رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
deltasina

سریال عمر گل لاله

پست های پیشنهاد شده

سریال عمر گل لاله داستان مناقشه بین دو خانواده هست (عمرگل لاله) اوایل داستان ثروتمند هستند و ر??ته ر??ته در آستانه ورشکسگی قرار می گیرند. خانواده Taşkıran Ailesi که در استابول هستند و ثروتمند و پدر خانواده خوب کار می کند تا اینکه پدر خانواده ??وت می کندو خانواده رو به زوال می رود.خانواده Ilgaz Ailes خانواده ای سنتی و محا??ظه کار که با عقاید خانواده اول مخال?? اند.

FunSara.Com-dc77f8796a.jpg

داستان سریال بدین گونه هست که داستان درباره جدال ناپایان دو خانواده ، یکی خانواده ای سرشناس و بسیار مو??ق که بتازگی از آنتالیا به استانبول آمده و دیگری نیز خانواده ای سرشناس اما در خطر ورشکستگی مالی. خانواده تاس***ان : خانواده ای با اصل و نسب ،با کلاس و پیچیده از استانبول است.بعد از مرگ پدر ، تجارت آنها با ناکامی مواجه میشود و این خانواده را تا مرز ورشکستگی پیش میبرد ولی مادر پرتوقع خانواده تمام تلاش خودش را میکند تا با دسیسه چینی، کلاس و ابهت خانواده را در مقابل دور و اطرا??یان ح??ظ کند .خانواده ایلگاز: خانواده محا??ظه کار از آنتالیا ست که در تجارت و بیزینس بسیار مو??ق هستند.مادر و عموی دمدمی مزاج و جاه طلب و البته پایبند به رسم و رسومات سنتی خانواده هر کاری میکنن تا اعضای خانواده را آنطور که دلشان میخواهد دور هم نگه دارن. عشق بین لاله ،دختر زومروت تاس***ان و سینار ،تنها پسر خانواده ایلگاز منجر به ازدواج مخ??یانه میشود واین مرزها را در خانواده ها از بین میبرد… داستانی پر از جدال و مشاجره، حقه ها و دسیسه ها…[GEM] در این میان خانواده ایلگاز سعی در تلاش هستند که پسر خود سینار را متوق?? کنند اما سینا مخ??یانه با لاله ازدواج می کنند.خانواده ایلگاز معتقد است که دختر خانواده تاس***ان برای پول و ثروت با سینار ازدواج کرده است و….در این پست از سایت تازه مجموعه عکس های زیبا را برای شما تهیه کرده ایم و همچنین در قالب اسلاید قرار داده ایم که به راحتی قابل دانلود می باشد.

دانلود

آهنگ متن

خلاصه قسمت آخر سریال عمر گل لاله: یه سری خلاصه از قسمت های اخر سریال لاله پیدا کردم. شخصیت های زیادی به سریال اضا??ه می شوند و لاله با کمال ناباوری می میرد و چنار با خواهر لاله دوست می شود و در این میان با دختران زیادی هم رابطه دارد. واقعا حرص منو این چنار در اورده این همه قربون صدقه لاله می ره بعد می ره با خواهرش دوست می شه و به اون پیشنهاد ازدواج می ده. لاله باردار می شه و مرتب با چنار و عموش دعوا دارن. لاله تصاد?? می کنه دکتر می گه باید یا جون بچه رو نجات بدن یا لاله رو . چنار می گه لاله اما در حین عمل مجبور می شن بچه رو نجات بدن و لاله می ره تو کما و بعد می میره بچه دختره و اسمش رو لاله می گذارند. و وقتی لاله می میره چنار مجبور می شه خودش بچه رو بزرگ کنه. دختر دیگه ای به داستان وارد می شه به نام توپراک که اون هم عاشق چناره و یسین و توپراک سر چنار با هم رقابت دارن. مثل اینکه چنار با توپراک اول ازدواج می کنه اما یشین همیشه اویزونشونه و عکاس ها از اونا عکس می گیرن در نهایت توپراک طلاق می گیره و چنار با یشین ازدواج می کنه.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...