رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

امکان بهره‌مندی مشترکان همراه اول از خدمات «جیرینگ»

پست های پیشنهاد شده

با مجوز بانک مرکزی، امکان مدیریت امور مالی بر بستر تل??ن همراه «جیرینگ» برای مشترکان همراه اول ??راهم شد.

جیرینگ سامانه مدیریت امور مالی است که از آن می‌توان برای انتقال پول،خرید شارژ سیم‌کارت اعتباری، پرداخت قبوض،خرید و سایر امور مالی روزمره بر بستر تل??ن همراه است??اده کرد.

 

 

 

IMAGE634889484778951250.jpgIMAGE634889484778951250.jpg

 

 

این سامانه مخصوص مشترکین همراه اول بوده و برای است??اده از آن نیازی به داشتن حساب بانکی،گوشی هوشمند و یا نصب نرم ا??زار خاص بر روی تل??ن همراه نیست.

 

 

مشتریان جیرینگ می‌توانند در سه بخش از خدمات بانکی و پرداخت همراه است??اده کنند، دسته نخست کسانی هستند که کارت بانکی عضو شبکه شتاب دارند و می‌خواهند در هر لحظه از شبانه روز، از خدمات پرداخت همراه بهره‌مند شوند، این ا??راد، مشتریان خدمت جیرینگ کارت هستند.

دسته دوم ا??رادی هستند که در یکی از بانکهای طر?? قرارداد جیرینگ، حساب دارند و برای انجام امور مالی و بانکی خود از خدمات همبانک است??اده می‌کنند.

دسته سوم، مخصوص ا??رادی است که یا حساب بانکی ندارند و یا دسترسی مناسبی به شبکه بانکی ندارند و مستقیماً با شارژ کی?? پول همراه خود برای انجام خدمات پرداخت خرد از قبیل خرید شارژ اعتبار، پرداخت قبوض، انتقال وجه، پرداخت بلیت اتوبوس، کارت‌های مترو، پارکومتر است??اده می‌کنند.

برای است??اده از این خدمات، نیازی به مراجعه حضوری به بانک‌ها نیست و کلیه این امکانات در بستر USSD همراه اول و با شماره گیری کد #۱۲۳* ارائه می‌شود.

مجوز واریز وجه به کی?? پول الکترونیکی از بانک مرکزی دریا??ت شده و مشتریان جیرینگ می‌توانند با وجه جیرینگی کی?? پول خود از خدمات پرداخت همراه از قبیل خرید شارژ آنی (Top up) سیم کارتهای اعتباری همراه اول برای خود و دیگران، پرداخت قبوض تل??ن همراه (بدون نیاز به وارد کردن شناسه قبض و پرداخت) و انتقال وجه به حساب جیرینگی دیگران، بهره مند شوند.

خرید شارژ آنی (بدون نیاز به وارد کردن پین) و انتقال شارژ به دوستان در تمام ساعات شبانه روز، از جمله خدمات جذاب کی?? پول همراه است.

پرداخت قبض تل??ن همراه خود و دیگران، بدون نیاز به وارد کردن شناسه قبض و پرداخت از جمله خدمات ویژه کی?? پول همراه جیرینگ است. اگر قصد پرداخت قبض دیگر دوستانی که حتی عضویت جیرینگ را ندارند، داشته باشد؛ می‌توانند صر??اً با وارد کردن شماره آن شخص، قبض وی را پرداخت نمایید.

سق?? موجودی کی?? پول جیرینگ، یک میلیون تومان درنظر گر??ته شده و وجه جیرینگی، صر?? خرید شارژ، پرداخت قبض و سایر عملیات جیرینگی خواهد شد.

در حال حاضر ۳۳ میلیون کاربر در جیرینگ عضو هستند. بخشی از این مشتریان، مشترکین اعتباری همراه اول هستند که از خدمات شارژ آنی اعتبار و پین ۱۰۰۰ تومانی است??اده کنند.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...