رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

این پیامک‌ ها خواب را از مشترکان می‌ رباید

پست های پیشنهاد شده

خبرگزاری ایسنا:
هر از چند گاهی دستگاه تل??ن همراه ما پیامک‌هایی تحت عنوان "??ال " یا "آیه" یا شرکت در مسابقه‌ای که همزمان با مناسبتی مطرح می‌شود، دریا??ت می‌کند، ??رستنده این پیامک‌ها دو سامانه همراه اول و ایرانسل هستند، پذیرش این نوع پیامک‌ها همان و درد سرهای بعد از آن، همانا.

زهیر قاضی‌زاده، یکی از شهروندان در ایلام که یکی از شرکت‌کنندگان در خدمات همراه اول موسوم به ??ال و آیه است گ??ت: برای شرکت در این خدمات همراه اول پیامکی ارسال کردم، خوشبختانه هر روز هم ??ال مرا می‌??رستند هم آیه‌ای کریمه را.

 

اینکه اطلاعات ما با کمترین هزینه یعنی هر پیامک 50 ریال ا??زایش پیدا کند بسیارکار بجا و مناسبی است?? اما زمان ارسال این پیامک‌ها خیلی جالب توجه است.

 

وی تأکید کرد: متأس??انه برخی از این اس، ام، اس‌هایی که به نام همراه اول یا ایرانسل ارسال می‌شوند زمان مشخصی كه ندارد هیچ، بلکه بعضا شاهد آن هستیم که بعد از نیمه‌های شب این خدمات براي ما ارسال می‌شود.

 

یکی دیگر از مشترکین خدمات همراه اول در ایلام با گلایه از روند ارسال اینگونه اس، ام، اس‌ها اظهار کرد: گاهي اوقات پیامک‌های خدمات همراه اول بعد از ساعت يك بامداد دریا??ت می‌شوند.

 

حوریا زینی‌وند اضا??ه کرد:شب گذشته یکی از پیامک‌های خدمات دهنده همراه اول در ساعت دو بامداد ارسال شده بود که باعث بیداری من از خواب و ایجاد دلهره شد.

 

وی اظهار کرد:مجبورم بخاطر اینگونه اس، ام، اس‌های نابهنگام تل??ن همراه خود را از ساعت‌های اولیه شب خاموش کنم.

 

درباره چگونگی ارسال چنین پیامک‌هایی کارشناس مسوول ارتباطات شرکت مخابرات استان ایلام به خبرنگار ایسنا با تایید این رویه، گ??ت: متأس??انه این کار در حال ات??اق است.

 

مهندس "شعبان طاهری" اضا??ه کرد:تنظیم اینگونه پیامک‌ها در اختیار شرکت ارتباطات سیار در مرکز است وما در ایلام به عنوان نماینده مشغول هستیم.

 

وی ا??زود: اینگونه پیامک‌ها به صورت حجمی طی چند ساعت برای مشترکین ارسال می‌شوند، بنابراین شرکت ارتباطات سیار متولی ??عالیت همراه اول و ایرانسل باید با تنظیم ساعت، کاری کند که این خدمات در شرایطی مناسب‌تری برای مخاطبان خود ارسال شود.

 

طاهری با بیان اینکه بعضی از شرکت‌های بازاریاب نیز دست به چنین کاری می‌زنند، گ??ت: امکان برخورد با اینگونه شرکت‌های خصوصی بازاریاب که وقت وبی‌وقت اقدام به ارسال خدمات خود بر روی تل??ن همراه مشترکین ارتباطات سیار می‌کنند، وجود دارد.

 

وی اضا??ه کرد:درهر شرایطی ارسال حجمی وگروهی پیامک‌ها که معمولا در پروسه زمانی خاصی مثلا 5ساعته به جریان می‌ا??تد قابل تنظیم است.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...