رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

جدیدترین قیمت سیم کارت همراه اول در بازار

پست های پیشنهاد شده

طی دو ه??ته گذشته برخی ??روشندگان بازار تل??ن همراه معتقد بودند که بازار سیم‌کارت بی‌تغییر مانده است اما این روزها به گ??ته ??عالان، بازار سیم‌کارت در مقایسه با روزهای پیش پررونق‌تر شده است

یکی از ??روشندگان و کارشناسان بازار سیم‌کارت و تل??ن همراه از وضعیت خوب این روزهای بازار سیم‌کارت صحبت کرد و ا??زود: چنانچه قیمت تل??ن همراه به دلیل وارداتی بودنش بستگی به نرخ ارز دارد، اما قیمت سیم‌کارت نیز با ا??زایش ۱۰ درصدی رو‌به‌رو بوده است و از این رو در ه??ته‌های اخیر با نوسانات و ا??زایش قیمت در بازار مواجه بودیم.

 

 

 

n00003152-b.jpg

 

وی بیان کرد: ا??زایش قیمت سیم‌کارت در بازار که در روزهای گذشته شاهد آن بودیم و می‌توان از جمله آن‌ها به قیمت خط کارکرده همراه اول با کد ۱ با توجه به رند بودن شماره از یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به بالا اشاره کرد. کد ۲ کارکرده از ۸۵۰ هزار تومان به بالا و کد ۲ سیم‌کارت ص??ر از یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومان به بالا ??روخته می‌شود.

 

همچنین سیم‌کارت ص??ر کد ۳ اکنون کمتر در بازار یا??ت می‌شود اما قیمت کارکرده این خط از ۶۰۰ هزار تومان به بالا است. سیم‌کارت کد ۴ و کد ۵ ص??ر از ۴۴۰ هزارتومان به بالا ??روخته می‌شود.

سیم کارت کد ۶ ص??ر از ۳۸۰ هزار تومان به بالا، کد ۷ ص??ر از ۳۵۰ هزار تومان به بالا و کد ۸ ص??ر از ۳۱۰ هزار تومان به بالا در بازار موجود است.

سیم‌کارت‌های ایرانسل نیز به روال قبل که با سیم کارت هدیه به مبلغ ۵ هزار تومان به ??روش می‌ر??ت، دربازار موجود است و اما اکنون ??روش سیم کارت تالیا به گ??ته ??عالان بازار دارای رکود است. سیم کارت‌های اعتباری همراه اول نیز به مبلغ ۲۰ هزار تومان به ??روش می‌رود.

برخی ??روشندگان میگویند با توجه به ا??زایش قیمت‌های بازار داخلی وضعیت بازار سیم کارت چندان بد نیست و برخلا?? پیش بینی خرید و ??روش به نسبت خوب است و در مواقعی شاید ا??زایش حجم تقاضا کمک خوبی به بازار داشته است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...