رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

هر آنچه که باید در مورد سیم کارتهای رایتل بدانید

پست های پیشنهاد شده

1. سیم کارتهای رایتل در چند نوع عرضه می گردند؟

سیم کارتهای رایتل، سه نوع دائمی، اعتباری و دیتا هستند.

 

سیم کارت دائمی

دارندگان سیم کارتهای دائمی رایتل می توانند از انواع خدمات آن، شامل تماس تصویری، تماس صوتی، اینترنت پرسرعت و ... است??اده، و هزینه آن را در پایان هر دوره با دریا??ت صورتحساب پرداخت نمایند. همچنین طرحها و بسته های تشویقی خاصی، ویژه این مشترکان تنظیم می شوند.

 

سیم کارت اعتباری

مشترکان این نوع سیم کارتها، با خرید کارت شارژ، می توانند تا سق?? اعتبار موجود از خدمات شبکه رایتل است??اده نمایند. جزئیات طرحهای تشویقی مخصوص این مشترکان در زمان تحویل سیم کارت از طریق رسانه ها و وب سایت رایتل اعلام خواهد شد.

 

سیم کارت دیتا

این سیم کارتها ویژه دسترسی به خدمات دیتا و اینترنت پرسرعت هستند و قابلیت برقراری تماس صوتی را ندارند. دارندگان سیم کارتهای دیتا، می توانند به صورت سیار با است??اده از دستگاه های مختل?? مانند انواع تبلت، لپ تاپ و مودمهای قابل حمل با قابلیت اتصال به شبکه نسل سوم، از اینترنت پر سرعت است??اده نمایند. این سیم کارتها از قابلیت ارسال و دریا??ت پیام کوتاه (SMS) نیز برخوردار می باشند.

هم اکنون، ??قط سیم کارتهای دائمی و دیتای رایتل عرضه می شوند.

 

2. ثبت نام به چه معناست؟

با انجام ثبت نام، مشخصات متقاضیان دریا??ت سیم کارتهای رایتل، ثبت می شود. واگذاری سیم کارت، پس از تکمیل ثبت نام و پرداخت هزینه مربوطه انجام خواهد شد.

 

3. خرید آنلاین چیست؟

در مواردی که رایتل امکان ثبت نام و پرداخت همزمان هزینه را ??راهم آورده باشد، متقاضیان می توانند سیم کارت دلخواه خود را در یک مرحله خریداری نمایند.

 

4. پیش شماره های رایتل چیست؟

پیش شماره سیم کارتهای دائمی رایتل، 0920 و پیش شماره سیم کارتهای دیتا، 0921 است.

 

5. آیا امکان انتخاب شماره دلخواه وجود دارد؟

خیر. در مرحله کنونی ثبت نام، شماره متقاضیان از سوی رایتل اختصاص داده می شود.

 

6. هر متقاضی چند سیم کارت می تواند خریداری نماید؟

هم اکنون، هر ??رد با کد ملی خود ??قط می تواند یک سیم کارت دائمی و یک سیم کارت دیتا خریداری نماید.

 

7. در صورتی که متقاضی به شماره ویژه ای نیاز داشته باشد چه مراحلی را باید طی کند؟

در این مرحله از ثبت نام، شماره های ویژه عرضه نمی شوند. زمان و چگونگی عرضه این شماره ها از طریق رسانه ها و وب سایت رایتل اعلام خواهد شد.

 

8. آیا جهت انجام ثبت نام باید مبلغی پرداخت شود؟

جهت ثبت نام از طریق وب سایت رایتل هیچ هزینه ای اخذ نمی گردد.

 

9. آیا برای خرید آنلاین باید مبلغی پرداخت شود؟

بلی. در صورتی که امکان خرید داشته باشید، قیمت سیم کارت و مالیات بر ارزش ا??زوده را باید بپردازید.

 

10. چگونه می توان اطمینان پیدا کرد که ثبت نام به صورت کامل انجام شده است؟

با انجام ثبت نام اینترنتی یک ص??حه شامل کد پیگیری و مشخصات متقاضی نمایش داده خواهد شد. این مدرک در مرحله بعد و جهت تکمیل ثبت نام ضروری است.

