رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

اعلام ممنوعیت تبلیغات رایتل در صدا و سیما

پست های پیشنهاد شده

خبرگزاری ??ارس: یک مقام مسئول وزارت ارتباطات با اشاره به اینکه صدا و سیما پخش برودکست صوت و تصویر را در انحصار خود می‌داند، از پخش تبلیغات اپراتور سوم تل??ن ‌همراه ممانعت می‌کند.

 

نزدیک به یک سال از ورود اپراتور سوم تل??ن‌ همراه به بازار موبایل ایران می‌گذرد و در آستانه یک سالگی این اپراتور، از پخش تبلیغات آن در صدا و سیما ممانعت می‌شود.

 

این در حالی است که در ابتدای راه‌اندازی رایتل، تبلیغات این اپراتور از تلویزیون پخش می‌شد و مطرح شدن طرحی که در آن انحصار پخش برودکست صوت و تصویر در اختیار سازمان صدا و سیما قرار می‌داد، مسیر رایتل را تغییر داد.

 

یک مقام مسئول وزارت ارتباطات اظهار داشت: از آنجا که سازمان صدا و سیما پخش برودکست صوت و تصویر را در انحصار خود می‌داند، ??عالیت رایتل را که قرار است امکان مکالمه صوتی و تصویری با سرعت بالا را ??راهم ‌کند، تداخل با اختیارات خود تلقی می‌کند.

 

وی گ??ت: بر اساس این اعتقاد نیز مانع از پخش تبلیغات اپراتور سوم از تلویزیون می‌شود؛ در حالی که هم‌اکنون تبلیغات دو اپراتور اول و دوم تل??ن ‌همراه،‌ به و??ور از تلویزیون پخش می‌شود.

 

وی ادامه داد: این اختلا?? بین مسئولان رایتل و سازمان صدا و سیما همچنان نیز ادامه دارد. در این بین مدیران رایتل برای حل این موضوع، در حال رایزنی با مسئولان صدا و سیما هستند و طی نامه‌ای این موضوع را به اطلاع سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی رسانده‌ و از آنها برای حل این موضوع درخواست کمک کرده‌اند.

 

وی تصریح کرد: رایزنی مدیران رایتل و مسئولان رگولاتوری با مدیران صدا و سیما برای حل این موضوع هنوز ادامه دارد و تاکنون رایتل مجوز پخش دوباره تبلیغات در تلویزیون را بدست نیاورده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...