رفتن به مطلب
انجمن پی سی دی
Feisal

فروش سیم‎کارت رایتل به قیمت یک میلیون و 200 هزار تومان

پست های پیشنهاد شده

??عالان بازار سیم کارت می­‎گویند یک شماره رند دائمی رایتل که با احتساب مالیات 126 هزار تومان قیمت دارد به مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان ??روخته شده است. همین حالا در بازار می­‎توان سیم کارت‎­هایی با شماره‎­های رند پیدا کرد که یک میلیون تومان قیمت دارند.

 

به گزارش سیتنا، بالاخره ات??اق ا??تاد؛ تهرانی­‎هایی که در دور دوم پیش ثبت نام سیم کارت‎های اپراتور سوم ??رم پر کرده بودند، شب گذشته با پیام ویژه‎ی رایتل روبه رو شدند. در این نامه‎ی الکترونیکی که به ایمیل متقاضیان ارسال شد، از آنها دعوت شده بود با مراجعه به سایت رسمی این اپراتور مراحل ثبت نام خود را تکمیل کنند. این یعنی بازگشایی دروازه­‎های ورورد به نسل جدید ارتباطات تل??نی در ایران؛ که پیش از این تنها متقاضیان ساکن استان البرز در شهرستان کرج مو??ق شده بودند طعم جدید ارتباطات را مزه کنند.

 

* «متقاضی گرامی! با سلام و احترام! م??تخریم به اطلاع شما برسانیم که شما از متقاضیانی هستید که جهت دریا??ت سیم­‎کارت رایتل انتخاب شده اند. برای این کار به سایت ما به آدرس رایتل بروید و بر روی گزینه‎ی تکمیل ثبت نام کلیک نمایید و مراحل آن را با انتخاب­‎های صحیح طی نمایید.»

 

محتوای خبر خوشحال کننده‎ی رایتل که روی آدرس ایمیل متقاضیان ارسال شده به همین سادگی است. مراحل بعدی هم کاملا ساده هستند. با ورود به سایت رسمی اپراتور سوم و کلیک روی گزینه تکمیل ثبت نام تنها پنج قدم تا تکمیل ثبت نام باقی می­‎ماند.

 

ه??ت صبح نوشت: در ابتدا باید اطلاعات ثبت نامی شامل آدرس پستی و شماره­‎های تماس را بازبینی کنید. همان­طور که قبلا اعلام شده بود «سیم کارت­‎های دیتا صر??ا در قالب بسته‎های خاص اینترنت پرسرعت ارائه می­‎شوند.»

 

در این مرحله از ثبت نام وقت ان رسیده تا معنای درست جمله قبلی را به شکل دقیق­‎تری درک کنیم. قضیه خیلی ساده است. سیم­‎کارت‎های دیتای رایتل که خیلی ها ??کر می­‎کردند 20 هزار تومان قیمت دارند حالا با احتساب هزینه‎ی «بسته­‎های خاص اینترنت» و پس از کسر تخ??ی?? 10درصدی جشنواره رایتل 74655 تومان خرج روی دست متقاضی می­‎گذارند.

 

برای پرداخت این مبلغ شما مختار هستید تا از بین روش مراجعه حضوری به شعب بانک یا پرداخت آنلاین از طریق کارت­های عضو شتاب دست به انتخاب بزنید، با کلیک روی گزینه اتمام عملیات خرید، سیستم اعلام می­‎کند که سیم کارت حداکثر ظر?? سه روزکاری به آدرس متقاضی ارسال خواهد شد. تکمیل ثبت نام سیم­‎کارت‎های دائمی مراحلی تقریبا مشابه سیم­‎کارت‎های دیتا دارد.

 

* بعد از کرجی­‎ها حالا نوبت به ساکنان تهران رسیده تا نسل سوم سیم‎­کارت‎های تل??ن همراه را تجربه کنند. با این حال هنوز برای اظهار نظر درباره کی??یت خدمات رایتل زود است اما نکته عجیب شور و هیجانی است که بازار سیم­‎کارت‎های رایتل در همین مدت زمان کوتاه تجربه کرده است.

 

متقاضیانی که در دوره اول پیش ثبت نام زرنگی به خرج دادند و اقدام به ثبت شماره دلخواه کردند حالا احساس خوشبختی می­‎کنند.آنها می­‎توانند شماره­‎های رند خود را حتی تا 10 برابر قیمت واقعی سیم کارت به ??روش برسانند.

 

??عالان بازار سیم کارت می­‎گویند یک شماره رند دائمی رایتل که با احتساب مالیات 126 هزار تومان قیمت دارد به مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان ??روخته شده است. همین حالا در بازار می­توان سیم کارت‎­هایی با شماره‎­های رند پیدا کرد که یک میلیون تومان قیمت دارند. ما سیم کارتهایی به قیمت 300، 400، و یا 500 هزار تومان هم سراغ داریم. سیم­‎کارت­‎های دیتای رایتل با پیش شماره 0921 نیز متقاضیان خاص خود را دارند. ما دو شماره تل??ن تقریبا رند پیدا کردیم که به ترتیب با بهای 200 و 100 هزار تومان ??روخته می­‎شد.

 

* در غیاب سیم­‎کارتهای اعتباری همچنان بازار سیم­‎کارت‎های دایمی و دیتا داغ داغ است. سیم­کارت‎های دایمی قابلیت برقراری تماس تصویری را دارند و البته می­‎توان هزینه‎ی مکالمات را در انتهای دوره پرداخت کرد. این سیم کارت‎ها 120 هزار تومان هستند. سیم­‎کارت‎های دیتا تنها برای است??اده از اینترنت و ارسال پیامک کاربرد خواهند داشت.

 

اگر قصد برقراری ارتباط تصویری را دارید به این نکته توجه کنید. روی سایت رایتل قیمت این نوع سیم­کارت 2 هزرا تومان اعلام شده است و بعضی­‎ها را به اشتباه می‎­اندازد. خیلی از ما به جمله «سیم کارت‎های دیتا صر??ا در قالب بسته های خاص اینترنت پرسرعت ارائه می­‎گردند» توجه نمی­کنیم و به همین دلیل موقع تکمیل ثبت نام با دیدن مبلغ 74655 تومان غا??لگیر می­‎شویم. رایتل به این طریق تلاش می­‎کند مشترکان سیم­‎کارت‎های دیتای خود را به خرید بسته های ویژه اینترنت تشویق کند. بهای این بسته 71هزار و 100 تومان است و می­توان با است??اده از آن تا سه ماه با سرعت 128 کیلو بیت بر ثانیه به اینترنت متصل شد. حجم است??اده از این بسته 9 گیگابایت است. مشترکان در صورت نیاز می­توانند بر اساس نیاز خود حجم اضا??ی خریداری کنند. رایتل می­‎گوید قیمت هرگیگابایت ترا??یک اضا??ی معادل هشت هزار تومان خواهد بود.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×
×
  • جدید...