رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
va67

خبر مهم: سیستم عامل چند منظوره و بومی قاصدک نسخه 1.0

پست های پیشنهاد شده

قاصدک یک سیستم عامل آزاد مبتنی بر سیستم عامل لینوکس است که برای سازمان های دولتی و خصوصی، مهندسان نرم ا??زار و شبکه، مهندسان عمران و راه و ساختمان، مدارس و موسسات آموزش عالی و مصار?? شخصی و خانگی مورد است??اده قرار میگیرد. این سیستم عامل با داشتن مجموعه کاملی از نرم ا??زار های اداری و د??تری، نرم ا??زار های ??نی و مهندسی، مالتی مدیا، انیمیشن سازی و ابزار های برنامه نویسی، توانایی تامین نیاز طی?? وسیعی از کاربران سیستم های رایانه ای را دارد. قاصدک سیستم عاملی است که در عین توانایی برطر?? کردن نیاز اقشار مختل?? کاربران، از سرعت و کی??یت مناسبی برخوردار بوده، مدیریت آن آسان و در عین سادگی به سرعت با کاربران ارتباط برقرار کرده و ابزار های مورد نیاز آنان را در کمترین زمان ممکن در اختیار قرار میدهد.

 

 

snapshot13.png

 

 

کاربران خانگی و مصار?? شخصی

به طور کلی به کلیه ا??رادی که از نرم ا??زار های رایانه ای برای مصار?? شخصی خود است??اده می کنند، کاربران خانگی می گویند. این دسته از ا??راد نرم ا??زار های مورد نیاز خود را روی رایانه شخصی خود در منزل و یا لپ تاب نصب می کنند. عمده نرم ا??زارهایی که معمولا نرم توسط این کاربران مورد است??اده قرار میگیرند شامل مالتی مدیا، آ??یس، بازی و... میباشند. با پیشر??ت تکنولوژی و بروز شدن سیستم های رایانه ای شرکت های برزگ سازنده سیستم عامل ازجمله شرکت های مایکروسا??ت و اپل با بروز کردن سیستم عامل های خود باعث ا??زایش است??اده از منابع سیستم شدند که موجب شد تا کاربران مجبور به خرید و است??اده از سخت ا??زار های گرانقیمت و جدید شوند . این امر باعث سرمایه گذاری زیاد و غیر ضروری برای خرید یک رایانه متناسب با سیستم عامل مورد نظر برای انجام کارهای روزمره کاربران شده است. سیستم عامل قاصدک با در نظر گر??تن توان مالی کاربران این امکان را برای این دسته از ا??راد مهیا ساخته تا با صر?? کمترین هزینه، بهترین بهره وری و کی??یت را بدست است??اده بهینه از انرژی از مهمترین دلایل است??اده از سیستم عامل قاصدک می باشد. این سیستم عامل با بکارگیری جدید ترین ??ناوریهای نرم ا??زاری برای بهینه سازی منابع مورد است??اده سیستم از جمله مدیریت مصر?? برق میتواند در کاهش مصر?? انرژی در سازمانها نقش بسزائی ای??اء کند.

است??اده از نرم ا??زار های مناسب کاربران اداری و د??تری از جمله قابلیت های این سیستم عامل می باشد . از جمله این نرم ا??زار ها می توان به مجموعه نرم ا??زاری مشابه Microsoft Office نام برد که مناسب کاربران اداری و د??تری بوده و توانایی پشتیبانی از کلیه ??ایل های نرم ا??زار Microsoft Office به همراه پشتیبانی کامل از زبان ??ارسی را دارد. مجموعه نرم ا??زاری LibreOffice از بخش های مختل?? همچون بخش نوشتار متن، ص??حه گستر، دیتابیس، ??لوچارت و غیره می باشد . از قابلیت های منحصر به ??رد این سیستم عامل برنامه مخصوص ??رمول نویسی می باشد که توانایی نوشتن ??رمول های پیچیده ریاضی و مهندسی را دارد.

