رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

حضور رايتل در نمایشگاه الکامپ

پست های پیشنهاد شده

رایتل، اولین اپراتور ارایه دهنده خدمات نسل سوم تل??ن همراه در ایران در هجدهمین دوره نمایشگاه الکامپ شرکت خواهد کرد.

 

در هجدهمین دوره نمایشگاه الکامپ برای اولین بار، ??ناوری نسل سوم تل??ن همراه در سالن 38 نمایشگاه بین‌المللی تهران در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گر??ت.

 

علاقه‌مندان می‌توانند ضمن بازدید از غر??ه رایتل، اطلاعات کاملی از محصولات و خدمات اولین اپراتور نسل سوم کشور دریا??ت کنند. در این غر??ه، اطلاعات جامعی درباره انواع محصولات و خدمات رایتل، شامل سیمکارت‌ها، خدمات پایه و ارزش ا??زوده، جشنواره ها، طرح‌ها و بسته‌ها در اختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد. نمایندگان شرکت ها و سازمان ها می‌توانند از انواع خدمات س??ارشی ویژه رایتل مطلع شوند.

 

همچنین به منظور آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با ??ناوری نسل سوم، در بخش‌های مختل?? رایتل، امکانات مشاهده انواع خدمات نوین ارزش ا??زوده نسل سوم از جمله پرتال محتوای چندرسانه‌ای، پرداخت همراه مبتنی بر ??ناوری nfc ??راهم است.

 

به علاوه علاقمندان به تماس تصویری، بازی های تعاملی و خدمات نسل سوم می‌توانند انواع خدمات رایتل از جمله اینترنت پرسرعت نسل سوم (3g) را به صورت عملی تجربه و آزمایش کنند.

 

در مدت برگزاری نمایشگاه الکامپ، کارگاه‌های آموزشی با موضوعات ??ن آوری های نسل سوم در قیاس با ??ن آوری نسل های پیشین، اکوسیستم، بازیگران و خدمات پهن باند نسل سوم، معر??ی توانمندی‌های بستر ارائه خدمات رایتل برگزار می شود.

 

تماس تصویری، خدمتی جدید و منحصر به ??رد است که برای نخستین بار در کشور توسط رایتل عرضه می شود و به کمک آن طر??ین ارتباط می توانند در زمان تماس از طریق تل??ن همراه، علاوه بر تبادل صدا، تصویر مخاطب خود را نیز به صورت زنده روی ص??حه نمایش گوشی خود مشاهده نمایند. همچنین مشترکین رایتل می توانند با دسترسی به اینترنت پرسرعت نسل سوم روی گوشی تل??ن همراه خود تجربه‌ای مت??اوت از اینترنت همراه داشته باشند.

 

مهمترین ویژگی اینترنت نسل سوم در مقایسه با سایر ??ناوری های مخابراتی، عرضه خدمات پیوسته دیتا، همراه با سرعت بالا و در حین حرکت است. در کنار خدمات عنوان شده، ??ناوری نسل سوم امکان است??اده از طی?? گسترده تری از خدمات ارزش ا??زوده (vas) همچون تلویزیون همراه، بانکداری همراه، خدمات مبتنی بر مکان و انواع امکانات تصویری را ??راهم می‌کند.

 

هجدهمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ از تاریخ 19 تا 22 آذر ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...