رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

سیم‌کارتهای ایرانسل در هواپیما هم آنتن می‌دهند

پست های پیشنهاد شده

با پیوستن هواپیماهای 13 شرکت بین‌المللی هواپیمایی دیگر به "خدمات رومینگ ایرانسل در آسمان"، سیم‌کارت‌های ایرانسل در پروازهای 15 شرکت هواپیمایی آنتن می‌دهند.

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، امکان است??اده از سیم‌کارت‌های ایرانسل در طول پروازهای بین‌المللی برای اولین بار در بین اپراتورهای تل??ن همراه کشور و همگام با روندهای جهانی ممکن شده و در حال حاضر امکان است??اده از سیم‌کارت‌های ایرانسل در صدها مسیر هوایی بین المللی پانزده شرکت هواپیمایی جهان ??راهم شده است.

 

براساس این گزارش، در حال حاضر امکان است??اده از سیم‌کارت‌های ایرانسل در صدها مسیر هوایی بین‌المللی شرکت‌های هواپیمایی

 

نیوزلند، اتحاد امارات، مصر، عمان‌، رویال اردن، BA انگلستان، TAM برزیل، خطوط هوایی امارات، هنگ کنگ، سنگاپور، لیبی، عربستان سعودی، قطر، تایلند و مالزی ??راهم شده است.

 

مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل برای ??عال‌سازی و است??اده از سرویس رومینگ سیم‌کارت خود، لازم است با مرکز خدمات مشترکین ایرانسل به شماره ٧٠٠ برای تماس از خطوط ایرانسل و ٠٩٣٧٧٠٠٠٠٠٠ برای تماس از سایر خطوط تماس بگیرند و کلیه اطلاعات لازم را دریا??ت نمایند. ??عال‌سازی خدمات رومینگ بین الملل برای مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۱۱* از خط ایرانسل مورد نظر ممکن است.

 

اطلاعات بیشتر در خصوص شبکه گسترده رومینگ سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل در وب سایت رسمی این شرکت به نشانی ص??حه اصلی قابل مشاهده است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...