است??اده از مجموعه کامل و مناسب نرم ا??زار های مالتی مدیا برای پخش، تبدیل و ویرایش ??ایل های صوتی و تصویری را می توان از قابلیت های این سیستم عامل دانست. نرم ا??زار هایی که توانایی پخش کلیه ??ایل های صوتی تصویری و خواندن Video CD/DVD، پخش آنلاین از روی شبکه، پشتیبانی از DVB و ویرایش ??ایل های صوتی و تصویری را دارند.

پشتیبانی از کلیه سرویس های ایمیل و مسنجر حال حاظر دنیا یکی دیگر از قابلیت های جذاب سیستم عامل قاصدک است. پشتیبانی همزمان از تمام این سرویس ها از جمله سرویس Yahoo , Google , MSN , Jabber و غیره از دیگر قابلیتهای نرم ا??زارهای موجود در سیستم عامل قاصدک می باشد.

پشتیبانی از کلیه سخت ا??زار های خارجی از جمله پرینتر، اسکنر ، وب کم، کلیه اتصالات پورت سریال و USB و پشتیبانی از نمایشگر های لمسی از مهمترین قابلیت های این سیستم عامل محسوب میشود. کلیه کاربران این سیستم عامل بدون درگیری با پیچیدگیهای معمول در سکوهای ویندوز و یا نصب درایور سخت ا??زاری روی سیستم عامل خود، می توانند کلیه تجهیزات خارجی مورد نیاز خود را در کمترین زمان ممکن و براحتی مورد است??اده قرار دهند.

پشتیبانی از نرم ا??زار های سیستم عامل ویندوز (مانند مجموعه نرم ا??زاری آ??یس شرکت مایکروسا??ت، ??توشاپ و اینترنت ***پلور) از جمه قابلیت های منحصر ب??رد نرم ا??زاری در سیستم عامل قاصدک محسوب میشود. کاربران سیستم عامل ویندوز که به نرم ا??زار های ویندوزی خاصی عادت کرده اند می توانند عینا نرم ا??زار های مورد نظر خود را روی سیستم عامل قاصدک نصب و است??اده کنند.

 

 

snapshot16.png

 

 

قابلیتـــــــــــها

سبک و قابل حمل بودن، است??اده از سیستم عامل بدون نیاز به نصب مستقیم روی دیسک سخت، تشخیص کلیه درایور های سخت ا??زاری، اتصال به شبکه و پشتیبانی از شبکه های دیگر سیستم عامل ها از جمله ویندوز، تامین نیاز های حراستی و امنیتی سازمان های دولتی و خصوصی و نصب آسان و سریع نرم ا??زار از روی دیسک و شبکه از مهمترین قابلیت های این سیستم عامل می باشد.

 

 

قابلیت های کلیدی سیستم عامل قاصدک:

- سازگاری ۱۰۰% با گونههای مختل?? سختا??زار موجود

- پشتیبانی از تمامی نرما??زارهای کاربردی مانند Office, CAD, Adobe/۳D و نظایر آن

- پشتیبانی از نرما??زارهای تحت ویندوز

- پشتیبانی کامل از زبان و خط ??ارسی و لاتین

- پشتیبانی کامل از تاریخ شمسی و میلادی

- بدون نیاز به جداسازی شبکه سازمان از شبکه اینترنت

- قابلیت شخصی سازی ??وقالعاده

- بیش از ۵ برابر سریعتر از ویندوز

- بیش از ۲ برابر سریعتر از اپل

- محیط گرا??یک جذاب و زیبا

- و....

 

 

 

 

لینک مستقیم دانلود:

 

 

Download GHASEDAK OS from SourceForge.net

 

 

تنظیم نوشته ها: آسان دانلود

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

Ubuntu همه چیزش خیلی بهتر از این هستش پشتیبانی بسیار عالی و یک عالمه نرم ا??زار و...

??قط Ubuntu :hd:

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...