رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
secret63

اخبار اپراتور سوم - رایتل (کلیه اخبار کوتاه و آموزشها و امکانات رایتل اینجا) Rightel News

پست های پیشنهاد شده

n00020248-b.jpg

 

لط??ا از این پس کلیه اخبار و اطلاعات و کدها و تر??ندها و سایر موارد مربوطه به سیم کارتهای اعتباری و دائمی رایتل و شرکت ارائه دهنده سرویس و... را در این تاپیک درج نمایید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سیم کارت دائمی

 

شما با خرید سیم کارت دائمی می توانید از خدمات گوناگون رایتل است??اده، و هزینه مربوطه را در پایان هر دوره پرداخت نمایید. با است??اده از سیم کارت دائمی رایتل برای نخستین بار در کشور، برقراری تماس تصویری و است??اده از اینترنت نسل سوم 3g امکان پذیر می باشد.

 

تماس تصویری

تماس تصویری، خدمتی جدید و منحصر به ??رد است که برای نخستین بار در کشور توسط رایتل عرضه می شود و به کمک آن طر??ین ارتباط می توانند در زمان تماس از طریق تل??ن همراه، علاوه بر تبادل صدا، تصویر مخاطب خود را نیز به صورت زنده روی ص??حه نمایش گوشی خود مشاهده نمایند. جهت است??اده از این خدمت، دستگاه تل??ن همراه شما باید قابلیت برقراری تماس تصویری را داشته باشد. با توجه به عدم امکان برقراری تماس تصویری در شبکه سایر اپراتورهای تل??ن همراه در ایران، است??اده از این خدمت ??قط در تماس با سایر مشترکان رایتل امکان پذیر است.

 

اینترنت پرسرعت نسل سوم (+hspa)

مشترکان سیم کارت های دائمی رایتل می توانند با دسترسی به اینترنت پرسرعت نسل سوم (3g) روی گوشی تل??ن همراه خود تجربه ای مت??اوت از اینترنت همراه داشته باشند. مهمترین ویژگی اینترنت نسل سوم در مقایسه با سایر ??ناوری های مخابراتی، عرضه خدمات پیوسته دیتا، همراه با سرعت بالا و در حین حرکت است. به این ترتیب به کمک سیم کارت های رایتل می توانید به آسانی و در همه جا به شبکه جهانی اینترنت متصل باشید.

 

خدمات پایه رایتل

هم اکنون، خدمات پایه رایتل، شامل تماس صوتی، پیامک و پیام چندرسانه ای (mms) است. ویژگی های منحصر به ??رد ??ناوری نسل سوم تل??ن همراه (3g) همچون بهبود کی??یت تماس ها، ا??زایش امنیت ارتباط، ا??زایش پهنای باند و کاهش تأخیر در برقراری ارتباط، سبب می شود خدمات پایه نیز با کی??یتی متمایز به مشترکان شبکه رایتل ارائه گردد.

همچنین سیم کارت های دائمی رایتل به همراه بسته های ویژه ای ارائه می گردند.

 

 

سیم کارت اعتباری

 

با خرید سیم کارت های اعتباری رایتل، شما می*توانید ابتدا به میزان دلخواه، اعتبار حساب سیم کارت خود را شارژ، و سپس به همان اندازه از خدمات شبکه رایتل است??اده نمائید. به این ترتیب، می توانید بر هزینه های ارتباطی خود، کنترل بهتری داشته باشید. با است??اده از این سیم کارت ها، به کلیه خدمات رایتل، از جمله تماس تصویری و اینترنت نسل سوم، دسترسی خواهید داشت.