 

11. ??رآیند واگذاری سیم کارتها به چه صورت است؟

پس از ثبت نام، از طریق ایمیل و یا SMS از متقاضی درخواست می شود که جهت تکمیل ثبت نام و پرداخت هزینه اقدام نماید. در این مرحله تحویل سیم کارتها براساس اولویت تکمیل ثبت نام انجام خواهد شد.

 

12. به مشتركين سيم كارتهاي دائمي چه خدماتی ارائه می شود؟

هم اکنون تمام خدمات پایه نسل سوم به شرح زیر به مشترکان عرضه می شوند و خدمات نوین ارزش ا??زوده نسل سوم به مرور به مجموعه خدمات رایتل اضا??ه خواهند شد.

تماس تصویری

تماس صوتی

ارسال و دریا??ت پیام چند رسانه ای

ارسال و دریا??ت پیام کوتاه

اینترنت پرسرعت در حین حرکت نسل سوم (+HSPA)

 

13. چه ت??اوتی میان خدمات و امکانات رایتل با سایر اپراتورهای داخل کشور وجود دارد؟

رایتل تنها عرضه کننده خدمات نسل سوم تل??ن همراه در کشور است. از برتریهای نسل سوم نسبت به نسلهای پیشین تل??ن همراه می توان به نکات زیر اشاره نمود:

کی??یت بالا در عرضه خدمات پایه مانند: تماس صوتی، پیام کوتاه و پیام چندرسانه ای، به دلیل است??اده از جدیدترین ??ناوریهای مخابراتی

اینترنت پرسرعت نسل سوم (+HSPA) با قابلیت است??اده در حین حرکت

تماس تصویری

امکان عرضه انواع خدمات نوین ارزش ا??زوده و کاربردی بر بستر تل??ن همراه

 

14. آیا امکان است??اده از امکانات نسل سوم در هر نوع از گوشیهای موجود در بازار، وجود دارد؟

خیر ، تنها در گوشیهایی که قابلیت است??اده از ??ناوری نسل سوم را دارند، ممکن است.

 

15. آیا می توان همراه با سیم کارت، گوشی تل??ن همراه مناسب را نیز خریداری و دریا??ت نمود؟

هم اکنون ??قط سیم کارت رایتل به متقاضیان عرضه می شود ولی با گشایش مراکز ??روش رایتل، گوشیها و دستگاه هایی با قابلیت است??اده از ??ناوری نسل سوم نیز عرضه خواهند شد.

 

16. هزینه است??اده از خدمات رایتل چگونه است؟

هزینه است??اده از خدمات رایتل در ص??حه تعر??ه های خدمات ??هرست شده است.

 

17. شبکه رایتل تاکنون در چه شهرهایی راه اندازی شده است ؟

شبکه رایتل در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، شیراز، و مشهد راه اندازی شده است.

 

18. آیا امکان است??اده از سیم کارتهای رایتل درتمامی نقاط کشور وجود دارد؟

هم اکنون، شبکه رایتل در شهرهای تهران، کرج، شیراز، و مشهد راه اندازی شده است و به تدریج و مطابق با برنامه مشخص شده در پروانه اپراتوری اعطایی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این شبکه به تمامی کشور گسترش خواهد یا??ت. اطلاعات ت??صیلی در این زمینه بزودی ارائه خواهد شد.

 

19. پوشش شبکه رایتل در سطح کشور (شهرستانها، روستاها، و راهها) چقدر طول خواهد کشید؟

در ابتدا تمرکز بر روی پوشش جمعیتی است و در ??ازهای بعدی روی پوشش جغرا??یایی خواهد بود.

 

20. آیا امکان ثبت نام و خرید برای ??رد متقاضی در هر شهری وجود دارد؟

خیر. دراین مرحله ??قط از ساکنان شهرهای شیراز و مشهد ثبت نام به عمل می آید. برای ساکنان شهرهای تهران و کرج، امکان خرید آنلاین ??راهم شده است.

 

21. آیا برای ثبت نام سیم کارت محدودیت سنی وجود دارد؟

بلی. متقاضی باید 18 سال تمام داشته باشد.

 

22. چگونه می توان اطلاعات بیشتری در مورد رایتل کسب کرد؟

در حال حاضر از طریق تماس با مرکز خدمات مشتریان به شماره 2920 (021) و یا با مراجعه به بخش راهنمایی وب سایت رایتل به آدرس رایتل می توان اطلاعات بیشتری بدست آورد.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...