رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

عرضه نانو سیم‌ کارت برای اولین بار در ایران

پست های پیشنهاد شده

همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران تلکام۲۰۱۲ و برای نخستین بار در ایران و همگام با آخرین ??ناوری‌های روز دنیا، ایرانسل اقدام به عرضه “نانوسیم‌کارت??? به عنوان نسل جدید سیم‌کارت‌ها، به کاربران نسل تازه ابزارهای ارتباطی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نانوسیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل همزمان با نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۲ از طریق وب سایت رسمی ایرانسل به نشانی ص??حه اصلی به متقاضیان عرضه خواهد شد.

 

 

 

image0013.jpg

 

این سیم‌کارت‌های نسل جدید با قیمت ۶ هزار تومان بهای سیم‌کارت، به همراه ۱۰هزار تومان اعتبار اولیه ارائه می‌شوند که با احتساب ۴هزار تومان حق الزحمه شرکت پست جهت تحویل در محل سکونت مشترک، دریا??ت مدارک و تکمیل ثبت نام، در مجموع ۲۰هزار تومان هزینه خواهد داشت.

 

بهای سیم کارت‌های معمولی ایرانسل شامل هیچگونه تغییری نمی‌شود. همچنین مشترکین ایرانسل که دارای نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی بوده ولی پیش از این، یکی از سیم کارت‌های معمولی ایرانسل را خریداری کرده اند هم می‌توانند از طریق مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل، برای تغییر سیم کارت خود درخواست داده و نانوسیم ایرانسل تهیه کنند.

است??اده از نسل جدید گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی، مستلزم دارا بودن سیم‌کارت‌های ویژه این دستگاه‌ها در سایز کوچکتر می‌باشد. “میکروسیم??? ایرانسل، پیش از این در اندازه کوچک و سازگار با گوشی‌ها و ابزارهای ارتباطی نسل جدید همچون iPad و iPhone به کاربران ??ناوری‌های جدید عرضه شده بود. اکنون ایرانسل با عرضه نانو سیم کارت، به عنوان جدیدترین نسل سیم کارت های ویژه تل??ن‌ها و تبلت‌های پیشر??ته، به نیاز کاربران این ابزارها پاسخ داده است.

براساس این گزارش، این نوع سیم کارت، ۴۰ درصد کوچکتر از میکروسیم بوده و دارای ابعاد ۱۲٫۳ میلیمتر (طول) در ۸٫۸ میلیمتر (عرض) و با ضخامت ۰٫۶۷ میلیمتر است.

پیش از این با کم شدن حجم سیم کارت‌ها، میکروسیم به عنوان یک سیم کارت کوچکتر برای گوشی و تبلت های پیشر??ته به بازار تکنولوژی عرضه شده بود اما در نانو سیم کارت، ضخامت نیز تغییر یا??ته و در مقایسه با میکرو سیم کارت، نانو سیم ۱۵ پیکوسانتیمتر نازک تر شده است.

ایرانسل از ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه سالی جاری و در سالن اختصاصی ۲۷ محل دائمی برگزاری نمایشگاههای بین المللی تهران، جدیدترین محصولات و خدمات خود را به همراه راهکارهای منحصر به ??رد سازمانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه ایران تلکام۲۰۱۲ معر??ی خواهد کرد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...