مهمترین خدمات کنونی سیم کارت های اعتباری رایتل، به شرح زیر می*باشند:

 

تماس تصویری

تماس تصویری، خدمتی جدید و منحصر به ??رد است که برای نخستین بار در کشور توسط رایتل عرضه می شود و به کمک آن طر??ین ارتباط می*توانند در زمان تماس از طریق تل??ن همراه، علاوه بر تبادل صدا، تصویر مخاطب خود را نیز به صورت زنده روی ص??حه نمایش گوشی خود مشاهده نمایند. جهت است??اده از این خدمت، دستگاه تل??ن همراه شما باید قابلیت برقراری تماس تصویری را داشته باشد. با توجه به عدم امکان برقراری تماس تصویری در شبکه* سایر اپراتورهای تل??ن همراه در ایران، است??اده از این خدمت ??قط در تماس با سایر مشترکان رایتل امکان پذیر است.

 

اینترنت پرسرعت نسل سوم (hspa+)

مشترکان سیم کارتهای اعتباری رایتل می*توانند با دسترسی به اینترنت پرسرعت نسل سوم (3g) روی گوشی تل??ن همراه خود، تجربه*ای مت??اوت از اینترنت همراه داشته باشند. مهمترین ویژگی اینترنت نسل سوم در مقایسه با سایر ??ناوریهای مخابراتی، عرضه خدمات پیوسته دیتا، همراه با سرعت بالا و در حین حرکت است. به این ترتیب به کمک سیم کارتهای رایتل می*توانید به آسانی و در همه جا به شبکه جهانی اینترنت متصل باشید.

 

خدمات پایه رایتل

هم اکنون، خدمات پایه رایتل، شامل تماس تصویری، اینترنت پرسرعت نسل سوم (+hspa)، تماس صوتی، پیامک و پیام چندرسانه*ای (mms) است. ویژگیهای منحصر به ??رد ??ناوری نسل سوم تل??ن همراه (3g) همچون بهبود کی??یت تماسها، ا??زایش امنیت ارتباط، ا??زایش پهنای باند و کاهش تأخیر در برقراری ارتباط، سبب می شود خدمات پایه نیز با کی??یتی متمایز به مشترکان شبکه رایتل عرضه گردند.

 

[TABLE=class: cms_table_Tblnormal]

[TR=class: cms_table_Tblramezan-header]

نوع شارژ قیمت مالیات بر ارزش ا??زوده مبلغ اعتبار [/TR]

[TR]

[TD=align: center] شارژ 20.000 ریالی[/TD]

[TD=align: center] 20,000[/TD]

[TD=align: center] 952[/TD]

[TD=align: center] 19,048[/TD]

[/TR]

[TR=bgcolor: #f2f2f2]

[TD=align: center] شارژ 50.000 ریالی[/TD]

[TD=align: center] 50,000[/TD]

[TD=align: center] 2,381[/TD]

[TD=align: center] 47,619[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=align: center] شارژ 100,000 ریالی[/TD]

[TD=align: center] 100,000[/TD]

[TD=align: center] 4,762[/TD]

[TD=align: center] 95,238[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

کلیه مبالغ به ریال می باشند.

 

 

سیم*کارت دیتا

 

سیم*کارت دیتای رایتل، ویژه دسترسی به اینترنت پرسرعت و خدمات انتقال داده است و از قابلیت دریا??ت و ارسال پیام کوتاه نیز برخوردار می*باشد. این سیم*کارت، در انواع مودم های نسل سوم، رایانه*های شخصی و قابل حمل و انواع تبلت قابل است??اده، و تعر??ه خدمات اینترنت آن نیز مقرون به صر??ه*تر است. سیم*کارت دیتای رایتل، امکان بهره*مندی از خدمات اینترنت پرسرعت در حین حرکت را نیز در اختیار شما می*گذارد. این نوع سیم*کارت می*تواند تجربه سرعتی حداکثر تا 21 مگابیت بر ثانیه را برای کاربر به ارمغان آورد که تقریباً 100 برابر بیشتر از نسل های پیشین ??ناوری تل??ن همراه است.

سیم*کارت های دیتای رایتل، تنها به همراه بسته*های ویژه اینترنت پرسرعت ارائه می گردد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...