رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

معرفی جدیدترین خدمات بانکداری همراه توسط ایرانسل

پست های پیشنهاد شده

ایرانسل از آبان ۱۳۸۹ به عرضه خدمات حقیقی بانکداری همراه به مشترکین خود اقدام کرده است.

 

انجام خدمات بانکی ایمن ازطریق تل??ن همراه، همواره یکی از دغدغه‌های شبکه بانکی و اپراتورهای تل??ن همراه در کشور بوده که با است??اده از خدمات بانکداری همراه ایرانسل اماکن است??اده از این خدمات به صورت همیشگی و درهمه جا بدون نیاز به نرم‌ا??زار یا گوشی خاص میسر شده است.

 

کلیه مشترکین ایرانسل که دارای کارت‌های عضو شبکه شتاب بوده و رمز دوم کارت خود را نیز دریا??ت کرده‌اند، می‌توانند با است??اده از این سرویس و تنها از طریق گوشی تل??ن همراه خود و بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌ا??زار، نسبت به انجام امور بانکی از جمله خرید شارژ، پرداخت قبوض، اخذ موجودی حساب، انتقال وجه و خرید الکترونیکی کالا اقدام کنند.

 

 

 

7120ea9bfc.jpeg

 

 

مشترکین علاقه‌مند به است??اده از این سرویس می‌توانند یکی از کدهای دستوری #۷۲۰*،#۷۲۴*، #۷۳۳* ، #۷۴۷* و یا #۷۶۴* را که به ترتیب برای دسترسی به خدمات بانکداری همراه بانک‌های پاسارگاد، بانک سامان، خدمات پرداخت پرشین سوئیچ، پست بانک ایران و بانک گردشگری در نظر گر??ته شده را از تل??ن همراه خود شماره‌گیری کرده و از خدمات این سرویس جهت پرداخت قبوض و خرید شارژ بهره‌مند شوند.

 

براساس این گزارش، است??اده از کدهای دستوری این بانک‌ها به معنی وجود محدودیت در بانک صادرکننده کارت جهت است??اده از این خدمات نیست چراکه به این منظور تنها لازم است کارت مورد است??اده توسط مشترک عضو شبکه شتاب باشد.

درمرحله بعد و با توجه به راهنمایی های گام به گام هریک از پنج درگاه مورد اشاره، مشترکین می‌توانند به سادگی از خدمات این بانکها بهره ببرند و برای انتخاب منوهای مختل?? نیز تنها کا??یست شماره منو را در پاسخ شماره‌گیری کنند تا علاوه بر است??اده از خدماتی چون خرید شارژ، پرداخت قبوض، اخذ موجودی حساب و خرید الکترونیکی کالا، از خدمات دیگری از قبیل حذ?? کارت، مسدود کردن حساب، ویرایش پرو??ایل و مشاهده گزارش پرداخت‌ها نیز بهره مند شوند.

خدمات بانکداری ایرانسل

یکی از مهمترین مزایای است??اده ازخدمات بانکداری همراه ایرانسل عدم نیاز به نصب هیچ گونه نرم ا??زار و اعمال هیچ تغییری در تنظیمات پیش ??رض گوشی تل??ن همراه اعلام شده است. همین موضوع موجب شده تا امکان ارائه این خدمت برای تمامی گوشی‌های تل??ن همراه از قدیمی‌ترین مدل گوشی‌های موبایل تا پیشر??ته‌ترین آنها ممکن شود.

همچنین با توجه به اینکه است??اده از این سرویس هیچ هزینه‌ای برای مشترکین علاقه‌مند به است??اده از آن ندارد، مشترکین می توانند چندین کارت بانکی خود را به یک سیم کارت متصل و از خدمات بانکداری همراه ایرانسل از طریق کارتهای بانکی‌شان است??اده کنند.

علاوه براین جهت عضویت دراین سرویس نیازی به مراجعه حضوری به بانک و یا شرکت نیز وجود ندارد که به سهل الوصول بودن دسترسی مشترکین به این خدمت جدید ایرانسل کمک شایانی کرده است.

مشترکین ایرانسل توجه داشته باشند که تنها راه ورود به سیستم خدمات بانکداری همراه ایرانسل، است??اده از کدهای دستوری بانکهای پاسارگاد، گردشگری، سامان، ارائه دهنده خدمات پرداخت پرشین سوئیچ و پست بانک ایران است. بنابراین دریا??ت پیامک هایی ازمنابع نامعلوم درارتباط با این سرویس همگی غیرمعتبر خواهند بود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...