رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

ارسال اس ام اس رایگان از طریق سیم کارت مجازی

پست های پیشنهاد شده

محققان ان??ورماتیک دانشگاه خوارزمی مو??ق به طراحی نرم‌ا??زاری شدند که به کاربران امکان می‌دهد با نصب آن بر روی تل??ن همراه خود به یکدیگر «اس‌ام‌اس» رایگان بدهند.

 

مسعود جلالی، مبتکر این نرم‌ا??زار گ??ت: سیم کارت مجازی برنامه‌ای است که روی گوشی موبایل نصب می‌شود و به کاربر امکان می‌دهد به ا??رادی که آنها هم سیم کارت مجازی را ??عال کرده‌اند، اس‌ام‌اس رایگان ارسال کند.

 

وی تصریح کرد: این برنامه محدود به دو ن??ر نیست و سیم کارت مجازی با ترکیب پروتکل‌های جدید GSM و GPRS و الگوریتم پایین آوردن هزینه ابداعی خود این امکان را ??راهم کرده که تمامی کسانی که از این نرم ا??زار است??اده می‌کنند، بتوانند به یکدیگر اس‌ ام‌ اس ب??رستند.

 

جلالی خاطرنشان کرد: در داخل محیط سیم کارت مجازی موبایل خود می‌توانید عکس یا ??یلم مورد علاقه خود را انتخاب کرده و به راحتی و با هزینه بسیار ناچیز آن را به دوستان خود در هر کجا ارسال کنید. البته الگوریتم به کار گر??ته شده در سیم کارت مجازی این امکان را می‌دهد که تمامی این ارسال‌ها با یک دهم هزینه واقعی انجام شود و نیازی به ??عال‌سازی MMSهم نباشد.

 

جلالی ادامه داد: مجانی کردن امکان تایید رسید پیام (Delivery) در گوشی‌های ??عال، ??شرده‌سازی بالقوه و بسیار زیاد حجم متن smsها برای صر??ه‌جویی بیشتر هزینه‌ها، نبودن محدودیت پارت در sms‌ها و mmsها، امکان ارسال و دریا??ت تصویر و ویدئو در هر کجا و سازگاری با تمامی گوشی‌های موبایل از جمله امکانات سیم کارت مجازی است.

 

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...