابقات درج گردد .

 

Game Season - ??صل بازی

 

جهت پرسیدن سوالات،به سایت ??صل بازی ر??ته و در بخش نظرات،سوال خود را بپرسید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

×
×
  • جدید...